//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 1-2tje Na alles wat erover is gezegd blijft de vraag van welk abonnementsbedrag je moet uitgaan. Het bedrag dat je sec. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 17-08-10, 14:31
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1-2tje Bekijk bericht
Na alles wat erover is gezegd blijft de vraag van welk abonnementsbedrag je moet uitgaan.
Het bedrag dat je sec. betaald voor je Relax abonnement, bijv. € 28,95, òf het bedrag van je Relax abonnement plus je Wnw+ vast = € 33,90.
In het eerste geval zou je wel kunnen overstappen naar i150 van € 29,95, in het tweede geval niet.
Dat is denk waar het hier om draait. Wat ziet t-mobile als abonnementskosten?

Als je alleen een Relax abo neemt van € 28,95 zonder internet durf ik de stelling wel aan dat je zeker kunt overstappen naar een i150 van € 29,95. Daar durf ik wel voor naar de rechter te stappen bij wijze van spreken.
Goed punt. Als je er van uit gaat dat het van het basisabonnement Relax Online 35 naar i-150 weldegelijk kan zou ik voor de zekerheid simpelweg gewoon geen internetbundel erbij nemen. Je bent immers toch van plan om na 1 maand direct je tariefplan te wijzigen. Even een maandje geen internet maar je hebt wel zekerheid. Edit: slecht idee, ik bedenk me net dat je dan minder toestelkorting krijgt terwijl het daar juist om draait.

Laatst gewijzigd door Black Bullet; 17-08-10 om 14:35.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 17-08-10, 14:32
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remko_LvB Bekijk bericht
en 1-2tje, ze gaan uit alleen van het tariefplan, dus zonder de extra bundels.
Dat wordt gezegd door de KS maar staat nergens op papier volgens mij. In de voorwaarden staat alleen 'opwaarts van abonnement veranderen':

"Met Relax (Online) is het mogelijk om eenmaal per maand opwaarts van abonnement te veranderen binnen Relax (Online). Bijvoorbeeld van Relax (Online) 15 naar Relax (Online) 20. Ongebruikt beltegoed kunt u alleen meenemen als u overstapt of vernieuwt naar een Relax (Online) of Relax (Online) Sim Only abonnement. Als u overstapt of
vernieuwt naar een ander prijsplan dan Relax (Online), maak dan eerst uw ongebruikte beltegoed op, dit kunt u niet meenemen."

In de algemene voorwaarden is niet opgenomen wat onder 'tariefplan' wordt verstaan. De aanvullende algemene voorwaarden voor Relax kan ik niet vinden.
  #243  
Oud 17-08-10, 14:47
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1-2tje Bekijk bericht
Dat wordt gezegd door de KS maar staat nergens op papier volgens mij. In de voorwaarden staat alleen 'opwaarts van abonnement veranderen':

"Met Relax (Online) is het mogelijk om eenmaal per maand opwaarts van abonnement te veranderen binnen Relax (Online). Bijvoorbeeld van Relax (Online) 15 naar Relax (Online) 20. Ongebruikt beltegoed kunt u alleen meenemen als u overstapt of vernieuwt naar een Relax (Online) of Relax (Online) Sim Only abonnement. Als u overstapt of
vernieuwt naar een ander prijsplan dan Relax (Online), maak dan eerst uw ongebruikte beltegoed op, dit kunt u niet meenemen."

In de algemene voorwaarden is niet opgenomen wat onder 'tariefplan' wordt verstaan. De aanvullende algemene voorwaarden voor Relax kan ik niet vinden.
Tariefplan is het aantal belminuten wat je hebt zonder extra bundels.

Oeps wat lees ik nu hier?

iPhone ontvangen, nog geen i-abonnement - T-Mobile blog forum

"ik heb mijn Relax abonnement om laten zetten naar een iPhone abonnement (dit is al gebeurd), zodat ik de komende maanden gewoon gebruik kan maken van alle diensten".


Its AMAZING!
  #244  
Oud 17-08-10, 14:58
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Tariefplan is het aantal belminuten wat je hebt zonder extra bundels.

Oeps wat lees ik nu hier?

iPhone ontvangen, nog geen i-abonnement - T-Mobile blog forum

"ik heb mijn Relax abonnement om laten zetten naar een iPhone abonnement (dit is al gebeurd), zodat ik de komende maanden gewoon gebruik kan maken van alle diensten".


Its AMAZING!
Oeps, ik lees het anders

"Mijn abonnement gaat pas in oktober in, dus ik heb mijn Relax abonnement om laten zetten naar een iPhone abonnement (dit is al gebeurd), zodat ik de komende maanden gewoon gebruik kan maken van alle diensten."

Dit zijn mensen die al een iPhone hebben ontvangen. Het gaat hier om de iPhone 3G of de 3Gs als ik naar de datum van het topic kijk. het gaat hier om een verlenging van het contract, ze hebben een iPhone abonement gekozen en de iPhone eerder gekregen dan het iPhone abonement in gaat, daarom heeft T-Mobile hun huidige abo alvast omgezet naar een iPhone abonement zodat ze al gelijk gebruik kunnen maken van alle diensten op de iPhone. Dit is iets anders dan na de eerste maand van een Relax of Relax Online overstappen naar een iPhone abonement.

Begrijpend lezen, it's amazing!

Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 17-08-10 om 15:02.
  #245  
Oud 17-08-10, 15:13
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Oeps, ik lees het anders

"Mijn abonnement gaat pas in oktober in, dus ik heb mijn Relax abonnement om laten zetten naar een iPhone abonnement (dit is al gebeurd), zodat ik de komende maanden gewoon gebruik kan maken van alle diensten."

Dit zijn mensen die al een iPhone hebben ontvangen. Het gaat hier om de iPhone 3G of de 3Gs als ik naar de datum van het topic kijk. het gaat hier om een verlenging van het contract, ze hebben een iPhone abonement gekozen en de iPhone eerder gekregen dan het iPhone abonement in gaat, daarom heeft T-Mobile hun huidige abo alvast omgezet naar een iPhone abonement zodat ze al gelijk gebruik kunnen maken van alle diensten op de iPhone. Dit is iets anders dan na de eerste maand van een Relax of Relax Online overstappen naar een iPhone abonement.

Begrijpend lezen, it's amazing!
Die datum is irrelevant natuurlijk, het gaat hier over het omzetten van relax naar iphone abbo.

Ik lees het wat meer feitelijker: voor de tussentijd had hij een relax abbo genomen en deze omgezet naar iphone abbo omdat deze pas 24 juli (die andere in Oktober) in zou gaan.

De interpretatie maakt eigenlijk ook niet uit, wat wel wat uitmaakt is wat de moderator daar zegt:

"Je kunt ervoor kiezen om je huidige tariefplan om te laten zetten naar een i-abonnement"


Maargoed, vooral eindeloos blijven vasthouden wat een paar dronken parttime callcentermedewerkers van Tmobile, die je wat hebben proberen wijs te maken. Heel 'logisch' natuurlijk dat dit zwaarder weegt dan de alg. voorwaarden die zwart op wit in een contract staan.

Het lezen van BINDENDE WETTELIJKE algemene voorwaarden schijnt voor sommige sprookjesvertellers al heel moeilijk te zijn dus tsja... zo kunnen we wel door blijven discussieren tot de iphone 10.0

Adios! amigos!
  #246  
Oud 17-08-10, 15:27
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Juist, ik denk dat diegene in het T-mobile Blog Forum (ktnl) hetzelfde heeft gedaan wat wij allemaal willen, alleen dan na +- 20 maanden i.p.v. 1 maand....
Ervanuitgaande dat zijn abbo pas in oktober ingaat, heeft hij +- 3/4 maanden (juni/juli) vantevoren zijn huidige Relax abbo vernieuwd naar een i-xxx abbo met iPhone. De iPhone heeft hij al in bezit, maar het abbo gaat uiteraard pas in oktober in... Echter, hij wil nu al gebruik maken van alle diensten, dus laat hij zijn resterende Relax abbo voor de laatste 3/4 maanden al omzetten in een i-xxx abbo...
Uiteindelijk komt het dus op hetzelfde neer als bij ons (wij willen dan wel van i-xxx naar Relax gaan, en weer terug naar i-xxx, maar hij heeft in principe nog gewoon een Relax abbo voor 3/4 maanden). Het grootste verschil is dat wij (sommige van ons) het Relax abbo al willen omzetten na 1 maand. Maar feitelijk moet het dus kunnen, of het nu na 1 maand of na 20 maanden is...
  #247  
Oud 17-08-10, 15:31
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Is eigenlijk beetje zelfde situatie waar ik in kom te zitten, huidige Flex 30 abo + w&w std. en sms verdubbelaar loopt officieel tot begin dec. Heb nu al een contract verlenging aangevraagd icm een iphone 4. Gekozen voor een Relax 35 +sms verdubbel en W&W plus vast. Welke dus normaal gesproken pas begin dec in zal gaan. Iphone krijg ik wel al eerder.
  #248  
Oud 17-08-10, 15:36
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Dan zou jij volgens het verhaal van 2009 je huidige abbo (zo gauw je de iPhone ontvangt, of eerder) al kunnen omzetten in het nieuwe abbo....
Ik denk sowieso dat al zeker moet kunnen.
  #249  
Oud 17-08-10, 15:37
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Die datum is irrelevant natuurlijk, het gaat hier over het omzetten van relax naar iphone abbo.

Ik lees het wat meer feitelijker: voor de tussentijd had hij een relax abbo genomen en deze omgezet naar iphone abbo omdat deze pas 24 juli (die andere in Oktober) in zou gaan.

De interpretatie maakt eigenlijk ook niet uit, wat wel wat uitmaakt is wat de moderator daar zegt:

"Je kunt ervoor kiezen om je huidige tariefplan om te laten zetten naar een i-abonnement"


Maargoed, vooral eindeloos blijven vasthouden wat een paar dronken parttime callcentermedewerkers van Tmobile, die je wat hebben proberen wijs te maken. Heel 'logisch' natuurlijk dat dit zwaarder weegt dan de alg. voorwaarden die zwart op wit in een contract staan.

Het lezen van BINDENDE WETTELIJKE algemene voorwaarden schijnt voor sommige sprookjesvertellers al heel moeilijk te zijn dus tsja... zo kunnen we wel door blijven discussieren tot de iphone 10.0

Adios! amigos!
Om1 zegt het volgende op dat forum:
"Ik heb een nieuw iPhone abo, deze gaat op 16 augustus in.
Maar ik heb m'n iPhone al wel ontvangen, en hij doet het ook voor bellen en internetten, alleen m'n visual voicemail doet het niet."

De moderator Diana reageert vervolgens:
"@om1: je kunt ervoor kiezen om je huidige tariefplan om te laten zetten naar een i-abonnement zodat je nu al gebruik kunt maken van de functionaliteiten van het toestel."

Dit is dus zoals ik al zei een verlenging van het contract, ze hebben een iPhone abonement gekozen en de iPhone eerder gekregen dan het iPhone abonement in gaat, daarom heeft T-Mobile hun huidige abo alvast omgezet naar een iPhone abonement zodat ze al gelijk gebruik kunnen maken van alle diensten op de iPhone. Dit is iets anders dan na de eerste maand van een Relax of Relax Online overstappen naar een iPhone abonement.

Ik vind het verder prima dat je deze discussie wilt stoppen, maar vindt het raar dat je allemaal dingen zegt over mij die niet waar zijn. Ik heb nooit met callcentermedewerkers van T-Mobile hierover gesproken, laat staan dat ze dronken en parttime waren. Ik heb ervaringen gelezen van andere gebruikers op dit forum, en daaruit begrijp ik dat de ene gebruiker wel te horen krijgt dat je kan overstappen naar een i-abonement en de andere niet. De algemene voorwaarden begrijp ik ook heel goed en het bestaan daarvan heb ik ook nooit ontkent. Maar je gelijk hebben en krijgen zijn twee verschillende dingen.

Ik wil mensen op dit forum geen valse hoop geven, als ze via deze weg toestelkorting willen krijgen en willen overstappen op een iPhone abonement dan is dat simpel weg nog niet 100% zeker zo lang er nog niemand met een iPhone 4 bij T-Mobile na de eerste maand van zijn abonement met succes is over gestapt op een iPhone abonement. Rationeler denken dan dit is simpel weg niet mogelijk. Hiermee is voor mij deze discussie ook klaar.

Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 17-08-10 om 15:56.
  #250  
Oud 17-08-10, 15:44
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Ik vind het verder prima dat je deze discussie wilt stoppen, maar vind het raar dat je allemaal dingen zegt over mij die niet waar zijn. Ik heb nooit met callcentermedewerkers van T-Mobile hierover gesproken, laat staan dat ze dronken en parttime waren. Ik heb ervaringen gelezen van andere gebruikers op dit forum, en daaruit begrijp ik dat de ene gebruiker wel te horen krijgt dat je kan overstappen naar een i-abonement en de andere niet.
Allemaal leuk en wel...feit blijft: jij vindt het gewicht van verhaaltjes op diverse fora zwaarder wegen dan bindende wettelijke voorwaarden in het contract van de provider, en ook andere verhalen van medewerkers van diezelfde provider die deze voorwaarden eigenlijk letterlijk en goed toelichten.

Een contract is een overeenkomst tussen 2 partijen als 1 van die 2 zich niet aan de bindende voorwaarden houdt kan de 1 de andere met een kort geding aanklagen.

Het is al te gek voor woorden dat we nu moeten gaan speculeren over rechtzaken adv een paar foute verhaaltjes (waarom fout? omdat ze niet overeenkomen met de voorwaarden) van callcentermedewerkers. Wat is de waarde van een contract als jij eerst een bevestgiging van alles in de praktijk wilt zien?

Ben je altijd zo onzeker?

En ik begin nu een beetje moe van je te worden als je het niet erg vind. Het moet geen obsessie worden. Beetje rationeel nadenken kan geen kwaad.

Laatst gewijzigd door INCTRL; 17-08-10 om 15:47.
  #251  
Oud 17-08-10, 16:01
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Ik wil mensen op dit forum geen valse hoop geven, als ze via deze weg toestelkorting willen krijgen en willen overstappen op een iPhone abonement dan is dat simpel weg nog niet 100% zeker zo lang er nog niemand met een iPhone 4 bij T-Mobile na de eerste maand van zijn abonement met succes is over gestapt op een iPhone abonement.
Waarom dan wachten met het overstappen naar een i-abo pas 1 maand na het ingaan van je relax abo (bij verlenging) waarbij onduidelijk is of het dus daadwerkelijk mogelijk is,als je dus in die maanden ervoor blijkbaar wel kan overstappen. (wat voor mij zou betekenen dat het in de maanden erna ook gewoon zou moeten kunnen).
  #252  
Oud 17-08-10, 16:18
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remko_LvB Bekijk bericht
Waarom dan wachten met het overstappen naar een i-abo pas 1 maand na het ingaan van je relax abo (bij verlenging) waarbij onduidelijk is of het dus daadwerkelijk mogelijk is,als je dus in die maanden ervoor blijkbaar wel kan overstappen. (wat voor mij zou betekenen dat het in de maanden erna ook gewoon zou moeten kunnen).
Dat lijkt mij heel raar in dit geval, zoals ik jou begrijp ga je dan verlengen naar Relax of Relax Online abonement die bijvoorbeeld over twee maanden in gaat. In de tussentijd van deze twee maanden wil je het dan veranderen naar een iPhone abonement. Dat zal best mogelijk zijn, maar dan krijg je toch nooit toestelkorting? Je moet het Relax of Relax Online abonement namelijk wel eerst hebben gehad om toestelkorting te kunnen krijgen. In dit topic draait het nou juist net om die toestelkorting met Relax abonement.
Of het overstappen naar een iPhone abonement na het aangaan van een Relax of Relax Online abonement kan, dat is maar de vraag. Als jij denkt dat het wel mogelijk is dan ben ik benieuwd of je het straks voorelkaar krijgt, dan is er voor iedereen duidelijkheid hoe het precies zit.
  #253  
Oud 17-08-10, 16:35
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Nee is meer een conclussie die ik trek mbt het verhaal wat ik eerder lees van Liquid2ubstanc3 (17 augustus 2010 14:37). Daar schrijft hij dat er dus ook iemand is bij wie het contract pas een bepaalde datum ingaat, en die persoon zijn iphone al wel heeft en dus tussentijds overstapt. Wat idd niet wegneemt dat het wel raar overkomt en dit topic over de toestelkorting gaat icm Relax abo zoals je al zei

Laatst gewijzigd door Remko_LvB; 17-08-10 om 16:52.
  #254  
Oud 17-08-10, 19:41
sa-jaws sa-jaws is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: eindhoven
Berichten: 27
Standaard

ik heb mijn iphone voor 110 euro bij 2jarige verlenging en 20 per maand, onbeperkt internet en 190 sms of minuten, ik weet alleen niet of het nou tmobile relax of wat dan ook is
  #255  
Oud 17-08-10, 20:40
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sa-jaws Bekijk bericht
ik heb mijn iphone voor 110 euro bij 2jarige verlenging en 20 per maand, onbeperkt internet en 190 sms of minuten, ik weet alleen niet of het nou tmobile relax of wat dan ook is
Klopt, jij hebt dus voor een basis internet abbo gekozen.

Ik mag aannemen dat jij dat abbo hebt genomen om af en toe je mail binnen te halen en niet om ECHT mee te internetten?
  #256  
Oud 17-08-10, 22:11
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Modbreak:
Kunnen we hier even normaal doen tegen elkaar? De volgende die zulke berichten plaatst zal een berisping ontvangen.

__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #257  
Oud 17-08-10, 22:13
sa-jaws sa-jaws is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: eindhoven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Klopt, jij hebt dus voor een basis internet abbo gekozen.

Ik mag aannemen dat jij dat abbo hebt genomen om af en toe je mail binnen te halen en niet om ECHT mee te internetten?
eigenlijk wel, is wat ik heb niet onbeperkt?
  #258  
Oud 18-08-10, 00:37
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sa-jaws Bekijk bericht
eigenlijk wel, is wat ik heb niet onbeperkt?
Wel onbeperkt maar heel erg traag. Ik zou als ik jou was een WnW Plus variant nemen voor 5 euro extra per maand.
  #259  
Oud 18-08-10, 13:06
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Breaking news: wie nu een iphone 4 besteld via Tmobile heeft zijn toestel binnen 5 werkdagen al binnen.

Prettige dag verder
  #260  
Oud 18-08-10, 13:23
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Bron? Omdat 1 persoon op een forum roept dat hij hem binnen een week heeft gekregen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 21:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 16:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 07:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 16:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.