//

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement

T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Ik kan hier nog steeds geen clausule ontdekken mbt overstappen naar een iphone abbo, jij wel?[/I] Nee, die kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 17-08-10, 12:23
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Ik kan hier nog steeds geen clausule ontdekken mbt overstappen naar een iphone abbo, jij wel?[/I]
Nee, die kan ik ook niet ontdekken. Dat is juist het grote probleem. Volgens de ene T-Mobile medewerker kan het wel en volgens de andere niet, dat het nergens beschreven staat zorgt voor deze verwarring.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 17-08-10, 12:25
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Bullet Bekijk bericht
Tsja, toch vreemd dat het | Xyzyx | hier niet lukt en Dave440 hier ook te horen krijgt dat het niet kan.
Ik kreeg gisteren te horen van een store manager van Phonehouse dat het gewoon kan (kon ik direct doen eventueel). Daarnaast toets ik het aan de algemene voorwaarden van Tmobile mbt overstappen ...en dan is 1+1 voor mij nog steeds 2.
  #223  
Oud 17-08-10, 12:25
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Dat is een goeie! Dan vraag ik jou direct wat er dan veranderd als je naar een hoger tariefplan (wat dus mogelijk is, staat zwart op wit) wilt overstappen in de vorm van een iphone-abbo?
Ik vertel alleen dat het een feit is dat er mensen 19,95 betalen voor een Relax Online 25 abonement. Of dat met of zonder iPhone is, dat maakt niet uit. Wat heeft dit met een hoger tarief plan te maken?
  #224  
Oud 17-08-10, 12:26
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Ik kreeg gisteren te horen van een store manager van Phonehouse dat het gewoon kan (kon ik direct doen eventueel). Daarnaast toets ik het aan de algemene voorwaarden van Tmobile mbt overstappen ...en dan is 1+1 voor mij nog steeds 2.
Prima, ik heb ook op diverse manieren te horen gekregen dat het kan. Het feit blijft echter dat ik het vreemd vind dat sommigen het niet lukt en daarbij wat anders te horen krijgen.
  #225  
Oud 17-08-10, 12:27
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Nee, die kan ik ook niet ontdekken. Dat is juist het grote probleem. Volgens de ene T-Mobile medewerker kan het wel en volgens de andere niet, dat het nergens beschreven staat zorgt voor deze verwarring.
Dat het voor verwarring zorgt is zker duidelijk,dat merken we hier wel met elkaar.

Maar die parttime studenten die daar werken achter de telefoon weten wel meer "zelf" niet dan de mondige consument anno 2010. Dat is wel in meer branches zo. Moet je voor de gein een 3d Plasma tv gaan kopen bij de Mediamarkt en dan de adviezen van de verkoopmedewerkers horen die vaak voor geen meter kloppen omdat jij je dan veel meer verdiept hebt in de materie/ specs....om maar een voorbeeld te noemen.
  #226  
Oud 17-08-10, 12:30
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik snap het hele punt van deze discussie niet. Ik hoor allemaal verhalen dat het in theorie kan, ik geloof je ook wel dat de store manager van Phonehouse of een T-Mobile medewerker dit heeft gezegd. Maar mijn punt is dat dit nog niet in praktijk is gedaan. Zo lang dat niet het geval is hoe kan je er dan 100% zeker van zijn?
  #227  
Oud 17-08-10, 12:33
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
Ik snap het hele punt van deze discussie niet. Ik hoor allemaal verhalen dat het in theorie kan, ik geloof je ook wel dat de store manager van Phonehouse of een T-Mobile medewerker dit heeft gezegd. Maar mijn punt is dat dit nog niet in praktijk is gedaan. Zo lang dat niet het geval is hoe kan je er dan 100% zeker van zijn?
De enige verwarring komt door de tegenstrijdige verhalen van sommige mensen achter de telefoon bij Tmobile. heeft iemand die te horen hebt gekregen dat het zogenaamd niet kan, de medewerker gewezen naar de alg. Voorwaarden van Tmobile? Voor mij zijn die leidend.
  #228  
Oud 17-08-10, 12:37
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Contract
Overstappen naar een ander abonnement


T-Mobile biedt je altijd de mogelijkheid om naar een hoger abonnement of naar een ander type abonnement over te stappen. Heb je bijvoorbeeld T-Mobile Relax, maar wil je liever T-Mobile Flex? Dan kun je hieronder je abonnement wijzigen. Aan het overstappen is een aantal regels verbonden. De belangrijkste hebben wij voor je op een rijtje gezet. Voor meer informatie bel je de T-Mobile Klantenservice 0800 - 7111 (gratis).

*Het kan slechts eenmaal per maand.
*Je verliest je eventueel gespaarde belminuten.
*Je kunt alleen kiezen voor een tariefplan dat hoger ligt dan je huidige tariefplan.
*Na het wijzigen krijg je een bevestigingsemail.
*Je kunt alleen je gespreksbundel aanpassen.
*Voor alle overige bundels zoals een Sms Voordeelbundel of een Data Voordeelbundel, neem contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111 (gratis).

Ik denk dat Myranda in gesprek met Laudit dit dus ook terecht toe had gelicht. Want het klopt precies met bovenstaande voorwaarden/ regels.
  #229  
Oud 17-08-10, 12:39
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

En in praktijk?
  #230  
Oud 17-08-10, 12:40
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid2ubstanc3 Bekijk bericht
En in praktijk?
Als de contractvoorwaarden al niet meer in de praktijk waar blijken te zijn waar praten we dan nog over?

Spoken dus!
  #231  
Oud 17-08-10, 12:50
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Als de contractvoorwaarden al niet meer in de praktijk waar blijken te zijn waar praten we dan nog over?

Spoken dus!
Iets in praktijk brengen, daarmee bedoel ik dat iemand met een Relax abonement in combinatie met een iPhone 4 na de eerste maand van zijn abonement het wel of niet succesvol heeft kunnen om zetten in een i-abonement. De contractvoorwaarden zijn hierin niet duidelijk, want de iPhone abonementen zijn altijd al een apart geval geweest. Dat de contractvoowaarden in de praktijk wel of niet waar blijken te zijn is dus nog afwachten, maar daarmee wil ik niet zeggen dat spoken wel of niet bestaan.
  #232  
Oud 17-08-10, 12:53
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
want de iPhone abonementen zijn altijd al een apart geval geweest.
Ik zie nog steeds geen apart verhaal over iphone abbonementen van Tmobile in de contractvoorwaarden staan mbt overstappen. Jij wel?

Jij laat je gek maken door sommige callcenter medewerkers van Tmobile die nog niet eens het verschil weten te vertellen tussen een Relax abbo en een Relax online abbo.

We leven nog steeds niet in een bananenrepulbliek dus ik houd me vast aan voorwaarden zoals vermeld in mijn contract.
  #233  
Oud 17-08-10, 13:01
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Jullie geven beide aan niet over te willen stappen naar i-150. Waarom zou je je daar dan druk om maken?

Persoonlijk vindt ik een overstap naar i-150 wél interessant. Ik weet dat er positieve signalen zijn omtrent deze overstap maar er zijn ook signalen dat dit niet lukt. Denk aan een | Xyzyx | die aangeeft dat hij de overstap niet kan maken. En waarom krijgt Dave440 hier te horen dat het niet zou kunnen? Ja, misschien onervarenheid of onkundig personeel achter de telefoon. En ja, voorwaarden geven aan dat je kunt verhogen. Maar persoonlijk zijn er voor mij nog teveel vraagtekens om ervan overtuigd te zijn dat je vlekkeloos van tariefplan kunt wijzigen.. Ik kijk dus nog even de kat uit de boom.
  #234  
Oud 17-08-10, 13:03
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Bullet Bekijk bericht
Jullie geven beide aan niet over te willen stappen naar i-150. Waarom zou je je daar dan druk om maken?

Persoonlijk vindt ik een overstap naar i-150 wél interessant. Ik weet dat er positieve signalen zijn omtrent deze overstap maar er zijn ook signalen dat dit niet lukt. Denk aan een | Xyzyx | die aangeeft dat hij de overstap niet kan maken. En waarom krijgt Dave440 hier te horen dat het niet zou kunnen? Ja, misschien onervarenheid of onkundig personeel achter de telefoon. En ja, voorwaarden geven aan dat je kunt verhogen. Maar persoonlijk zijn er voor mij nog teveel vraagtekens om ervan overtuigd te zijn dat je vlekkeloos van tariefplan kunt wijzigen.. Ik kijk dus nog even de kat uit de boom.
Dus jij vindt tegenstrijdige verhalen van callcentermedewerkers zwaarder wegen dan contractvoorwaarden? Dan zou ik gewoon 5 euro gaan betalen voor wat voor abbo dan ook.
  #235  
Oud 17-08-10, 13:07
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL Bekijk bericht
Dus jij vindt tegenstrijdige verhalen van callcentermedewerkers zwaarder wegen dan contractvoorwaarden? Dan zou ik gewoon 5 euro gaan betalen voor wat voor abbo dan ook.
Ik ga pas in overeenstemming met contractvoorwaarden als er zowel in theorie als praktijk eenduidigheid is binnen T-Mobile.
  #236  
Oud 17-08-10, 13:07
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Wat tevens verwarring veroorzaakt is dat je de keuze om eventueel over te stappen naar een i-150 abo niet online kan doen, maar dus via de KS van TM moet laten doen of in een TM shop.
  #237  
Oud 17-08-10, 13:11
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remko_LvB Bekijk bericht
Wat tevens verwarring veroorzaakt is dat je de keuze om eventueel over te stappen naar een i-150 abo niet online kan doen, maar dus via de KS van TM moet laten doen of in een TM shop.

KS = Kall Senter?
  #238  
Oud 17-08-10, 13:12
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard

Na alles wat erover is gezegd blijft de vraag van welk abonnementsbedrag je moet uitgaan.
Het bedrag dat je sec. betaald voor je Relax abonnement, bijv. € 28,95, òf het bedrag van je Relax abonnement plus je Wnw+ vast = € 33,90.
In het eerste geval zou je wel kunnen overstappen naar i150 van € 29,95, in het tweede geval niet.
Dat is denk waar het hier om draait. Wat ziet t-mobile als abonnementskosten?

Als je alleen een Relax abo neemt van € 28,95 zonder internet durf ik de stelling wel aan dat je zeker kunt overstappen naar een i150 van € 29,95. Daar durf ik wel voor naar de rechter te stappen bij wijze van spreken.
  #239  
Oud 17-08-10, 13:12
Remko_LvB Remko_LvB is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Klanten Service grapjas
en 1-2tje, ze gaan uit alleen van het tariefplan, dus zonder de extra bundels.

Laatst gewijzigd door Remko_LvB; 17-08-10 om 13:14.
  #240  
Oud 17-08-10, 13:17
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1-2tje Bekijk bericht
Na alles wat erover is gezegd blijft de vraag van welk abonnementsbedrag je moet uitgaan.
Het bedrag dat je sec. betaald voor je Relax abonnement, bijv. € 28,95, òf het bedrag van je Relax abonnement plus je Wnw+ vast = € 33,90.
In het eerste geval zou je wel kunnen overstappen naar i150 van € 29,95, in het tweede geval niet.
Dat is denk waar het hier om draait. Wat ziet t-mobile als abonnementskosten?

Als je alleen een Relax abo neemt van € 28,95 zonder internet durf ik de stelling wel aan dat je zeker kunt overstappen naar een i150 van € 29,95. Daar durf ik wel voor naar de rechter te stappen bij wijze van spreken.
Het is al lang bekend dat het gaat om de basis van je Relax abonement, dus die 28,95, de bundels die je er bij hebt genomen tellen niet mee bij een overstap naar een hoger abonement.
Over het overstappen naar en i-abonement is geen duidelijkheid, maar ik vind het prima dat je die stelling durft aan te nemen en dat je naar de rechter durft te gaan, dat vind ik heel dapper van je.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 20:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 15:07
Vodafone abbonement verlengen + iPhone? wouter2190 Vodafone 2 19-06-10 06:53
Abbonement beeindigen, toestel houden? zuignapje Odido (T-Mobile) 18 09-05-10 15:43
mms met t-mobile relax abbo Pascal-X Odido (T-Mobile) 1 23-12-09 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.