//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Dit is wel allemaal exclusief bij T-mobile zijn trouwens. Ik heb even voor de gein bij de clowns van Belsimpel.nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 14-08-10, 18:32
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Dit is wel allemaal exclusief bij T-mobile zijn trouwens.

Ik heb even voor de gein bij de clowns van Belsimpel.nl gekeken en dan krijg je dit als resultaat:


Apple iPhone 4 16GB Black

Abonnement:
T-mobile Verlenging Relax 25 Online 2 jaar
190 minuten of 190 SMSjes
2 jarige verlenging

Bundels:
Onbeperkt Mobiel Internet in NL met een downloadsnelheid van 1000 Kb/s (1 Mb/s)!

Eenmalige prijs:€ 239





Dit scheelt dus 239 - 79 euro = 160 euro als je bij Tmobile online besteld of bij een dealersite...
Ik heb vandaag verlengd naar de Relax Online 25 met gratis Web'n'Walk Standaard. Op de T-Mobile site krijg ik als 2 jaar klant korting en dan betaal ik voor het toestel 109,95. Zonder korting had het toestel 239,95 gekost. In de T-Mobile shop kon ik deze korting niet krijgen, is dus alleen via de site van T-Mobile.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 14-08-10, 18:43
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Ik heb vandaag verlengd naar de Relax Online 25 met gratis Web'n'Walk Standaard. Op de T-Mobile site krijg ik als 2 jaar klant korting en dan betaal ik voor het toestel 109,95. Zonder korting had het toestel 239,95 gekost. In de T-Mobile shop kon ik deze korting niet krijgen, is dus alleen via de site van T-Mobile.

Bij Belsimpel.nl betaal je dus als vaste klant 239 euro en als nwe klant 269 euro bij deze configuratie. (probeer maar uit)


Ik snap ook niet hoe jij dan met Relax 25 online en contractverlening op 109,95 euro uitkomt.... voor hetzelfde verhaal betaal ik maar 79,95 euro.


Uploaded with ImageShack.us



Citaat:
In de T-Mobile shop kon ik deze korting niet krijgen, is dus alleen via de site van T-Mobile.

Dat klopt, daarom heet het ook relax ONLINE

Laatst gewijzigd door INCTRL; 14-08-10 om 18:50.
  #143  
Oud 14-08-10, 18:54
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik heb een Web'n'Walk standaard, jij kiest er een Web'n'Walk Plus bij, dat verklaart die 30 euro verschil. Het gaat er verder niet om dat je vaste klant bent bij Belsimpel.nl, het gaat om de provider en dat is T-Mobile, dus logisch dat je alleen via hun die korting kunt krijgen als trouwe klant. Die korting heeft niks te maken met Relax Online, ik kon dezelfde toestel korting ook krijgen bij een Gewoon Relax abonement.
  #144  
Oud 14-08-10, 20:02
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Het gaat er verder niet om dat je vaste klant bent bij Belsimpel.nl, het gaat om de provider en dat is T-Mobile
Duh, ik heb ook nooit beweerd dat je vaste klant wel of niet bent van Belsimpel...maar of je wel of niet vaste klant bent bij de provider waarbij je een abbo. aflsuit..dit noemen we: "contractverlenging". En als je dan een Tmobile contractverlenging afsluit via tussenpersoon Belsimpel, scheelt dit (239-79) 160 euro (bij Relax ONLINE 25 2jr + wnw plus) dan dat je het direct via de Tmobile afsluit. Belsimpel krijgt een vaste provisie van Tmobile bij elk afgesloten abbo, en met die marge bepalen zij ZELF hun toestelkorting. Anders zou elke winkel altijd hetzelfde zijn he?

Citaat:
Die korting heeft niks te maken met Relax Online, ik kon dezelfde toestel korting ook krijgen bij een Gewoon Relax abonement.
Ja duh.... maar dan betaal je voor een Relax 25 wel 25 euro per maand ipv 19.95 (relax ONLINE) per maand. Tel uit je winst.

Jij vertelde eerst dat je een relax online niet bij een fysieke tmobile shop kon afsluiten. Toen antwoordde ik dat dit logisch is met een abbo wat het woord "online" in zijn naam hebt staan. Rarara waarom zouden ze die prijzen reduceren denk je? Misschien omdat je deze abbo vorm ALLEEN online kan afsluiten?

Laatst gewijzigd door INCTRL; 14-08-10 om 20:15.
  #145  
Oud 15-08-10, 09:30
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Eh ok... wat is precies je punt, ik ontken verder niks hoor. Verder was er nog een verschil met het Relax Online en het gewone Relax abonement. Het Relax abonement is inderdaad 5 euro duurder, maar deze heeft andere voorwaarden. Bij het Relax Online abonement wordt het bellen naar boven afgerond in hele minuten, bij een Relax is het in seconden. Ook zijn bij een Relax abonement de kosten buiten je bundel lager dan bij de Relax Online. Kan dus zo zijn dat sommige mensen een Relax abo aantrekkelijker vinden.
Verder wil ik alleen zeggen dat je de meeste korting krijgt als je het op de site van T-Mobile zelf doet.
Ik zou het verder op prijs stellen dat je wat volwassener reageert.
  #146  
Oud 15-08-10, 15:09
Knuffie Knuffie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard 1jarig

en how about een verlenging, 1jarig:
relax online 45, dus 450 min/sms voor 43 euro met internet plus en dan 230 bij betalen voor de Ihpone 16GB?!

ik zit in de twijfel mode..

aan de ene kant liever geen 2jarig abonnement, maar bij een 2jarig abonnement zal ik maybe niks hoeven bij te betalen..
  #147  
Oud 15-08-10, 15:11
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuffie Bekijk bericht
en how about een verlenging, 1jarig:
relax online 45, dus 450 min/sms voor 43 euro met internet plus en dan 230 bij betalen voor de Ihpone 16GB?!

ik zit in de twijfel mode..

aan de ene kant liever geen 2jarig abonnement, maar bij een 2jarig abonnement zal ik maybe niks hoeven bij te betalen..
2 jaar zijn eerder voorbij dan je denkt. Bij een relax online 35 2jr. krijg je hem al gratis volgens mij.
  #148  
Oud 15-08-10, 15:41
Knuffie Knuffie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
2 jaar zijn eerder voorbij dan je denkt. Bij een relax online 35 2jr. krijg je hem al gratis volgens mij.
Ja ik weet het echt niet meer.. ene kant vind ik 2jarige abonnementen wel lang! maar goed, eerste Iphone en een BB is niet te vergelijken met een Iphone.. dus dan zou 2 jaar maybe wel kunnen!

Daarnaast de vraag: wil ik wel 2 jaar vast zitten!? En is het dan niet handiger om een 1jarig abonnement te nemen en als de Iphone 4 bevalt, een simonly abonnement te nemen.. en anders altijd nog te kunnen overstappen (nieuwe versie, of tmobile wat niet bevalt)
  #149  
Oud 15-08-10, 15:47
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Als jij daarmee 230 euro denkt te besparen (wat ik betwijfel) moet je het vooral doen. Maar weet jij hoe de simonly aanbiedingen er over 1 jaar uitzien? Kan erg voordelig zijn maar ook erg nadelig gezien alle veranderingen in de Telecommarkt.

2 jaar is eerder een gevoel van "zo dat duurt lang, ik voel me gebonden"...in praktijk zal je merken dat het sneller voorbij gaat dan jezelf in de gaten hebt. En met een iphone 4 kan je qua specificaties wel even voorruit.
  #150  
Oud 15-08-10, 16:44
Knuffie Knuffie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Ik heb de berekening gewoon even gemaakt.. ik bespaar in vergelijking met een 2jarig abonnement 276 euro, en dat zou ik eventueel in jaar 2 kunnen uitgeven aan een simonly (met internet is dat natuurlijk nooit genoeg, zal ik per maand 10 euro meer kwijt zijn). Tenzij ik dus toch weer een nieuw toestel wil en de iphone 4 verkoop ofzo..

maar inderdaad 2 jaar gaan ook zo voorbij... kop of munt

Thanks!
  #151  
Oud 15-08-10, 17:13
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ik vind het ook wel een lastige keus. ik weet zeker dat ik volgend jaar de nieuwe iphone wil maar niet met veel duurdere prijzen voor internet. maar heb ook geen idee of ik bereik en 3g problemen krijg waar veel mensen op dit forum last van hadden op hun 3gs.
  #152  
Oud 15-08-10, 18:04
joncko joncko is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 40
Standaard

Is er al meer bekend over de hier besproken optie om een Relax Online 25 of 35 abbo om te zetten in een i150 abbo om op deze manier toch een toestelkorting te krijgen?
  #153  
Oud 15-08-10, 18:47
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joncko Bekijk bericht
Is er al meer bekend over de hier besproken optie om een Relax Online 25 of 35 abbo om te zetten in een i150 abbo om op deze manier toch een toestelkorting te krijgen?
Er is nog niemand die dit in praktijk heeft kunnen uitvoeren, het kan pas na de eerste maand van het nieuwe abonement en zover is nog niemand.
  #154  
Oud 15-08-10, 21:33
rocksnor rocksnor is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 118
Standaard web n walk std. of web n walk std. vast

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen web n walk standaard en web n walk standaard vast? En zijn zijn ze beide gratis bij een relax online abonnement?
Alvast dank!
  #155  
Oud 15-08-10, 21:42
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocksnor Bekijk bericht
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen web n walk standaard en web n walk standaard vast? En zijn zijn ze beide gratis bij een relax online abonnement?
Alvast dank!
vast is dat je hem 1 jaar of 2 jaar hebt. en niet kan annuleren per maand. bij de andere kan dat wel.
  #156  
Oud 15-08-10, 21:46
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Volgens mij is het verschil zoals het vroeger mogelijk was, dat je je W&W naar eigen keuze kan activeren/deactiveren p/mnd (flexibel dus). Bij std vast is dat dus niet zo, je sluit die af voor de gehele looptijd van je abo. Maar ken me vergissen.
  #157  
Oud 15-08-10, 22:06
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

Kan je een normaal relax abbo (dus geen relax online) alleen in de winkel bij t-mobile afsluiten?
en waar zijn deze tarieven te vinden? inclusief kosten iphone 4?

weet iemand dit.??
  #158  
Oud 15-08-10, 22:29
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard Damm

Nou dan ben ik mooi aan het lijntje gehouden , heb woensdag verlengt met een relaxe 150 en web en walk + 4.95 p maand moet een bedrag van 29.95 betalen per maand en een bedrag voor vervroeging verlengen 70 euro en nog es 80 euro voor de iphone 4 , ik vroeg nog is dit het snelste internet van t-mobile ? ja zeiden ze en nu heb ik dus trage shit op mijn iphone 4 ? kan er niet meer onderuit natuurlijk ? heb het online besteld en heb nog niets in de bus !!
  #159  
Oud 15-08-10, 22:37
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

web&walk plus heb je? nou ik lees het forum inmiddels al een tijdje, en dat zou wel eens mee kunnen vallen ten opzichte van iphone abbo.

ik heb hetzelf ook besteld, dus voor mij ook even afwachten, maar weet natuurlijk niet hoeveel jij ermee doet.
en je kan er natuurlijk gewoon onderuit, als ze van de amp bellen (bezorgservice) dan zeg je gewoon dat het niet doorgaat. Neem aan dat je nog niks betaald of getekend hebt?
en anders morgen even naar klantenservice bellen, en annuleren.
zou je toch voor een iets duurder iphone abbo moeten gaan wil je iets sneller internet hebben.
greetz
  #160  
Oud 15-08-10, 22:46
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antwan Bekijk bericht
Nou dan ben ik mooi aan het lijntje gehouden , heb woensdag verlengt met een relaxe 150 en web en walk + 4.95 p maand moet een bedrag van 29.95 betalen per maand en een bedrag voor vervroeging verlengen 70 euro en nog es 80 euro voor de iphone 4 , ik vroeg nog is dit het snelste internet van t-mobile ? ja zeiden ze en nu heb ik dus trage shit op mijn iphone 4 ? kan er niet meer onderuit natuurlijk ? heb het online besteld en heb nog niets in de bus !!

Moet je toch eens uitleggen.

Relax online 25: 20 euro per maand + Wnwplus (5 euro per mnd) = 25 euro per maand.

Hoe kom jij dan aan 29,95 per maand?
Een "relax 150" abbo vorm werd voor het laatst 1 jaar geleden verkocht.

Zou je mij anders de link kunnen geven naar een Relax 150 abbo van Tmobile? Ben benieuwd.

Enne... Wnw plus bestempelen als "trage shit" is duidelijk een gevalletje van "klok gehoord maar niet weten waar de klepel hangt".... Wnw Plus is de snelste vorm van internet voor de mobiel. (buiten de i-abbo's om ja, dat is meer theorie dan praktijk)

Laatst gewijzigd door INCTRL; 15-08-10 om 22:48.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 21:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 16:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 07:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 16:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.