iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Witte iPhone 4 pas in Januari (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/67383-witte-iphone-4-pas-januari.html)

Brul 07-08-10 16:56

Witte iPhone 4 pas in Januari
 
Ik werd gister gebeld door T-Mobile. De servicemedewerker meldde mij dat mijn vooraanmelding voor een witte iPhone4 32GB is komen te vervallen. Volgens T-Mobile komen de witte versies pas in december uit is Amerika en het is nog de vraag wanneer Europa aan de beurt is. Waarschijnlijk pas in januari van 2011.

Er werd voorgesteld dat ik kon over stappen op een zwarte versie, die ik dan binnen 3 weken zou krijgen. Omdat ze totaal geen zicht hadden op de release van de witte gingen ze niet langer de reserveringen vast houden. Als ik toch de witte wilde hebben, kon ik per 18-08 overgaan naar een sim-only abbo in afwachting van de witte release. Ze proberen de oude reserveringen bij de witte release voor te trekken maar of ze dat ook ging lukken kon de medewerker niet vertellen.

Ik zei dat ik er over wilde nadenken en ik word maandag erover teruggebeld.

Dus wat moet ik nou doen? Mijn 3G doet het nog prima en ik heb de zwarte versie van de 4 ook al in handen gehad, maar daar werd ik toch niet echt warm of koud van.

Toch maar wachten op het nieuwe jaar. Dit is misschien ook waar de roddel van "de iPhone 5 in januari" vandaan komt.

ButcherJF 07-08-10 17:12

Volgens mij ben je er wel uit dat het de witte moet worden. Wachten dus....

lillith 07-08-10 18:30

Ja je gaat spijt krijgen als je nu de zwarte haalt. Als je zo graag de witte wilt dan baal je echt als de witte toch eerder uit blijkt te komen.

Don Juan 07-08-10 19:19

Persoonlijk vind ik die witte helemaal niks. Maar jij overduidelijk wel. Dus zou gewoon wachten, niet met iets gaan lopen waar je niet happy mee bent.

PrittStift 08-08-10 01:31

Dus wat moet ik nou doen? Mijn 3G doet het nog prima en ik heb de zwarte versie van de 4 ook al in handen gehad, maar daar werd ik toch niet echt warm of koud van.

Toch maar wachten op het nieuwe jaar. Dit is misschien ook waar de roddel van "de iPhone 5 in januari" vandaan komt.[/QUOTE]


Misschien krijg je het wel "ijskoud" van die witte iP4... en dan heb je voor niets al die tijd gewacht... :p

Rockywoman 08-08-10 17:51

Ook ik vind persoonlijk niets aan die witte iphone4.
Als zolang had moeten wachten op de zwarte iphone, dan had ik dat zeker gedaan.
Dus als je de witte echt wil, dan zou ik als ik jou was eventjes wachten nog :)

xynta 08-08-10 18:17

Mijn broertje kon op release dag al via de reservering in de winkel direct aan een zwarte iPhone 4 komen, maar hij wil nou eenmaal een witte en dus heeft hij besloten te wachten op de witte (hoelang dat ook duurt). Ik denk dat je in je bericht zelf al aangeeft dat je liever wacht, dan nu al een zwarte aan te schaffen.

Sjeik18 08-08-10 19:01

wachten! instead of a sim only haal een BEN abbo kan je maandelijks opzeggen! doe ik ook nu ik ga ook wachten op een witte...en tsja met een goedwerkende iPhone 3g en een goedkope abbo (Ben) ben ik blij! Nu nog een witte iPhone 32 gig


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.