//

telefoonkopen.nl

telefoonkopen.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren tweemaal gebeld naar filiaal in Veenendaal, er werd niet opgenomen. Gelukkig niet langs gegaan, anders kwam ik thuis met lege handen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 16-08-10, 00:00
Ca$hMonnie Ca$hMonnie is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 81
Standaard

Gisteren tweemaal gebeld naar filiaal in Veenendaal, er werd niet opgenomen. Gelukkig niet langs gegaan, anders kwam ik thuis met lege handen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 16-08-10, 10:02
Vertrigo Vertrigo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ca$hMonnie Bekijk bericht
Gisteren tweemaal gebeld naar filiaal in Veenendaal, er werd niet opgenomen. Gelukkig niet langs gegaan, anders kwam ik thuis met lege handen.
dan had je ook gewoon mijn berichten kunnen lezen als er al wat binnenkomen, worden deze op het moment al allemaal aan de kant gelegd voor mensen die hem daar hebben gereserveerd
  #143  
Oud 16-08-10, 11:30
norrelschip norrelschip is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik had vorige week bij de vestiging in Alkmaar een 32GB gereserveerd; stond 1e op de lijst. Min of meer toevallig ben ik zaterdag even binnen gelopen en gevraagd hoe het er voor stond met de iPhones. Antwoord: nou we hebben een 16GB en een 32GB liggen (die waren dus net binnen gekomen). Kwartiertje later loop ik vrolijk naar buiten met een gloednieuwe iPhone 4 32GB waar ik slechts een dag of 4 op heb moeten wachten

Ik was van te voren ook even bij de T-Shop en TPH geweest en daar hadden ze flinke wachtlijsten...HAHA
  #144  
Oud 16-08-10, 14:07
shirow shirow is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Net terug van Telefoonkopen Vlaardingen.. Mijn Iphone 4 opgehaald.
Hele goede service en zeer vriendelijk. Personeel van T-mobile moeten maar eens stage daar gaan lopen, leren ze ook wat service is.
  #145  
Oud 16-08-10, 16:20
Totser Totser is offline
• iOS 2.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

ook mijn iphone 32 gb opgehaald vandaag in leeuwarden, ze hadden er nog 1 liggen dus voor de snelle beller

maandag gereserveerd en ik stond als 1ste op de lijst, zaterdag hadden ze hem al binnen en belde ze me op dat ik hem kon afhalen. Maar er was een foutje gemaakt, ze moesten eerst toestemming krijgen van de providers.

Maar vandaag was het raak
  #146  
Oud 16-08-10, 16:22
Rufus27 Rufus27 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Hm, gaat telefoonkopen.nl altijd sneller dan TM / TPH / BC ? Ik sta bij deze 3 firma's op hun wachtlijsten.... Moet ik ook naar telefoonkopen.nl-shop of online?
  #147  
Oud 16-08-10, 16:31
Martijnlwd Martijnlwd is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Totser Bekijk bericht
ook mijn iphone 32 gb opgehaald vandaag in leeuwarden, ze hadden er nog 1 liggen dus voor de snelle beller

maandag gereserveerd en ik stond als 1ste op de lijst, zaterdag hadden ze hem al binnen en belde ze me op dat ik hem kon afhalen. Maar er was een foutje gemaakt, ze moesten eerst toestemming krijgen van de providers.

Maar vandaag was het raak
Thanks voor de tip, waren er ook nog 16 gb toestellen?
  #148  
Oud 16-08-10, 16:45
nightangel nightangel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

had ze even daarvoor aan de lijn, maar ze hebben er geen meer liggen, ze worden bij Te;efonkopen in Leeuwarden a.s. vrijdag verwacht
  #149  
Oud 16-08-10, 17:26
Totser Totser is offline
• iOS 2.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijnlwd Bekijk bericht
Thanks voor de tip, waren er ook nog 16 gb toestellen?
Neej enkel 32gb toestellen

Leveringen kunnen elk moment komen, pin je niet vast op vrijdag want de levering van zaterdag was totaal onverwacht. Daarom mochten ze hem nog niet verkopen, hij moest eerst nog geboekt worden
  #150  
Oud 16-08-10, 18:42
robbie94 robbie94 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Weesp
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rufus27 Bekijk bericht
Hm, gaat telefoonkopen.nl altijd sneller dan TM / TPH / BC ? Ik sta bij deze 3 firma's op hun wachtlijsten.... Moet ik ook naar telefoonkopen.nl-shop of online?
De levering gaat overal hetzelfde uitgezonderd tm natuurlijk telefoonkopen en bc is een bedrijf nu ben ik op vakantie weet niet wat er gemeld is maar zoals het er een week geleden voor stond kregen alle bc en tk (werk in bc) 2 iphones per filiaal er werd gemeld dat alles zo snel mogelijk de deur uit moest omdat ze dan meer geleverd krijgen het is nu gewoon schaars maar over 4 tot 6 weken kan je als het goed is zo met een nieuwe iPhone eruit lopen
  #151  
Oud 16-08-10, 19:04
bree010 bree010 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

vandaag bij telefoonkopen.nl in vlaardingen geweest waar ik vorige week telefonisch een iphone 4 heb laten reserveren.

vandaag even langs geweest en was er vandaag 1 binnen gekomen,.

aardige mensen daar trouwens. beter als tmobile.

afijn, stond 3e op de lijst en vandaag was er een opgehaald, waardoor er nog 1 voor me staat. ze verwachten deze week een aantal binnen te krijgen dus hopelijk voor mij kan ik heb dan eindelijk ophalen!!

heb op 4 juli bij tmobile op de lijnbaan de iphone gereserveerd en €50,- aanbetaald, maar niks gehoord ik vind het ronduit schandalig...

overal was de iphone "gewoon" te bestellen zoals te phone house (waar ik net te laat was van de week) en wij maar als een kudde schapen wachten op het arrogante rottige bedrijf tmobile, wat zeker heel veel klanten gaat verliezen als de exlusieve verkoop deal afloopt.. net goed!
  #152  
Oud 16-08-10, 19:41
nemo nemo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rufus27 Bekijk bericht
Hm, gaat telefoonkopen.nl altijd sneller dan TM / TPH / BC ? Ik sta bij deze 3 firma's op hun wachtlijsten.... Moet ik ook naar telefoonkopen.nl-shop of online?
als iedereen zich op 3 of meer verschillende plekken zich inschrijft zullen
we idd nog wel ff moeten wachten....
  #153  
Oud 16-08-10, 22:38
iphonepeter iphonepeter is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard telefoonkopen.nl arnhem

Telefoonkopen.nl Arnhem startte vrijdag 13 aug. met reserveringen aannemen.
Ik was nr. 1 op de lijst, vandaag 16 aug. telefoon op kunnen halen, moest alleen (duo) sim kaart bij T-Mobilewinkel halen omdat ik abonnement wilde verlengen.
Heel klantvriendelijk geholpen bij beide winkels.
  #154  
Oud 16-08-10, 22:39
Rufus27 Rufus27 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nemo Bekijk bericht
als iedereen zich op 3 of meer verschillende plekken zich inschrijft zullen
we idd nog wel ff moeten wachten....
Dat begrijp je verkeerd De levertijd zal opeens een paar weken minder zijn omdat iedereen er al één heeft
Trouwens wel belachelijk dat je bij TM €50 ,- moet aanbetalen, bij TPH en BC doen ze daar helemaal niet moeilijk over.
Trouwens Nemo, ik zie dat jij 'm 2-8 besteld hebt, hebben ze jouw enige levertijd opgegeven/bevestigd na jouw bestelling op hun site?
  #155  
Oud 16-08-10, 23:08
nemo nemo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rufus27 Bekijk bericht
Dat begrijp je verkeerd De levertijd zal opeens een paar weken minder zijn omdat iedereen er al één heeft
Trouwens wel belachelijk dat je bij TM €50 ,- moet aanbetalen, bij TPH en BC doen ze daar helemaal niet moeilijk over.
Trouwens Nemo, ik zie dat jij 'm 2-8 besteld hebt, hebben ze jouw enige levertijd opgegeven/bevestigd na jouw bestelling op hun site?
laten we het hopen

Bij mijn bevestigingsmail stond er een indicatie van 8 tot 10 weken nog!
Maar hoop binnen 2 a 3 weken binnen te hebben aangezien ze bekent hebben gemaakt dat als je voor 5 aug. besteld hebt het tot 5/6 weken zal duren...
  #156  
Oud 17-08-10, 13:31
SnakeDoctor SnakeDoctor is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ben gisteren in utrecht bij telefoonkopen.nl geweest; de 16GB gereserveerd; zou ongeveer 2 weken duren...... ben benieuwd!!
Iemand ook al gereserveerd in utrecht en iphone al binnen???
  #157  
Oud 17-08-10, 14:40
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shirow Bekijk bericht
Net terug van Telefoonkopen Vlaardingen.. Mijn Iphone 4 opgehaald.
Hele goede service en zeer vriendelijk. Personeel van T-mobile moeten maar eens stage daar gaan lopen, leren ze ook wat service is.
Weet je ook toevallig op welke plek je op de wachtlijst werd gezet toen je hem daar reserveerde? En betreft het een 16GB of 32GB?
  #158  
Oud 17-08-10, 16:29
Paulvv Paulvv is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

telefoon vrijdag besteld via andere webshop, kreeg vandaag telefoontje dat ze er eentje hadden liggen voor me. Beetje geluk morgen in huis!
  #159  
Oud 17-08-10, 16:43
ddddd ddddd is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Breda
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulvv Bekijk bericht
telefoon vrijdag besteld via andere webshop, kreeg vandaag telefoontje dat ze er eentje hadden liggen voor me. Beetje geluk morgen in huis!
Zou je zo vriendelijk zijn om te vertelen welke webshop ?
Zodat andere ook hun geluk daar kunnen zoeken
  #160  
Oud 17-08-10, 16:43
Rufus27 Rufus27 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

welke webshop? 16GB?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.