//

voorinschrijving T-Mobile Apeldoorn

voorinschrijving T-Mobile Apeldoorn discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wie weet wat de status is van de levering Iphone4 in Apeldoorn, of heeft onlangs z'n nieuwe Iphone op kunnen halen? Ik lees hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-10, 11:49
Spookrijder's schermafbeelding
Spookrijder Spookrijder is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard voorinschrijving T-Mobile Apeldoorn

Hallo,

Wie weet wat de status is van de levering Iphone4 in Apeldoorn, of heeft onlangs z'n nieuwe Iphone op kunnen halen? Ik lees hier en daar wel een bericht, maar ik mis een overzicht, T-Mobile wil/kan/mag het namelijk niet zeggen. Ik wacht zelf op de Iphone4 16Gb.

Ik heb al wel berichten van mensen gezien die hun telefoon op konden komen halen.
Zij waren nr. 37 en 38 in de voorinschrijving en konden 'm op 5-8 opkomen halen.

Ik heb mijn bestelling op 29-7 gedaan.

Hopelijk zijn er mensen die ook onlangs hun telefoon op konden halen en dit willen delen, zo kunnen we enigzins inschatten wat de mogelijke wachttijd nog is.

Ik kan eerlijk gezegt niet wachten ;-)

Laatst gewijzigd door Spookrijder; 12-08-10 om 16:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-10, 16:48
Spookrijder's schermafbeelding
Spookrijder Spookrijder is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard navraag

Vanmiddag maar eens bij de T-Shop geinformeerd naar de status van de bestelling. Ik ben duidelijk niet de eerste die de vraag heeft gesteld, het antwoord was helaas teleurstellend het algemene verhaal.
Citaat:
De levertijd is 8-10 weken en meer kunnen we U op dit moment niet mededelen
Hier moest ik het dan maar mee doen. Het enige dat ik er nog uit heb kunnen peuteren, is dat ze nog niet zo heel veel hebben binnen gehad, maar ze konden me niet zeggen hoeveel dat er dan zijn geweest.

Ze zullen wel gek worden van al die ongeduldige klanten. Ben enkel enthousiast... Iedereen die iets nieuws koopt kan toch niet wachten tot ze het in hun handen hebben.

Je hoort daarnaast zoveel verschillende, maar ook tegenstrijdige berichten. Via internet is sneller, of niet. Mensen die beweren nog geen twee weken te hebben gewacht, ga zo maar door...

Kan niet meer doen, dan rustig afwachten...

Laatst gewijzigd door Spookrijder; 12-08-10 om 18:24.
  #3  
Oud 18-08-10, 08:12
Jorrit1992 Jorrit1992 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook de nieuwe iPhone in de T-Mobile winkel in Apeldoorn besteld, op 30 Juli. Ik wacht er nog steeds op, ik neem aan dat jij hem al hebt (?).
  #4  
Oud 18-08-10, 11:01
Spookrijder's schermafbeelding
Spookrijder Spookrijder is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard bestelling

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrit1992 Bekijk bericht
Ik heb ook de nieuwe iPhone in de T-Mobile winkel in Apeldoorn besteld, op 30 Juli. Ik wacht er nog steeds op, ik neem aan dat jij hem al hebt (?).
Ik heb 'm helaas ook nog steeds niet binnen. Als ik het zo allemaal volg op de forums, heb ik 'm voorlopig ook nog niet. Als je de T-Shop mag geloven, krijgen ze maar sporadisch nieuwe Iphone's4 binnen. Zo lijken de 32Gb ook minder geleverd te worden dan de 16Gb.

Heb jij een volgnummer op je brief staan Jorrit1992?

De volgnummers 37 en 38 hebben hun toestel in Apeldoorn reeds ontvangen.
  #5  
Oud 19-08-10, 12:33
Spookrijder's schermafbeelding
Spookrijder Spookrijder is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spookrijder Bekijk bericht
Ik heb 'm helaas ook nog steeds niet binnen. Als ik het zo allemaal volg op de forums, heb ik 'm voorlopig ook nog niet. Als je de T-Shop mag geloven, krijgen ze maar sporadisch nieuwe Iphone's4 binnen. Zo lijken de 32Gb ook minder geleverd te worden dan de 16Gb.

Heb jij een volgnummer op je brief staan Jorrit1992?

De volgnummers 37 en 38 hebben hun toestel in Apeldoorn reeds ontvangen.
YESSSS, het is ongelovelijk, maar net telefoon ontvangen van T-mobile met de mededeling dat mijn iPhone binnen is en ik 'm op kan komen halen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorinschrijving m.adegeest Koopinformatie Nederland 3 30-07-10 11:39
voorinschrijving / betalen zonder iphone Archa Koopinformatie Nederland 7 28-07-10 00:55
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.