//

GO FOR mediamarkt

GO FOR mediamarkt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) gebeurt direct...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 14-08-10, 14:22
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

gebeurt direct
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 15-08-10, 14:28
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Ik ga morgen ook even naar de MediaMarkt te Antwerpen.

Had een e-mail gestuurd, nadat ik hier berichten had gelezen dat ze m daar te koop hadden.
Kreeg een dag later een mailtje terug (die met mij naar 20 anderen werd verstuurd), dat er inderdaad iPhone 4's verkocht werden, maar dat er wel gereserveerd dient te worden en dat er dan wel een voorschot betaald moet worden en dat dat in de winkel zelf dient te gebeuren.

Ik heb toen een e-mail teruggestuurd met dat ik uit Nederland kwam en waarin ik vroeg of het ook mogelijk was dit voorschot over te maken op een rekeningnummer, waarop ik het antwoord kreeg dat de betreffende medewerker mijn situatie begreep, maar dat hij zich aan de gestelde regels moest houden, zodat ik alsnog naar de MediaMarkt zelf moet.

Morgen dus even een middagje Antwerpen gepland met een paar vrienden. Ik heb ook nog een e-mail gestuurd gisteren (zaterdag) met de vraag hoe lang de leveringstijd ongeveer is, maar daar nog geen antwoord op gekregen, dus dat hoop ik dan morgen in de winkel te horen!

Hoop dus morgen meer informatie te hebben over hoe en wat
  #123  
Oud 15-08-10, 14:40
hus0o hus0o is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 16
Standaard

Zou je morgen kunnen laten weten wanneer ze nieuwe iphone 4's binnen krijgen, want ik woon ook in Nederland en wil hem als die beschikbaar is bij de mediamarkt halen in Antwerpen.
  #124  
Oud 15-08-10, 14:47
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Ja hoor, tuurlijk. Zal het wel even in dit forum zetten morgen.
Al weet ik niet of je er veel aan hebt om te weten wanneer ze geleverd worden, aangezien mij dus nadrukkelijk werd gezegd dat er gereserveerd moet worden.. En aangezien ik niet de enige was die dat mailtje ontving, vermoed ik dat ze dus niet (meer?) zomaar verkocht worden zonder reservering.
  #125  
Oud 16-08-10, 13:01
hus0o hus0o is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 16
Standaard

Iemand al geweest naar Media Markt? Heb paar x gebeld maar kreeg niemand te pakken.
  #126  
Oud 16-08-10, 13:55
demonski demonski is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hus0o Bekijk bericht
Iemand al geweest naar Media Markt? Heb paar x gebeld maar kreeg niemand te pakken.
\vanmorgen gebeld :geen voorraad wel zei hij binnen een week nieuwe te verwachten en je ze kunt reseveren!!!
  #127  
Oud 16-08-10, 15:27
jonas02 jonas02 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Ik ben bij de Mediamarkt in Antwerpen geweest maar ze hebben geen iPhone 4 meer op voorraad. Ze hebben totaal geen idee wanneer er een nieuwe levering volgt maar het zullen er naar verwachting niet veel zijn omdat er in heel Belgie (en heel Europa) een tekort is en elke winkel om een levering staat te springen.

Reserveren kan maar er staan al veel mensen op de lijst en ze kunnen niet garanderen dat je de iPhone 4 binnen een maand hebt. Je aanbetaling krijg je zowiezo niet meer terug. Langsgaan bij de mediamarkt heeft ook geen zin meer, want ze gaan eerst de reserveringen af en verwachten dat het nog wel een paar weken duurt voordat de huidige lijst met reserveringen is afgewerkt.

Ook bij andere winkels in Antwerpen helaas allemaal al lang uitverkocht. Ik ben langsgegaan bij: 3 mobistar winkels (zeer onvriendelijk hier), Saturn (geen idee wanneer nieuwe levering), Switch (verwacht geen leveringen) en van den Borre (half september weer voorraad). Overal hangen zelfs al bordjes of papiertjes met: "iPhone 4 uitverkocht" Bij de meesten is zelfs de 3GS niet meer te koop!!!

Dus na de levering van vorige week moeten we weer wachten..... helaas voor niets naar Antwerpen geweest. Dan toch maar via de UK route
  #128  
Oud 16-08-10, 15:33
Donl Donl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

irritant, maar ik begreep dan mediamarkt morgen levering zou krijgen....?:S, maar wel vaag dat dat ding nergens te verkrijgen is! ook in parijs en UK.
  #129  
Oud 16-08-10, 15:38
jonas02 jonas02 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donl Bekijk bericht
irritant, maar ik begreep dan mediamarkt morgen levering zou krijgen....?:S, maar wel vaag dat dat ding nergens te verkrijgen is! ook in parijs en UK.
Dat kunnen ze niet weten. Misschien denkt iemand dat omdat ze vorige week ook op dinsdag een levering kregen.

Zelfs al zouden ze morgen een levering krijgen, komen eerst de mensen die bovenaan de lijst met reservering staan. Ze hebben zo veel reserveringen zei die vrouw, dat ze verwacht dat het nog een aantal weken duurt voordat die is weggewerkt
  #130  
Oud 16-08-10, 16:58
mfmvdsande mfmvdsande is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonas02 Bekijk bericht
Dat kunnen ze niet weten. Misschien denkt iemand dat omdat ze vorige week ook op dinsdag een levering kregen.

Zelfs al zouden ze morgen een levering krijgen, komen eerst de mensen die bovenaan de lijst met reservering staan. Ze hebben zo veel reserveringen zei die vrouw, dat ze verwacht dat het nog een aantal weken duurt voordat die is weggewerkt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonas02 Bekijk bericht
Ik ben bij de Mediamarkt in Antwerpen geweest maar ze hebben geen iPhone 4 meer op voorraad. Ze hebben totaal geen idee wanneer er een nieuwe levering volgt maar het zullen er naar verwachting niet veel zijn omdat er in heel Belgie (en heel Europa) een tekort is en elke winkel om een levering staat te springen.

Reserveren kan maar er staan al veel mensen op de lijst en ze kunnen niet garanderen dat je de iPhone 4 binnen een maand hebt. Je aanbetaling krijg je zowiezo niet meer terug. Langsgaan bij de mediamarkt heeft ook geen zin meer, want ze gaan eerst de reserveringen af en verwachten dat het nog wel een paar weken duurt voordat de huidige lijst met reserveringen is afgewerkt.

Ook bij andere winkels in Antwerpen helaas allemaal al lang uitverkocht. Ik ben langsgegaan bij: 3 mobistar winkels (zeer onvriendelijk hier), Saturn (geen idee wanneer nieuwe levering), Switch (verwacht geen leveringen) en van den Borre (half september weer voorraad). Overal hangen zelfs al bordjes of papiertjes met: "iPhone 4 uitverkocht" Bij de meesten is zelfs de 3GS niet meer te koop!!!

Dus na de levering van vorige week moeten we weer wachten..... helaas voor niets naar Antwerpen geweest. Dan toch maar via de UK route
Vanmorgen gebeld met MM in antwerpen en vanmiddag zelf daar naartoe geweest om te reserveren.
Verkoper werd gek van alle telefoontjes over de iPhone vertelde hij. Er stonden vanmorgen 16 mensen op de reserveringslijst voor de 16Gb en 6 op de lijst voor 32Gb. Ik sta nu dus 7e voor de 32Gb.
Hij dacht deze week of anders volgende week weer een levering te krijgen.
Aan de kassa nog eens nagevraag; maar je kan je voorschot WEL terugkrijgen. Ook geen verplichte acessoires hoeven kopen!

Ik lees andere verhalen, maar dit heb ik zelf ervaren vandaag....
  #131  
Oud 16-08-10, 18:07
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Ik kom ook net terug van de MM in Antwerpen.
Allereerst gevraagd of ik een iPhone 4 kon kopen, maar ik werd natuurlijk doorverwezen naar de afdeling beneden om te reserveren.

De vrouw bij wie ik reserveerde vertelde me dat ze inderdaad vrij veel Nederlanders over de vloer kregen voor een reservering, en de levertijd van de iPhone 4 staat dan ook op 'onbepaalde tijd'. Zo staat deze ook op mijn bon.
Toen ik doorvroeg of ze een schatting kon maken (1 maand of 2 maanden of langer) vertelde ze dat ze zeker verwacht dat ik binnen een maand opgebeld wordt.
Ze schrok ook toen ik vertelde dat de wachtrij bij T-Mobile zo'n 6 a 10 weken is, dus ik verwacht ook wel dat ze het niet alleen zei om me gerust te stellen, haha!

Verder valt er dus op dit moment alleen te reserveren, omdat de voorraad is uitgeput. Ze vertelde me ook dat het probleem voornamelijk komt door Apple. Het gebeurt vrij vaak dat ze bij MM bijvoorbeeld 100 toestellen bestellen, maar dat er slechts 5 geleverd worden door Apple.. Tja, niet heel gek als heel Europa zit te wachten op de leveringen..

Naja, tot zover dus wat mij verteld is. Ik moest een voorschot betalen van 100 euro (naja, dit werd mij gevraagd of ik dit wilde betalen, maar ik heb maar niet uitgeprobeerd wat er zou gebeuren als ik nee zei) en er werd me niks gezegd over extra accessoires o.i.d.

Een positief punt (wat ik in ieder geval niet wist), is dat in geval van een kapot toestel, je volgens haar (en ook volgens haar baas bij wie ze dat navroeg) bij elke MediaMarkt je toestel kan laten repareren.. Dit zou dus evt. een extra ritje naar Antwerpen schelen.

Wel apart dat je hier meerdere verhalen ziet.. Het lijkt erop dat elke medewerker toch iets anders zegt, dus het wordt toch even afwachten dan. Ik meld het wel weer wanneer ik iets hoor van de MM in Antwerpen
  #132  
Oud 16-08-10, 18:30
jonas02 jonas02 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Toet1 Bekijk bericht
Ik kom ook net terug van de MM in Antwerpen.
Allereerst gevraagd of ik een iPhone 4 kon kopen, maar ik werd natuurlijk doorverwezen naar de afdeling beneden om te reserveren.

De vrouw bij wie ik reserveerde vertelde me dat ze inderdaad vrij veel Nederlanders over de vloer kregen voor een reservering, en de levertijd van de iPhone 4 staat dan ook op 'onbepaalde tijd'. Zo staat deze ook op mijn bon.
Toen ik doorvroeg of ze een schatting kon maken (1 maand of 2 maanden of langer) vertelde ze dat ze zeker verwacht dat ik binnen een maand opgebeld wordt.
Ze schrok ook toen ik vertelde dat de wachtrij bij T-Mobile zo'n 6 a 10 weken is, dus ik verwacht ook wel dat ze het niet alleen zei om me gerust te stellen, haha!

Verder valt er dus op dit moment alleen te reserveren, omdat de voorraad is uitgeput. Ze vertelde me ook dat het probleem voornamelijk komt door Apple. Het gebeurt vrij vaak dat ze bij MM bijvoorbeeld 100 toestellen bestellen, maar dat er slechts 5 geleverd worden door Apple.. Tja, niet heel gek als heel Europa zit te wachten op de leveringen..

Naja, tot zover dus wat mij verteld is. Ik moest een voorschot betalen van 100 euro (naja, dit werd mij gevraagd of ik dit wilde betalen, maar ik heb maar niet uitgeprobeerd wat er zou gebeuren als ik nee zei) en er werd me niks gezegd over extra accessoires o.i.d.

Een positief punt (wat ik in ieder geval niet wist), is dat in geval van een kapot toestel, je volgens haar (en ook volgens haar baas bij wie ze dat navroeg) bij elke MediaMarkt je toestel kan laten repareren.. Dit zou dus evt. een extra ritje naar Antwerpen schelen.

Wel apart dat je hier meerdere verhalen ziet.. Het lijkt erop dat elke medewerker toch iets anders zegt, dus het wordt toch even afwachten dan. Ik meld het wel weer wanneer ik iets hoor van de MM in Antwerpen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mfmvdsande Bekijk bericht
Vanmorgen gebeld met MM in antwerpen en vanmiddag zelf daar naartoe geweest om te reserveren.
Verkoper werd gek van alle telefoontjes over de iPhone vertelde hij. Er stonden vanmorgen 16 mensen op de reserveringslijst voor de 16Gb en 6 op de lijst voor 32Gb. Ik sta nu dus 7e voor de 32Gb.
Hij dacht deze week of anders volgende week weer een levering te krijgen.
Aan de kassa nog eens nagevraag; maar je kan je voorschot WEL terugkrijgen. Ook geen verplichte acessoires hoeven kopen!

Ik lees andere verhalen, maar dit heb ik zelf ervaren vandaag....
Schijnbaar vertellen de vrouw en man iets anders :S Voor dat voorschot retour moet je wel persoonlijk langskomen toch?

Heeft ze gezegd dat je geen accesoires hoeft te kopen? of denk je dat omdat ze er nog niets over heeft gezegd?
  #133  
Oud 16-08-10, 18:35
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Ik heb niets over voorschot retour gevraagd.. Geen idee dus of het mogelijk is. Ik vermoed inderdaad wel dat je daarvoor langs zal moeten komen.

En ze heeft niets gezegd over accessoires, dus ik vermoed dat die niet verplicht zijn. Maar het lijkt me, dat als het wel verplicht is, dat ze dat zou moeten vermelden bij de reservering (dus onofficiele aankoop!).
  #134  
Oud 16-08-10, 23:10
mfmvdsande mfmvdsande is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonas02 Bekijk bericht
Schijnbaar vertellen de vrouw en man iets anders :S Voor dat voorschot retour moet je wel persoonlijk langskomen toch?

Heeft ze gezegd dat je geen accesoires hoeft te kopen? of denk je dat omdat ze er nog niets over heeft gezegd?
Over het voorschot heb ik specifiek geinformeerd. Dat kan dus echt terruggevraagd worden. Die man moest nog lachen en zei: 'voor als je hem ergens anders eerder kunt krijgen...' en toen moest hij zelf ook lachen.
Ook staat er niets over achterop de bon die ik heb. Iemand schreef dat achterop zijn bon stond dat een voorschot niet refundable zou zijn in dit topic. Wel zal je er dan weer fysiek langs moeten gaan en je papieren moeten overleggen.

Over de acessoires. Dat heb ik inderdaad NIET nagevraagd, maar op mijn bon staat alleen de aankoop van de IP4 en verder niets. Dus ik denk dat ze het juridisch gezien niet kunnen maken om dat achteraf nog te verplichten...anders noem je gewoon de toverwoorden: test-aankoop

Ik wacht in ieder geval vol spanning af en ben benieuwd wanneer ik gebeld ga worden... Ik houd jullie op de hoogte!
  #135  
Oud 17-08-10, 15:29
mfmvdsande mfmvdsande is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Nog iemand in de MM (Antwerpen) geweest vandaag of gebeld?
Al een levering binnen gehad? Zo ja, hoeveel?
  #136  
Oud 17-08-10, 15:34
jonas02 jonas02 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mfmvdsande Bekijk bericht
Nog iemand in de MM (Antwerpen) geweest vandaag of gebeld?
Al een levering binnen gehad? Zo ja, hoeveel?
In de afgelopen uren meerdere keren gebeld maar niemand neemt op. Ik denk dat ze nummerweergave hebben en bij een +31 nummer niet opnemen.

Maar misschien lukt het jullie wel. probeer maar. Telnr voor Mediamarkt Antwerpen vanuit NL is volgens mij:

0032 32 24 10 40

(correct me if I'm wrong)
  #137  
Oud 17-08-10, 15:36
spiekry spiekry is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonas02 Bekijk bericht
In de afgelopen uren meerdere keren gebeld maar niemand neemt op. Ik denk dat ze nummerweergave hebben en bij een +31 nummer niet opnemen.

Maar misschien lukt het jullie wel. probeer maar. Telnr voor Mediamarkt Antwerpen vanuit NL is volgens mij:

0032 32 24 10 40

(correct me if I'm wrong)

nooit gehoord van #31#
  #138  
Oud 17-08-10, 15:59
Donl Donl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonas02 Bekijk bericht
In de afgelopen uren meerdere keren gebeld maar niemand neemt op. Ik denk dat ze nummerweergave hebben en bij een +31 nummer niet opnemen.

Maar misschien lukt het jullie wel. probeer maar. Telnr voor Mediamarkt Antwerpen vanuit NL is volgens mij:

0032 32 24 10 40

(correct me if I'm wrong)
Dat is het juiste nummer. Ik had gister gebeld! zoms hebben ze het druk, maar ze nemen wel degelijk op en ze zijn vriendelijk. Maar dat is mijn ervaring na ze een paar keer aan de lijn te hebben gehad!

Probeer het nog een keer zou ik zeggen
  #139  
Oud 17-08-10, 18:12
jonas02 jonas02 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiekry Bekijk bericht
nooit gehoord van #31#
Nee, nog nooit van gehoord. Kan je het uitleggen?
  #140  
Oud 17-08-10, 18:18
Donl Donl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonas02 Bekijk bericht
Nee, nog nooit van gehoord. Kan je het uitleggen?
de uitleg
- Eenmalig Anoniem bellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mediamarkt iphone miicker Chat en geruchten 7 12-05-11 16:12
Mediamarkt Hasselt Sjord Koopinformatie Nederland 3 16-09-10 14:27
iPads Mediamarkt Breda GEJAILBREAKT Duveldg Chat en geruchten 7 11-08-10 12:17
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen reepke Orange 2 11-08-10 11:34
Iphone Mediamarkt Nederland Theofiel Koopinformatie Nederland 2 11-10-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.