//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Spit het Tweakers.net forum eens door zal je tegen komen dat het al een feit in praktijk is. Vuistregel is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 17-08-10, 00:50
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Spit het Tweakers.net forum eens door zal je tegen komen dat het al een feit in praktijk is. Vuistregel is dat je altijd kan overstappen naar een DUURDER abbon. Wat begrijp je hier nu niet aan? Of wil je er niet aan begrijpen?
Ik kan het niet vinden, zou je even een link kunnen sturen? Die vuistregel van jou klopt niet helemaal, je kan overstappen naar een duurder abonement. Maar sinds de release van de iPhone 3G heb ik altijd gehoord dat je van een Relax abo niet over kan overstappen naar een i-abonement. Mischien dat er hier en daar iemand gematst is, maar officieel kan het niet en ik verwacht ook niet dat dat nu met de iPhone 4 wel het geval is. Ook al zeggen meerdere mensen bij de T-Mobile helpdesk dat het wel kan. Het lijkt me echter harstikke mooi als het wel lukt en dat mensen dan een i-abonement hebben met toestelkorting, maar dat moeten we in de praktijk nog zien, er zijn namelijk nog geen mensen met een iPhone 4 bij T-Mobile die langer dan een maand een abonement hebben.
Ik had het je al eerder gevraagd, kan je a.u.b. wat volwassener reageren, ik begrijp het namelijk allemaal prima. Ik ben al sinds begin 2008 actief op dit forum en heb daardoor al het een en ander geleerd over iPhone's, abonementen en jailbreaken.
Ik zou het verder op prijs stellen als je met argumenten komt en het allemaal mooi relativeerd, daar heeft namelijk iedereen wat aan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 17-08-10, 01:02
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Ik geloof ook niet dat je kunt overstappen. Daarnaast vind ik een iPhone met jailbreak juist minder waard omdat hij niet meer origineel is.
  #203  
Oud 17-08-10, 01:05
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Ik geloof ook niet dat je kunt overstappen. Daarnaast vind ik een iPhone met jailbreak juist minder waard omdat hij niet meer origineel is.
onzin ! wat maakt dat nou uit als hij gejailbreakt is ? kun je er toch ook weer afhalen
  #204  
Oud 17-08-10, 01:16
joncko joncko is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Ik kan het niet vinden, zou je even een link kunnen sturen? Die vuistregel van jou klopt niet helemaal, je kan overstappen naar een duurder abonement. Maar sinds de release van de iPhone 3G heb ik altijd gehoord dat je van een Relax abo niet over kan overstappen naar een i-abonement. Mischien dat er hier en daar iemand gematst is, maar officieel kan het niet en ik verwacht ook niet dat dat nu met de iPhone 4 wel het geval is. Ook al zeggen meerdere mensen bij de T-Mobile helpdesk dat het wel kan. Het lijkt me echter harstikke mooi als het wel lukt en dat mensen dan een i-abonement hebben met toestelkorting, maar dat moeten we in de praktijk nog zien, er zijn namelijk nog geen mensen met een iPhone 4 bij T-Mobile die langer dan een maand een abonement hebben.
Ik had het je al eerder gevraagd, kan je a.u.b. wat volwassener reageren, ik begrijp het namelijk allemaal prima. Ik ben al sinds begin 2008 actief op dit forum en heb daardoor al het een en ander geleerd over iPhone's, abonementen en jailbreaken.
Ik zou het verder op prijs stellen als je met argumenten komt en het allemaal mooi relativeerd, daar heeft namelijk iedereen wat aan.
Helemaal mee eens!
  #205  
Oud 17-08-10, 02:30
iRobin's schermafbeelding
iRobin iRobin is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 121
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Ik geloof ook niet dat je kunt overstappen. Daarnaast vind ik een iPhone met jailbreak juist minder waard omdat hij niet meer origineel is.
Na de iPhone terug te brengen naar fabrieksherstel is van een (oude) jailbreak niks meer te merken hoor en zal het ook geen effect hebben op je iPhone.
Hoewel het eigenlijk niks uitmaakt, kan ik het wel begrijpen dat mensen dit liever niet hebben, op Marktplaats zijn er veel mensen die vragen of de iPhone ooit gejailbreaked is.

Om toch maar OT te blijven,
ik denk dat ik ga voor een Relax online + w'n'w plus vast met een iPhone 4 16GB. Totaalbedrag: €678,75
Stel dat het abonemment dan toch niet bevalt en overstappen naar i-150 echt niet mogelijk is kan ik natuurlijk altijd nog een sim-only abonnement van Vodafone pakken.
Dan heb je altijd nog een abonnement met 190 min/sms + internet achter de hand voor maar €38,75 voor twee jaar of de mogelijkheid om dit abonnement los te verkopen.
  #206  
Oud 17-08-10, 10:05
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Aangezien je waarschijnlijk niet de korting van je 24 maanden W&W std mee kan nemen als je binnen het Relax beltarief overstapt, besloten om een Relax 35 te gaan nemen icm 32GB toestel, W&W plus vast en Sms verdubbelaar. Betaal dan 99,95 voor het toestel en tov huidige abo +/- 10 euro minder, met meer belminuten en sms-en. Kosten per maand aan abo 46,40 - korting = 36,40

En zien wel of we dan tussentijds kunnen overstappen naar een i-150. Zo niet jammer dan, zo wel, dan is het mazzel hebben

Edit : Besteld !

Laatst gewijzigd door Remko_LvB; 17-08-10 om 10:16.
  #207  
Oud 17-08-10, 12:49
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
Ik geloof ook niet dat je kunt overstappen. Daarnaast vind ik een iPhone met jailbreak juist minder waard omdat hij niet meer origineel is.
Wil je van jailbreak af dan houdt je even 5 sec je aan uit knop ingedrukt samen met home knop en alles is weer gereset naar de fabrieksintstellingen.
  #208  
Oud 17-08-10, 12:58
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Ik kan het niet vinden, zou je even een link kunnen sturen? Die vuistregel van jou klopt niet helemaal, je kan overstappen naar een duurder abonement. Maar sinds de release van de iPhone 3G heb ik altijd gehoord dat je van een Relax abo niet over kan overstappen naar een i-abonement. Mischien dat er hier en daar iemand gematst is, maar officieel kan het niet en ik verwacht ook niet dat dat nu met de iPhone 4 wel het geval is. Ook al zeggen meerdere mensen bij de T-Mobile helpdesk dat het wel kan. Het lijkt me echter harstikke mooi als het wel lukt en dat mensen dan een i-abonement hebben met toestelkorting, maar dat moeten we in de praktijk nog zien, er zijn namelijk nog geen mensen met een iPhone 4 bij T-Mobile die langer dan een maand een abonement hebben.
Ik had het je al eerder gevraagd, kan je a.u.b. wat volwassener reageren, ik begrijp het namelijk allemaal prima. Ik ben al sinds begin 2008 actief op dit forum en heb daardoor al het een en ander geleerd over iPhone's, abonementen en jailbreaken.
Ik zou het verder op prijs stellen als je met argumenten komt en het allemaal mooi relativeerd, daar heeft namelijk iedereen wat aan.


Laudit: Ik vroeg mij af of Relax Online abonnementen later om te zetten zijn naar iPhone abonnementen (i-xxx)
Myrna (Verkoopadviseur): Ja, wanneer u in het bezit bent gekomen van een iphone is dat mogelijk.
Laudit: een Relax Online 35 kost 28,95 per maand, een i-150 kost 29,95 per maand, dit zou dus moeten kunnen. Echter wil ik bij Relax Online bundels nemen dan betaal ik meer per maand, van welke prijs wordt dan uitgegaan als ik mijn tariefplan wil wijzigen?
Myrna (Verkoopadviseur): Van uw belbundel wordt dan uitgegaan.
Myrna (Verkoopadviseur): Dus inderdaad van 28.95 naar 29.95 is mogelijk.
Laudit: ok, tevens als ik webnwalk plus vast neem? Dat zorgt namelijk voor toestelkorting maar de naam suggereert dat je daar vast aan zit voor de gehele contractsperiode
Myrna (Verkoopadviseur): Klopt, deze bundel zit vast aan het relax abonnement.
Myrna (Verkoopadviseur): Als u dus overstapt tussentijds komt die wel te vervallen.
Laudit: Ja precies, maar internet is bij i-xxx al inbegrepen. De reden dat ik dit vraag is dat ik de nieuwe iPhone 4 met Relax Online wil afsluiten omdat ik hierbij als verlenger wél toestelkorting krijg. Vervolgens kan ik hem dan omzetten naar een i-150. Immers als ik nu meteen een i-150 afsluit met de iPhone 4 krijg ik GEEN toestelkorting...
Myrna (Verkoopadviseur): Dan is het inderdaadl ogisch dat u kiest voor relax abonnement.


Bron:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 - iPads, iPods, iPhones & iTunes - GoT


Tadaaaa

Laatst gewijzigd door INCTRL; 17-08-10 om 13:01.
  #209  
Oud 17-08-10, 13:04
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Laat ik nu net toevallig Laudit zijn.

Het klopt dat sommige "verkoopadviseurs" beweren dat het kan. Ik wil dit ook best graag geloven. Echter is het zo dat in de praktijk nog niet is gebleken dat het iemand is gelukt. Ik denk dat Liquid2ubstanc3 dat ook bedoelt.
  #210  
Oud 17-08-10, 13:05
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Laudit: Ik vroeg mij af of Relax Online abonnementen later om te zetten zijn naar iPhone abonnementen (i-xxx)
Myrna (Verkoopadviseur): Ja, wanneer u in het bezit bent gekomen van een iphone is dat mogelijk.
Laudit: een Relax Online 35 kost 28,95 per maand, een i-150 kost 29,95 per maand, dit zou dus moeten kunnen. Echter wil ik bij Relax Online bundels nemen dan betaal ik meer per maand, van welke prijs wordt dan uitgegaan als ik mijn tariefplan wil wijzigen?
Myrna (Verkoopadviseur): Van uw belbundel wordt dan uitgegaan.
Myrna (Verkoopadviseur): Dus inderdaad van 28.95 naar 29.95 is mogelijk.
Laudit: ok, tevens als ik webnwalk plus vast neem? Dat zorgt namelijk voor toestelkorting maar de naam suggereert dat je daar vast aan zit voor de gehele contractsperiode
Myrna (Verkoopadviseur): Klopt, deze bundel zit vast aan het relax abonnement.
Myrna (Verkoopadviseur): Als u dus overstapt tussentijds komt die wel te vervallen.
Laudit: Ja precies, maar internet is bij i-xxx al inbegrepen. De reden dat ik dit vraag is dat ik de nieuwe iPhone 4 met Relax Online wil afsluiten omdat ik hierbij als verlenger wél toestelkorting krijg. Vervolgens kan ik hem dan omzetten naar een i-150. Immers als ik nu meteen een i-150 afsluit met de iPhone 4 krijg ik GEEN toestelkorting...
Myrna (Verkoopadviseur): Dan is het inderdaadl ogisch dat u kiest voor relax abonnement.


Bron:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 - iPads, iPods, iPhones & iTunes - GoT


Tadaaaa
Ik heb toch over het in praktijk brengen? Zoals ik al zei is er nog niemand met een iPhone 4 bij T-Mobile die langer dan een maand een abonement heeft. Je kunt pas na een maand je abonement omzetten naar een hoger abonement en wellicht is dat ook mogelijk naar een i-abonement, maar dat is nog allemaal in theorie. Ze zeggen wel dat het kan, maar het is nog niet gebeurd. Wat begrijp je hier nu niet aan? Of wil je er niet aan begrijpen?
  #211  
Oud 17-08-10, 13:07
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Ze zeggen wel dat het kan, maar het is nog niet gebeurd. Wat begrijp je hier nu niet aan? Of wil je er niet aan begrijpen?
En wie zegt dit? Een verkoopadviseur van ....ratatatatatataaaa Tmobile!
Lichten ze jou verkeerd in mag je het contract al helemaal subiet beeindigen. Zij zijn de vertegenwoordigers van Tmobile en zij zijn dus verantwoordelijk en niet JIJ.

Consumentenrechten les 1a voor dummies. Wat begrijp je hier niet aan?

Denk je geen bewijzen te hebben verwijs je clowns van Tmobile (die eventueel de afspraken niet nakomen) hiernaar:

http://www.t-mobile.nl/service-en-co...?q=overstappen

We beginnen nu echt spoken te zien die er simpelweg niet zijn.

Laatst gewijzigd door INCTRL; 17-08-10 om 13:10.
  #212  
Oud 17-08-10, 13:12
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
En wie zegt dit? Een verkoopadviseur van ....ratatatatatataaaa Tmobile!
Lichten ze jou verkeerd in mag je het contract al helemaal subiet beeindigen. Zij zijn de vertegenwoordigers van Tmobile en zij zijn dus verantwoordelijk en niet JIJ.

Consumentenrechten les 1a voor dummies. Wat begrijp je hier niet aan?
Het is toch simpel een feit dat er nog niemand dit in praktijk voorelkaar heeft gekregen? Ik ben niet verkeerd ingelicht hoor, ik neem een Relax Online 25 abonement en ben daar tevreden mee, heb geen behoefte om over te stappen naar een i-abonement. Het is niet zo dat ik het je niet gun om over te stappen naar een i-abo, maar ik denk ondanks dat jij consumentenrechten les 1a voor dummies hebt gevolgd het niet zo makkelijk voorelkaar krijgt.
  #213  
Oud 17-08-10, 13:13
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Het is toch simpel een feit dat er nog niemand dit in praktijk voorelkaar heeft gekregen? Ik ben niet verkeerd ingelicht hoor, ik neem een Relax Online 25 abonement en ben daar tevreden mee, heb geen behoefte om over te stappen naar een i-abonement. Het is niet zo dat ik het je niet gun om over te stappen naar een i-abo, maar ik denk ondanks dat jij consumentenrechten les 1a voor dummies hebt gevolgd het niet zo makkelijk voorelkaar krijgt.

Denk je geen bewijzen te hebben verwijs je clowns van Tmobile (die eventueel de afspraken niet nakomen) hiernaar:

http://www.t-mobile.nl/service-en-co...?q=overstappen

Hoe kan ik naar een ander tariefplan overstappen?

Tijdens je contractperiode kun je één keer per maand overstappen naar een hoger of gelijkwaardig tariefplan. Een hoger tariefplan is een abonnement waar de maandelijkse kosten hoger liggen. Buiten je contractperiode kun je naar elk gewenst tariefplan overstappen.

Opgespaarde belminuten en beltegoed worden niet meegenomen als je overstapt naar een ander tariefplan, tenzij je overstapt van T-Mobile Flex naar T-Mobile Flex.


Ik zie nergens in deze voorwaarden staan dat ovestappen naar een i abbo onmogelijk zou zijn.

Saillant detail: persoonlijk wil ik zelf niet eens overstappen naar een i-abbo.

Laatst gewijzigd door INCTRL; 17-08-10 om 13:17.
  #214  
Oud 17-08-10, 13:14
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Het is toch simpel een feit dat er nog niemand dit in praktijk voorelkaar heeft gekregen?
Het is simpel ook nog geen feit dat iemand daadwerkelijk 20 euro betaald voor een Relax 25 online abbo... ja zo ken ik er nog wel een paar. lol
  #215  
Oud 17-08-10, 13:16
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Het is simpel ook nog geen feit dat iemand daadwerkelijk 20 euro betaald voor een Relax 25 online abbo... ja zo ken ik er nog wel een paar. lol
Het is 19,95 per maand bij een Relax Online 25, en er zijn al genoeg mensen die gebruik maken van dit abonement.
  #216  
Oud 17-08-10, 13:18
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Het is 19,95 per maand bij een Relax Online 25, en er zijn al genoeg mensen die gebruik maken van dit abonement.
icm een iphone?
  #217  
Oud 17-08-10, 13:19
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Het is 19,95 per maand bij een Relax Online 25, en er zijn al genoeg mensen die gebruik maken van dit abonement.
Ik kan hier nog steeds geen clausule ontdekken mbt overstappen naar een iphone abbo, jij wel? :


Hoe kan ik naar een ander tariefplan overstappen?

Tijdens je contractperiode kun je één keer per maand overstappen naar een hoger of gelijkwaardig tariefplan. Een hoger tariefplan is een abonnement waar de maandelijkse kosten hoger liggen. Buiten je contractperiode kun je naar elk gewenst tariefplan overstappen.

Opgespaarde belminuten en beltegoed worden niet meegenomen als je overstapt naar een ander tariefplan, tenzij je overstapt van T-Mobile Flex naar T-Mobile Flex.
  #218  
Oud 17-08-10, 13:19
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
icm een iphone?
Dat zei je er niet bij. Maar wat veranderd dat aan de 19,95 per maand?
  #219  
Oud 17-08-10, 13:21
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Dat zei je er niet bij. Maar wat veranderd dat aan de 19,95 per maand?
Dat is een goeie! Dan vraag ik jou direct wat er dan veranderd als je naar een hoger tariefplan (wat dus mogelijk is, staat zwart op wit) wilt overstappen in de vorm van een iphone-abbo?
  #220  
Oud 17-08-10, 13:22
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Dat is een goeie! Dan vraag ik jou direct wat er dan veranderd als je naar een hoger tariefplan (wat dus mogelijk is, staat zwart op wit) wilt overstappen in de vorm van een iphone-abbo?
Tsja, toch vreemd dat het | Xyzyx | hier niet lukt en Dave440 hier ook te horen krijgt dat het niet kan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 21:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 16:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 07:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 16:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.