iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   telefoonkopen.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/67314-telefoonkopen-nl.html)

Reverbje 10-08-10 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeltef (Bericht 523932)
heeft iemand ervaring met telefoonkopen.nl in Leeuwarden? zijn daar een aantal op voorraad, bel ze zowieso morgen... ben veel te ongeduldig........ ik wacht sinds de 30e... wordt helemaal idioot als ik mensen met de iphone 4 zie lopen en moi moet nog een aantal weken wachten....

Waren niet meer op voorraad helaas. Maar ze krijgen wekelijks nieuwe binnen. Denk dat je sneller af bent met telefoonkopen.nl! Trouwens, ook prima service daar. Beter dan T-mobile, daar doen ze nogal geheimzinnig.

Hoop binnen nu en 2 week er 1 te bemachtigen!

xKocer 10-08-10 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 525090)
Ik kan er ook zo komen maar probleem is T-mobile? Heb jij geod bereik met T-mobile of woon je niet in omgeving Roosendaal?

Ik zelf woon in Rdam. Ik heb altijd vol bereik, ook heb ik geen last van deathgrip. Maar misschien dat er in roosendaal weinig bereik is.

valkyr64 10-08-10 16:43

gister had enschede iig nog een 32gb liggen, dus bel ze maar :)

Snowgasm 10-08-10 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 525041)
Roosendaal had er nog 3 beschikbaar. 1 is al opgehaald door mij :)

Dat is me dan net even te ver rijden helaas :(

Hebben ze 2 32Gb's liggen dan?

Rollie2010 10-08-10 17:11

Zojuist mijn iphone4 opgehaald in Venlo. Hebben nu nog 1 (16GB) toestel liggen

Dexstron 10-08-10 17:32

heb een uurtje geleden mijn iphone 4 opgehaalt in venlo bij telefoon kopen hadden ze er nog 1tje liggen, was wel een uurtje rijden maar dat had ik er nog wel voor over:P,
nu nog ff bij t-mobile de reservering afzeggen en deze jongen is weer blij.

Peter JH 10-08-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dexstron (Bericht 525221)
heb een uurtje geleden mijn iphone 4 opgehaalt in venlo bij telefoon kopen hadden ze er nog 1tje liggen, was wel een uurtje rijden maar dat had ik er nog wel voor over:P,
nu nog ff bij t-mobile de reservering afzeggen en deze jongen is weer blij.

Heb je en bestaand abo verlengd of ben je nieuwe klant? Ben nl. benieuwd hoe het zit als je als bestaande klant hebt verlengd en vervolgens toch weer wilt annuleren. Lees dat veel mensen hun reservering hebben geannuleerd dus het zou dus gewoon moeten kunnen maar heb graag wat info wat de eventuele 'hindernissen' zijn voordat ik hier aan begin...

jeffie112 10-08-10 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 525118)
Ik zelf woon in Rdam. Ik heb altijd vol bereik, ook heb ik geen last van deathgrip. Maar misschien dat er in roosendaal weinig bereik is.

Ik heb helaas wel last van deathgrip, maar ik doe er toch een case omheen dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit.

Hermadrid 10-08-10 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffie112 (Bericht 525262)
Ik heb helaas wel last van deathgrip, maar ik doe er toch een case omheen dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit.

Heb je zonder deathgrip ook goed bereik of niet?

jeffie112 10-08-10 18:20

Af en toe 5 streepjes, af en toe 1'tje! Maar als ik bel en ik houd mijn vinger op die streep dan heb ik geen last van dat gesprekken wegvallen, maar al bel ik niet en ik houd mijn vinger erop dan komt er na 1,5 min wel geen service te staan.

Dus ik heb er wel last van, maar het is minimaal en met een case is dat helemaal over.

CPW 10-08-10 20:07

Ik heb 7 augustus gemaild voor een zwarte iPhone 4 met een i150 abbo, het liefst af te halen de 9e in Eindhoven. Kreeg een mailtje terug dat ze er nog een hadden en dat ik hem inderdaad wel de 9e kon komen ophalen.

Prachtige service en gelukkig geen idiote rijen van T-Mobile. Wat een aparte lui zijn dat daar.

bballpat 10-08-10 20:58

Iemand info over telefoonkopen.nl in Breda?

Dexstron 10-08-10 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH (Bericht 525243)
Heb je en bestaand abo verlengd of ben je nieuwe klant? Ben nl. benieuwd hoe het zit als je als bestaande klant hebt verlengd en vervolgens toch weer wilt annuleren. Lees dat veel mensen hun reservering hebben geannuleerd dus het zou dus gewoon moeten kunnen maar heb graag wat info wat de eventuele 'hindernissen' zijn voordat ik hier aan begin...

als nieuwe klant, nouwja ik had 19 juli een prepaid kaartje gekocht zodat ik toch (klant) was zodat ik de 20e kon reserveren:P

ralfish 11-08-10 00:32

Vanmorgen nog 1 opgehaald bij telefoonkopen in Maastricht. Na bij de mediamarkt en t-mobile te zijn geweest durfde ik het er bijna niet meer te vragen, want had geen zin in nog z'n blik van oh god weer iemand die het vraagt. Maar gelukkig zeiden ze deze keer: maar natuurlijk ik loop even naar achter :d.

Bedankt voor de tip nu heb ik hem gelukkig nog eerder als mijn collega die hem een eeuwigheid geleden besteld had.

eironman23 11-08-10 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH (Bericht 525243)
Heb je en bestaand abo verlengd of ben je nieuwe klant? Ben nl. benieuwd hoe het zit als je als bestaande klant hebt verlengd en vervolgens toch weer wilt annuleren. Lees dat veel mensen hun reservering hebben geannuleerd dus het zou dus gewoon moeten kunnen maar heb graag wat info wat de eventuele 'hindernissen' zijn voordat ik hier aan begin...

Anuleren geen probleem 5 min werk en als het mee zit is het verwerkt in 20 min dus dan kan je gewoon weer verlengen in de shop zelf. Had ik gedaan en werkte perfect !!

shirow 11-08-10 10:16

Gisteren naar Telefoonkopen in Vlaardingen gebelt. Maar helaas waren ze al op. Ben netjes terug gebelt en verteld dat ik op een wachtlijst staat. Netjes hoor .daar kunnen ze bij T mobile nog wat van leren..

Mach2k 11-08-10 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bballpat (Bericht 525571)
Iemand info over telefoonkopen.nl in Breda?

Net gebeld, op dit moment niets op voorraad, verwachten deze week nog wel een levering. Ik heb mijzelf op de reserveringslijst gezet, 3 man voor mij.....net als anderen in dit topic hebben aangegeven, zeer correcte service daar.

sjeng 11-08-10 13:18

Ik heb contact gehad met het filiaal in Enschede. Zij hadden op dit moment niets op voorraad :( Heb me wel op de reserveringslijst gezet waar ik tweede sta.

Tjade3 11-08-10 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eironman23 (Bericht 524795)
Hahahah geweldig bij t-mobile mijn bestelling geanuleerd!!
en de laatste iphone 4 gehaald in hoofddorp bij telefoonkopen.nl
Lang leve deze shop !!!!!!! YES YES YES dus geen 6 weken wachten voor mij heerlijk!!!

Lol, de verkoper bij hoofddorp zij ook dat ik de laatste had...:)
Ik heb hem namelijk ook daar opgehaald, gisteren.

EDIT: had jij de 32 gig dan? ik had namelijk de 16

EDIT 2: voor de ongelukkigen, je kan idd op een lijstje gezet worden.
o.a. bij: Delf en Den-Haag

PortoNL 11-08-10 16:21

Doet me een beetje denken aan :
YouTube - ‪EyePhone The Futurama‬‎


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.