//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Moet je toch eens uitleggen. Relax online 25: 20 euro per maand + Wnwplus (5 euro per mnd) = 25 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 15-08-10, 22:13
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Moet je toch eens uitleggen.

Relax online 25: 20 euro per maand + Wnwplus (5 euro per mnd) = 25 euro per maand.

Hoe kom jij dan aan 29,95 per maand?
Een "relax 150" abbo vorm werd voor het laatst 1 jaar geleden verkocht.

Zou je mij anders de link kunnen geven naar een Relax 150 abbo van Tmobile? Ben benieuwd.

Enne... Wnw plus bestempelen als "trage shit" is duidelijk een gevalletje van "klok gehoord maar niet weten waar de klepel hangt".... Wnw Plus is de snelste vorm van internet voor de mobiel. (buiten de i-abbo's om ja, dat is meer theorie dan praktijk)
ik heb dus de relax 25 dus niet relaxe online en heb de aanbieding met 4.95 internet web en walk + ik bedoel met trage shit dat het meer als de helft scheelt met een i abbo
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 15-08-10, 22:15
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damian4life Bekijk bericht
web&walk plus heb je? nou ik lees het forum inmiddels al een tijdje, en dat zou wel eens mee kunnen vallen ten opzichte van iphone abbo.

ik heb hetzelf ook besteld, dus voor mij ook even afwachten, maar weet natuurlijk niet hoeveel jij ermee doet.
en je kan er natuurlijk gewoon onderuit, als ze van de amp bellen (bezorgservice) dan zeg je gewoon dat het niet doorgaat. Neem aan dat je nog niks betaald of getekend hebt?
en anders morgen even naar klantenservice bellen, en annuleren.
zou je toch voor een iets duurder iphone abbo moeten gaan wil je iets sneller internet hebben.
greetz
bij tmobile zeiden ze dat je niet hoefde te tekenen en dat het contract gewoon verlengt wordt dus dan zal ik het wel niet kunnen annuleren ?
  #163  
Oud 15-08-10, 22:17
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antwan Bekijk bericht
ik heb dus de relax 25 dus niet relaxe online en heb de aanbieding met 4.95 internet web en walk + ik bedoel met trage shit dat het meer als de helft scheelt met een i abbo
Aha.... ik dacht al: "Relax 150" ???

En dat het meer dan de helft scheelt met een i abbo is meer theoretische lulkoek dan praktische realiteit.
  #164  
Oud 15-08-10, 22:33
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Aha.... ik dacht al: "Relax 150" ???

En dat het meer dan de helft scheelt met een i abbo is meer theoretische lulkoek dan praktische realiteit.
dus als je de iphone veel gebruikt met internet heb je een datalimiet ? met relax ?
  #165  
Oud 15-08-10, 22:40
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antwan Bekijk bericht
dus als je de iphone veel gebruikt met internet heb je een datalimiet ? met relax ?
In concreto bestaat er geen echt datalimiet bij Tmobile.

Als je meer dan 2 gig binnen haalt zetten zetten ze je (tijdelijk) terug op een lager "pitje".

Maak 24/7 gebruik van het complete internet op je mobiel met T-Mobile Plus - T-Mobile

Nou als je meer dan 2 gig aan data binnen haalt op je mobieltje per maand...raad ik je een pc met breedband internet aan.
  #166  
Oud 15-08-10, 22:42
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

Bij het Web & Walk plus abonnement kunt u gebruik maken van mobiel internet met een hogere snelheid: 1Mb down/384Kb up. Deze snelheid wijzigt nadat u meer dan 2 GB heeft gebruikt. Op dat moment wordt de maximale down- en uploadsnelheid aangepast naar 384Kb down/64Kb up gedurende de betreffende maand. Het gebruik blijft echter onbeperkt.

nou hierin staat eigenlijk hetzelfde
  #167  
Oud 16-08-10, 02:34
iRobin's schermafbeelding
iRobin iRobin is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 121
Standaard

Eigenlijk bijna te gek voor woorden dat een iPhone 4 16B met een 2-jarig Relax 25 abonnement inclusief (traag) internet nog goedkoper is dan een los toestel.
Enige nadeel is dan de simlock, maar dat moet voor de meesten ook geen probleem zijn.
  #168  
Oud 16-08-10, 09:13
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRobin Bekijk bericht
Eigenlijk bijna te gek voor woorden dat een iPhone 4 16B met een 2-jarig Relax 25 abonnement inclusief (traag) internet nog goedkoper is dan een los toestel.
Enige nadeel is dan de simlock, maar dat moet voor de meesten ook geen probleem zijn.
voor mij is het een goede deal en die simlock is idd geen probleem, je hebt immers al een abo en na een jaar haal ik de simlock er gratis af.
  #169  
Oud 16-08-10, 10:57
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Net even gebeld met TM actie mbt de korting op W&W std bij een Relax Online loopt tot eind van deze maand. Kan natuurlijk altijd zijn dat deze verlengt gaat worden, maar in principe dus tot eind aug.
  #170  
Oud 16-08-10, 11:34
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Nog steeds in twijfel, denk dat ik toch ga voor een 2 jarige Relax 25 abo, W&W Plus vast, sms verdubbelaar.






Bij Relax 25:

37,40 p/md. - korting W&W stnd = 27,40 p/md
27,40 x 24 = 657.60
iphone 32 GB = 179,95
------------------------
totaal = 837.55 (pmnd = +/-35 euro)


Bij Relax 35:

46,40 p/md. - korting W&W stnd = 36,40 p/md
36,40 x 24 = 873.60
iphone 32 GB = 99.95
------------------------
totaal = 973.55 (pmnd = +/- 41 euro)

Verschil totaal 144 euro (p/mnd +/- 6 euro)

Verschil in prijs van het toestel tussen Relax 25 - Relax 35 icm zelfde abo en iphone 32gb = (179,95 - 99,95) 80,-

Stel dat ik dus echt te kort zou hebben aan die Relax 25 (Even gekeken naar status van mijn rekeningen van afgelopen half jaar.Dan zit ik rond de 90 min bellen gemiddeld en rond de 100 smsjes gemiddeld per maand),en je dus tussentijds niet kan overstappen na een i-phone abo, hou ik evengoed nu een redelijk laag maandbedrag en de mogelijkheid om een stap hoger te gaan naar bijv een Relax 30/35, als ik uiteindelijk toch te kort blijk te hebben (Kosten voor het toestel zelf zijn bij de Relax 25/30 gelijk)

Met Relax 35 zou ik persoonlijk dus veel te veel inkopen, waarbij ik die zgn toestelkorting van 80 euro al snel kwijt tov datgene wat ik daadwerkelijk gebruik. Kan het het wel onbeperkt meenemen, maar dan nog zit ik aan het eind van de looptijd met een behoorlijk overschot.

Laatst gewijzigd door Remko_LvB; 16-08-10 om 12:03.
  #171  
Oud 16-08-10, 12:16
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Lijkt me een goede keuze. Daarnaast zeg je al dat je er een sms verdubbelaar bij neemt, dan moet het met gemiddeld 90 min en 100 smsjes al helemaal geen probleem zijn, je maakt dan nog maar gemiddeld 50 smsjes effectief op en je hebt er 50 min bellen bij. Anders kun je altijd nog naar de Relax Online 30, maar of je dat nu of later doet, dat heeft inderdaad geen invloed op je toestelkorting.

Laatst gewijzigd door Liquid2ubstanc3; 16-08-10 om 12:20.
  #172  
Oud 16-08-10, 13:00
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Emmm kom nu net dit weer tegen op de site van Tm als ik richting verlenging ga:
"Bij een wijziging van je tariefplan verlies je eventuele kortingen die bij de start van je contract zijn toegekend aan je huidige tariefplan."

Zoals ik dit lees zou dat dus kunnen betekenen dat de korting van de W&W plus vast zou kunnen komen te vervallen als ik eventueel zou gaan switchen naar een hogere Relax abo, correct ??
  #173  
Oud 16-08-10, 13:28
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
voor mij is het een goede deal en die simlock is idd geen probleem, je hebt immers al een abo en na een jaar haal ik de simlock er gratis af.

Binnen 5 minuten kan je zelf die zogenaamde lock eraf halen
  #174  
Oud 16-08-10, 13:30
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remko_LvB Bekijk bericht
Emmm kom nu net dit weer tegen op de site van Tm als ik richting verlenging ga:
"Bij een wijziging van je tariefplan verlies je eventuele kortingen die bij de start van je contract zijn toegekend aan je huidige tariefplan."

Zoals ik dit lees zou dat dus kunnen betekenen dat de korting van de W&W plus vast zou kunnen komen te vervallen als ik eventueel zou gaan switchen naar een hogere Relax abo, correct ??
Klopt, is ook logisch een aanbieding is een aanbieding...daar zit een termijn aan verbonden.
Maar als je bijvoorbeeld over zou gaan stappen naar een i- abbo mag je blij zijn dat je hudige wnwplus abbo dan komt te vervallen.
  #175  
Oud 16-08-10, 13:35
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Binnen 5 minuten kan je zelf die zogenaamde lock eraf halen
Zo werkt mijn iPhone 2G ook, maar dat zie ik niet als simlock vrij, bij elke software update moet je er dan weer rekening mee houden.
  #176  
Oud 16-08-10, 13:41
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Zo werkt mijn iPhone 2G ook, maar dat zie ik niet als simlock vrij, bij elke software update moet je er dan weer rekening mee houden.
Tsja en met een Jailbreak procedure ben je dan 1 minuut extra lang bezig. ... tsja... Je zou bijna een simlock vrije kopen in het buitenland...lmfao
  #177  
Oud 16-08-10, 13:47
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Tsja en met een Jailbreak procedure ben je dan 1 minuut extra lang bezig. ... tsja... Je zou bijna een simlock vrije kopen in het buitenland...lmfao
Waar slaat dat op? Ik neem een iPhone via T-Mobile en die is na 1 jaar gratis oficieel simlock vrij te maken. Zou ik de iPhone na 1 jaar willen verkopen dan is de telefoon meer waard dan een telefoon met jailbreak en unlock. Mischien dat ik hem in het eerste jaar via jailbreak procedure unlock, maar daarna lijkt me dat totaal overbodig.
  #178  
Oud 16-08-10, 13:49
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Waar slaat dat op? Ik neem een iPhone via T-Mobile en die is na 1 jaar gratis oficieel simlock vrij te maken. Zou ik de iPhone na 1 jaar willen verkopen dan is de telefoon meer waard dan een telefoon met jailbreak en unlock. Mischien dat ik hem in het eerste jaar via jailbreak procedure unlock, maar daarna lijkt me dat totaal overbodig.
Dat kan ook.

Als ik hem zou verkopen zou ik hem jailbreaken en vol zetten met software is die nog meer waard
  #179  
Oud 16-08-10, 13:53
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Dat kan ook.

Als ik hem zou verkopen zou ik hem jailbreaken en vol zetten met software is die nog meer waard
Harstikke leuk voor je, maar ik zou zelf niet meer geld uitgeven aan een iPhone omdat daar software op zit, daarnaast is het ook illegaal. In mijn ogen niet meer waard dan een iPhone die officeel simlock vrij is. Maar dit is verder ook niet relevant voor het topic.
  #180  
Oud 16-08-10, 13:56
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Harstikke leuk voor je, maar ik zou zelf niet meer geld uitgeven aan een iPhone omdat daar software op zit, daarnaast is het ook illegaal. In mijn ogen niet meer waard dan een iPhone die officeel simlock vrij is. Maar dit is verder ook niet relevant voor het topic.
Dus een iphone met (bijvoorbeeld) Tom Tom softeware vind jij minder waard dan 1 zonder?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 20:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 15:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 06:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 15:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.