//

GO FOR mediamarkt

GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Donl de uitleg - Eenmalig Anoniem bellen Maar bij mijn telefoon moet je eerst intoetsen, dan op groene knopje drukken en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 17-08-10, 18:29
jonas02 jonas02 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donl Bekijk bericht
Maar bij mijn telefoon moet je eerst intoetsen, dan op groene knopje drukken en dan pas wordt het telefoonnr gebeld.

Als ik eerst *31# intoets en dan op het groene knopje krijg ik inderdaad zo'n kiestoon. Maar als ik vervolgens 003232241040 toets of zonder de twee nullen in het begin krijg ik een foutmelding ("Het door u gekozen nummer is onjuist".)

Als ik *31#003232241040 of *31#3232241040 krijg ik dezelfde foutmelding


Hoe doe jij dat, of heb je een ouderwetse draaitelefoon?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 17-08-10, 18:38
jonas02 jonas02 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard MM Antwerpen verwacht geen levering deze week en ook niet volgende week!

Ik heb net gebeld met de Madiamarkt te Antwerpen. (zonder anoniem nummer)

Ik citeer: "Er is een wachtlijst en zelfs de mensen op die wachtlijst staan krijgen waarschijnlijk eind augustus-begin september pas hun iPhone 4 geleverd". De komende twee weken krijgen ze volgens de mevrouw aan de telefoon geen iPhones meer binnen.
  #143  
Oud 17-08-10, 18:55
Donl Donl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonas02 Bekijk bericht
Maar bij mijn telefoon moet je eerst intoetsen, dan op groene knopje drukken en dan pas wordt het telefoonnr gebeld.

Als ik eerst *31# intoets en dan op het groene knopje krijg ik inderdaad zo'n kiestoon. Maar als ik vervolgens 003232241040 toets of zonder de twee nullen in het begin krijg ik een foutmelding ("Het door u gekozen nummer is onjuist".)

Als ik *31#003232241040 of *31#3232241040 krijg ik dezelfde foutmelding


Hoe doe jij dat, of heb je een ouderwetse draaitelefoon?
Het is #31# en dan het nummer en dan bellen.

Maar aan de post hierboven te zien hoeft het niet meer! Wel balen datie nergens te verkrijgen is op korte termijn,
  #144  
Oud 17-08-10, 19:28
mfmvdsande mfmvdsande is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonas02 Bekijk bericht
Ik heb net gebeld met de Madiamarkt te Antwerpen. (zonder anoniem nummer)

Ik citeer: "Er is een wachtlijst en zelfs de mensen op die wachtlijst staan krijgen waarschijnlijk eind augustus-begin september pas hun iPhone 4 geleverd". De komende twee weken krijgen ze volgens de mevrouw aan de telefoon geen iPhones meer binnen.
Dat klinkt niet goed, maar blijkbaar ziet die vrouw het zowiezo allemaal wat somberder dan haar mannelijke collega die ik sprak gisteren.
We zullen wel zien...
  #145  
Oud 17-08-10, 20:19
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

zo te lezen wordt het hem voorlopig niet bij de Media Markt
  #146  
Oud 18-08-10, 23:34
Rocco1979 Rocco1979 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Hallo allen,

Iemand nog iets vernomen vanuit Mediamarkt Antwerpen? Ik heb ze heel de week al proberen te bellen, zowel herkenbaar als annoniem. Echter wordt er de telefoon niet opgenomen, of ligt de haak er gewoon naast vaak.... Ik kreeg tevens een e-mail dat ik de iPhone 4 kon komen reserveren, na het doen van een aanbetaling. Echter is het voor mij te gek om 2x naar Antwerpen af te reizen voor een simlock-vrije iPhone 4. Ik wacht liever op een dergelijke zending net vorige week, waarbij er tegelijk 200 toestellen beschikbaar komen. Dan kunnen alle reservaties en alle wachtende, welke geen reservering hebben lopen, van een iPhone 4 voorzien worden. Heeft iemand hier al enig inzicht in of dit uberhaupt staat te gebeuren op korte termijn? Vanuit Mediamarkt krijg ik in ieder geval geen nuttige informatie binnen. Mogelijk dat er nog andere wegen naar de iPhone 4 te vinden zijn. Misschien via Mobi*? Ook al is hun houding naar (mogelijke) klanten erg stug en on-commercieel, volgens mijns inziens.
  #147  
Oud 19-08-10, 09:07
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Als je de berichten zo hier leest gaat het voorlopig wel ff duren bij de Media Markt
Wat je volgens mij beter kan doen is wachten op op Parijs

Vanaf Antwerpen is het nog 'maar' 3 uurtjes naar Parijs
  #148  
Oud 19-08-10, 10:06
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Hm.. Als het waar is wat ze mij vertelden dat je qua garantie naar ELKE MediaMarkt kan.. Dan zou je misschien je beter aan kunnen sluiten op de wachtlijst.. Dan maak je er even een leuk dagje uit van in Antwerpen Scheelt je eventueel later weer een reis naar Parijs, als er iets mis is.
  #149  
Oud 19-08-10, 10:14
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

het lijkt me sowieso niet dat je naar de MM in Nederland kan

Die verkopen ze nl niet eens los

En nogmaals, als er wat is met je Franse Iphone kan je gewoon in Nederland terecht, bijv bij Solid Vision, oa repaircenter van Apple
  #150  
Oud 19-08-10, 10:16
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
het lijkt me sowieso niet dat je naar de MM in Nederland kan

Die verkopen ze nl niet eens los

En nogmaals, als er wat is met je Franse Iphone kan je gewoon in Nederland terecht, bijv bij Solid Vision, oa repaircenter van Apple
De winkelmedewerker vertelde mij dat het wel mogelijk is om ook naar een NL MediaMarkt te gaan. Ik vroeg of ze het zeker wist en even na kon vragen, en haar baas bevestigde haar verhaal.. Maar goed, of ze dat in NL dan ook weten, dat weet ik nog niet
  #151  
Oud 19-08-10, 11:22
bureno bureno is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Mij vertelden ze bij MM Antwerpen dat je wel bij een nederlandse MM garantie kan claimen, maar dat je de kans heb 'm terug te krijgen met t-mobile simlock, aangezien in NL officieel geen simlockvrije toestellen verkocht worden.. Lijkt me op zich wel vreemd overigens.
  #152  
Oud 19-08-10, 21:47
RedB RedB is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

Vandaag langs geweest in MM Antwerpen. Geen iPhone's binnen gekregen vandaag. Meer dan 30 op de wachtlijst voor de 16GB. Ook geen accessoires hoeven kopen. Levertijd onbekend.

Laatst gewijzigd door RedB; 19-08-10 om 21:59.
  #153  
Oud 20-08-10, 08:38
matthijsva matthijsva is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RedB Bekijk bericht
Vandaag langs geweest in MM Antwerpen. Geen iPhone's binnen gekregen vandaag. Meer dan 30 op de wachtlijst voor de 16GB. Ook geen accessoires hoeven kopen. Levertijd onbekend.
Grappig ik was er gister ook. Ergens in de dertig op de wachtlijst, levertijd begin weet ik niet. Verder geen problemen, en vriendelijk naar mij toe. Wel raar die constructie in 0032 met Mobistar. Is het ook geen koppelverkoop als je met een iPhone ook accessoires moet kopen

* zit nu hoopvol naar zijn telefoon te kijken en te w88 op een telefoontje uit Antwerpen *
  #154  
Oud 20-08-10, 09:46
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Nemen ze eigenlijk wel bestellingen uit Nederland aan? Kan me voorstellen dat ze zeggen van niet aangezien ze dan naar een buitenlands nummer moeten gaan bellen.
  #155  
Oud 20-08-10, 09:51
matthijsva matthijsva is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie Bekijk bericht
Nemen ze eigenlijk wel bestellingen uit Nederland aan? Kan me voorstellen dat ze zeggen van niet aangezien ze dan naar een buitenlands nummer moeten gaan bellen.
Dit was geen enkel probleem hoor, zolang je maar je aanbetaling doet...
  #156  
Oud 20-08-10, 11:29
wawa wawa is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Iemand een idee van de stocks in MM Hasselt?
  #157  
Oud 20-08-10, 11:44
Rocco1979 Rocco1979 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Geachte,

Ik ben bij Mediamarkt Hasselt vorige week vrijdag geweest. Hier gaf men aan dat de voorraden pas eind augustus/medio september aangevuld gaan worden. En dat degene die hier een reservatie hadden lopen, als eerste hun toestel zouden mogen komen halen.

Kortom weinig kans indien men hem hier los wilt halen rond deze periode.
  #158  
Oud 20-08-10, 13:46
wawa wawa is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

geen probleem ik wacht wel, moest vandaag in de buurt van de MM in Hasselt zijn dus als ze voorraad hadden was ik wel even langsgeweest.
  #159  
Oud 20-08-10, 14:58
GigaBowser007 GigaBowser007 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mfmvdsande Bekijk bericht
Vanmorgen gebeld met MM in antwerpen en vanmiddag zelf daar naartoe geweest om te reserveren.
Verkoper werd gek van alle telefoontjes over de iPhone vertelde hij. Er stonden vanmorgen 16 mensen op de reserveringslijst voor de 16Gb en 6 op de lijst voor 32Gb. Ik sta nu dus 7e voor de 32Gb.
Hij dacht deze week of anders volgende week weer een levering te krijgen.
Aan de kassa nog eens nagevraag; maar je kan je voorschot WEL terugkrijgen. Ook geen verplichte acessoires hoeven kopen!

Ik lees andere verhalen, maar dit heb ik zelf ervaren vandaag....
Heb je nog enig idee wanneer je juist gegaan bent? Ik kreeg namelijk net hetzelfde te horen. Er waren nog 6 wachtende voor mij en stond dus 7de op de wachtlijst voor een 32GB.
Zelf moet ik hem rond 15u daar gereserveerd hebben.

Mijns inziens zijn er nu 2 mogelijke gevallen:
1) Iemand heeft zijn reservatie geannuleerd waardoor één van ons op plaats 6 is terechtgekomen.
2) Een foutje van MM?
  #160  
Oud 20-08-10, 18:05
RedB RedB is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

@gigabowser007:
Of 3):
MM heeft in de afgelopen vier dagen 1 of meerdere iPhones 32gb binnengekregen. MfMvdsande is opgeschoven op de wachtlijst (6 of 5 ...) en jij bent de nieuwe nummer (00)7 op de wachtlijst ;-)

Laatst gewijzigd door RedB; 20-08-10 om 20:02.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mediamarkt iphone miicker Chat en geruchten 7 12-05-11 16:12
Mediamarkt Hasselt Sjord Koopinformatie Nederland 3 16-09-10 14:27
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT Duveldg Chat en geruchten 7 11-08-10 12:17
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen reepke Orange 2 11-08-10 11:34
Iphone Mediamarkt Nederland Theofiel Koopinformatie Nederland 2 11-10-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.