//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Hoe gaat de iPhone 5 er uit zien? Iphone 5 is een beetje meer van hetzelfde ....niets bijzonders dus. Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 04-09-10, 14:47
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Hoe gaat de iPhone 5 er uit zien?
Iphone 5 is een beetje meer van hetzelfde ....niets bijzonders dus.
Heb wel geruchten gehoord dat de batterij van de iphone 5 erg heet schijnt te worden als het toestel meer dan 2 uur idle aanstaat.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 05-09-10, 20:39
DrogeR DrogeR is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrogeR Bekijk bericht
.....
Toch blijf ik nog een beetje benieuwd of ik straks zonder problemen (als blijkt dat ik wel liever een i-abonnement wil) kan overstappen. Dat mag wel toch?
Mag ik eraan twijfelen gezien de verdeeldheid van de berichten vanuit T-mobile of mag ik daar niet aan twijfelen?

Ik begrijp best dat een zekere persoon hier er 100% van overtuigd is dat er zonder enig tegengeluid overgestapt kan worden.
Aangezien er best wat verkoopadviseurs van tmob zeggen dat het niet kan, is de kans aanwezig dat, als ik daadwerkelijk wil veranderen van abo, een van die figuren tegen het lijf loop.
Geen idee of ik het uberhaupt ga proberen, maar ik denk niet dat iedere tmob-medewerker dezelfde opvatting heeft als incntrl (daar werken niet alleen genieën toch?)
  #303  
Oud 05-09-10, 21:01
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

DrogeR, je hebt helemaal gelijk dat het nog steeds niet duidelijk is. Maar lezen is ook een vak op zich, dat niet iedereen hier beheerst. Als er mensen zijn die problemen hebben om van een relax abbo naar Iphone abbo te veranderen tussentijds, kunnen zich volgens mij melden bij INCTRLvoor advies, want die krijgt het altijd wel voor elkaar.
  #304  
Oud 10-09-10, 17:16
fonzer fonzer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Ligt het aan mij, of hebben ze de toestelkorting er nu uitgesloopt...? Waar ik 'em vorige week nog kreeg is het nu verdwenen...

edit: icm met relaxonline 35 kost een 32 gb 189.95 tegenover 269.95 bij een i150
de onlinevast-bundels halen alleen niets meer uit... geen extra korting daardoor dus

Laatst gewijzigd door fonzer; 10-09-10 om 17:38.
  #305  
Oud 10-09-10, 22:24
eiskoud eiskoud is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonnige zuiden
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonzer Bekijk bericht
Ligt het aan mij, of hebben ze de toestelkorting er nu uitgesloopt...? Waar ik 'em vorige week nog kreeg is het nu verdwenen...

edit: icm met relaxonline 35 kost een 32 gb 189.95 tegenover 269.95 bij een i150
de onlinevast-bundels halen alleen niets meer uit... geen extra korting daardoor dus
Dan heb ik 'm vorige week dus net optijd besteld..
relax online 35 + wnw plus = gratis iphone4 16gb
(wel telefonisch verlengd omdat ik zeker wilde zijn dat de -10 euro korting ook gold voor wnw plus, Ja dus )
  #306  
Oud 10-09-10, 23:59
Dave440 Dave440 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Is dat dan het verschil tussen verlengen met Relax online en een nieuw abbo met Relax online?
  #307  
Oud 11-09-10, 03:38
Bariton Bariton is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 25
Standaard

Naar mijn weten zijn de kosten als volg geweest:

i-150 2 jaar iPhone 4 169.95 euro

bij relax online 25 + web & walk plus betaal je geen 14,95 maar 4,95 voor je web & walk.
totale kosten er maand, 19,95 + 4,95 = 24,90.

Toestel kost dan 79,95 euro. Echter is hierin de korting van het web & walk abonnment verrekend. Per maand betaal je volgens mij gewoon 34,90 euro.

Totaal relax online 25 was/is dus (34,90 * 24) + 79,95 = 917,55
Totaal i-150 = (29,95 * 24) + 169,95 = 888,75

relax online heeft veel meer belminuten, 190 geloof ik, echter wordt er per minuut gerekend, dat kost je ca. 25% van je belminuten voor een gemiddelde gebruiker.

Bij de i-150 abonnement betaal je per seconde na de 1e minuut.
  #308  
Oud 11-09-10, 12:58
xterminator xterminator is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bariton Bekijk bericht
Naar mijn weten zijn de kosten als volg geweest:

i-150 2 jaar iPhone 4 169.95 euro

bij relax online 25 + web & walk plus betaal je geen 14,95 maar 4,95 voor je web & walk.
totale kosten er maand, 19,95 + 4,95 = 24,90.

Toestel kost dan 79,95 euro. Echter is hierin de korting van het web & walk abonnment verrekend. Per maand betaal je volgens mij gewoon 34,90 euro.

Totaal relax online 25 was/is dus (34,90 * 24) + 79,95 = 917,55
Totaal i-150 = (29,95 * 24) + 169,95 = 888,75

relax online heeft veel meer belminuten, 190 geloof ik, echter wordt er per minuut gerekend, dat kost je ca. 25% van je belminuten voor een gemiddelde gebruiker.

Bij de i-150 abonnement betaal je per seconde na de 1e minuut.
Nee, je betaald echt per maand 24.90.
  #309  
Oud 11-09-10, 14:05
Bariton Bariton is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xterminator Bekijk bericht
Nee, je betaald echt per maand 24.90.
Vaag, dan was het inderdaad een stuk goedkoper.
  #310  
Oud 12-09-10, 04:18
tactic kc tactic kc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Ik adviseer dat iedereen die wilt verlengen het gewoon doet via de klantenservice. Ik heb echt een mooie aanbieding gekregen.

(early renewal)
Relax45
Iphone4 32GB voor 39,95
W&W+ 24 maanden 10 euro korting
1000 sms 1e maand 100% korting

Maar je ziet dus hoe goedkoop ik het toestel heb gekregen.
  #311  
Oud 13-09-10, 13:53
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tactic kc Bekijk bericht
Ik adviseer dat iedereen die wilt verlengen het gewoon doet via de klantenservice. Ik heb echt een mooie aanbieding gekregen.

(early renewal)
Relax45
Iphone4 32GB voor 39,95
W&W+ 24 maanden 10 euro korting
1000 sms 1e maand 100% korting

Maar je ziet dus hoe goedkoop ik het toestel heb gekregen.
Dit is een goed aanbod, komt dit door je early renewal?
Ik heb zojuist klantenservice gebeld en kom met geen mogelijkheid verder dan:
relax 45 (dus geen online)
iPhone4 16gb voor 89,-
WnW+ 24 maanden 4,95 (=10,- korting)

Hoe ben je tot jouw aanbod gekomen? en dan vooral die toestel prijs...
Eventueel mag mijn abo ook zakelijk, maar daar krijg je geen WnW korting...
  #312  
Oud 13-09-10, 14:34
xterminator xterminator is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karel apple Bekijk bericht
Dit is een goed aanbod, komt dit door je early renewal?
Ik heb zojuist klantenservice gebeld en kom met geen mogelijkheid verder dan:
relax 45 (dus geen online)
iPhone4 16gb voor 89,-
WnW+ 24 maanden 4,95 (=10,- korting)

Hoe ben je tot jouw aanbod gekomen? en dan vooral die toestel prijs...
Eventueel mag mijn abo ook zakelijk, maar daar krijg je geen WnW korting...
Bel je met het juiste nummer?
0800-8104 ( verlenging)
  #313  
Oud 13-09-10, 15:15
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xterminator Bekijk bericht
Bel je met het juiste nummer?
0800-8104 ( verlenging)
Haha Super dit.
Ik heb zojuist dit nummer gebeld en heb het volgende afgesloten.
Relax 45 (dus per seconden en niet per minuut)
WnW+ 24 maanden voor 4,95
iPhone 4 16 gb voor 29,95!!

Ik vroeg hoe het kon dat 'een vriend' een 32gb voor 39,95 kon hebben bij een Relax 45. Hij zei dat er een enkele weken geleden fouten waren in die prijs en dat 'die vriend' veel geluk daarbij had.

Super bedankt voor deze simpele korting.
ps. overigens was het geen probleem om nu of later mijn abo zakelijk te zetten (zonder verschil in prijs) even formuliertje van de site invullen en klaar.

Laatst gewijzigd door karel apple; 13-09-10 om 15:17.
  #314  
Oud 13-09-10, 22:13
tactic kc tactic kc is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karel apple Bekijk bericht
Dit is een goed aanbod, komt dit door je early renewal?
Ik heb zojuist klantenservice gebeld en kom met geen mogelijkheid verder dan:
relax 45 (dus geen online)
iPhone4 16gb voor 89,-
WnW+ 24 maanden 4,95 (=10,- korting)

Hoe ben je tot jouw aanbod gekomen? en dan vooral die toestel prijs...
Eventueel mag mijn abo ook zakelijk, maar daar krijg je geen WnW korting...
Ik heb een normale abbo, dus niet zakelijk. Denk dat het idd door de early renewal komt. En dat ze mij graag nog 2jaar langer willen aangezien ik vaak flink boven mijn bundel zit
  #315  
Oud 19-09-10, 14:27
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Modbreak:
Discussie opgeschoond. Graag on-topic en met wederzijds respect verder.

  #316  
Oud 19-09-10, 20:49
tutuur tutuur is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

hoe zit het nu precies? ik ben al 4 jaar klant bij t-mobile en heb een verlenging gedaan. echter kost bij een relax 25 bij mij het toestel nogsteeds 169.95...
ben ik nu gewoon gedoemd en hebben ze de boel veranderd ofzo?

tevens lees ik hier over nadelen van een relax 25 tov een i-xxx maar er zijn er meer...
bij een relax abbo kan je niet precies je minuten bekijken op my t-mobile en tevens heb je minder smsjes en minuten, sommige zeggen meer maar een i-150 heeft 150 smsjes én minuten....

tevens gaan alle internet abbo's buiten de i-xxx abbo's in snelheid omlaag naar de snelheid die er zou zijn als je het datalimiet overschrijdt....

dan is een i-abbo dus toch beter ivm de snelle inet

Laatst gewijzigd door tutuur; 19-09-10 om 20:54.
  #317  
Oud 19-09-10, 23:33
Onnies Onnies is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 17
Standaard

Heb je het ook geprobeerd via de Klantenservicenummer voor bestaande klanten? Staat hier ergens in het topic, maar ook gewoon op de site van T-Mobile. Ik denk dat de mensen daar vernieuwd hebben en zo meer korting hebben gekregen, want 169,95 klinkt als de normale nieuwe abonneeprijs. Ik ga morgen even bellen om te vragen wat ze voor mij kunnen doen.

Een I-abo heeft inderdaad meer smsjes én minuten, maar in een Relax-abo zijn de minuten en smsjes beter te verdelen naar verbruik. Ik bel bijvoorbeeld weinig, maar sms echt enorm veel. Dan zou ik een I-500 of sommige maanden zelfs een I-1000 moeten nemen om het aantal smsjes te halen, maar ik zou maar een I-150 nodig hebben voor het aantal minuten dat ik bel.

Ook zijn de sms-verdubbelaar en onbeperkt sms'en niet mogelijk bij I-abo's.

Het Web 'n Walk (Plus) internet is inderdaad trager dan het internet dat geleverd wordt op de I-abo's, en hier zit een datalimiet op van 2 GB tegenover geen datalimiet bij de I-abo's. Maar ik heb mijn internetgebruik op mijn huidige iPhone toevallig de afgelopen maand (en 5 dagen) bijgehouden en zit op 1,7GB. Dit is met iedere dag nieuws en sites checken, email en soms een aflevering van Simpsons, Southpark of Top Gear via streaming video.

Dat je alleen een bedrag kunt zien op de belstatus dat klopt, maar je kunt het wel zelf berekenen. Als je een Relax 25 abo hebt afgesloten dan kost een minuut / sms Eur. 0,13.

Van die 25 euro kun je dan 192 minuten bellen of smsjes sturen. Die overigens, mocht je onregelmatig bellen of smsen onbeperkt mee te nemen zijn naar de volgende maand(en).

Als je dan op Belstatus / Belbundel / T-Mobile website kijkt en je ziet bijvoorbeeld nog 8 euro tegoed staan, dan kun je:

8 delen door 0,13 = 61 minuten bellen of 61 smsjes sturen.
(Een rekenmachine heb je altijd op zak met je iPhone dus met een omweg kan het wel.)

Het Relax abonnement is dus precies wat ik zoek door mijn gebruik binnen dat abonnement. Zelfs een Relax Online is voor mij interessant omdat bij mij een telefoontje in 80% van de gevallen minder dan een minuut duurt en dat door T-mobile ook bij I-abo's en gewone Relax-abo's dan een volle minuut wordt berekend.

Neemt niet weg dat een ieder voor zich goed moet bekijken wat je neemt, neem er gewoon even een paar dagen de tijd voor, kijk wat je belgedrag is en je smsgedrag (factuuranalyse op de site van T-Mobile kan hier goed bij helpen) en wat je snelheids- en gebruikseisen zijn qua internet op je mobiel.
__________________
Wat werken een MacBook Pro en iPhone toch lekker..

Laatst gewijzigd door Onnies; 19-09-10 om 23:35.
  #318  
Oud 20-09-10, 12:27
karel apple karel apple is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sleeuwijk
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onnies Bekijk bericht
....en wat je snelheids- en gebruikseisen zijn qua internet op je mobiel.
Ik heb me laten vertellen door een medewerker van TM dat hij een i-abo had en zijn collega een Relax met WnW+ en dat het snelheidsverschil niet te merken was... (mogelijk wel bij extreem dataverkeer, maar niet bij normaal surf gedrag.)
  #319  
Oud 20-09-10, 12:56
Dave440 Dave440 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb nu ongeveer twee weken Relax online 35 en W&W Plus, en ik merk (voor mij) dat er geen snelheidsverschill is tussen i*** en de W&W Plus... Ik houd het nog even in de gaten, maar ik denk dat de voordelen van Relax groter voor mij zijn dan de voordelen van het i*** abbo.

De iPhone4 is wel een mooi ding hoor... Wel een forse stap vooruit t.o.v. de 3G die ik eerst had. Nog goed verkocht ook, die 3G.
  #320  
Oud 20-09-10, 13:49
tutuur tutuur is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

wat heb je er voor kunnen vangen als ik vragen mag?

al met al vind ik het een hoop triest gezeur, heb nu maar gewoon verlengd met een I-150, heb dus op t-mobile gekeken maar tegenwoordig kost met verlenging de iphone alsnog 169,95 dus ze zullen het wel door hebben hoe mensen de korting toch verkregen.....

gaat iig een hele dikke klacht naar t-mobile toe, mrja ik zal vast niet de eerste zijn.....

klantenservice vind ik ook al zo bagger, soms gewoon 20 min aan de lijn gehangen en vervolgens vertellen ze mij dat ze me niks mogen vertellen omdat het abbo op naam van me moeder staat :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 21:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 16:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 07:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 16:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.