//

reservaties Demerstraat Hasselt

reservaties Demerstraat Hasselt discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik sta sinds 10 juli op de lijst met reservaties voor de iphone 4 in het mobistar center in hasselt (die op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-08-10, 09:29
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard reservaties Demerstraat Hasselt

Hoi iedereen,

Ik sta sinds 10 juli op de lijst met reservaties voor de iphone 4 in het mobistar center in hasselt (die op de demerstraat). Ik heb vrijdag gebeld en ze zeiden 'dat ik er volgende week wel bij zou zijn', als ik zo 'vroeg' was..
aan de andere kant ging ik 9 juli al het allcom mobistar center binnen, en toen was er een wachtlijst van 'over de 200 personen'. Ik had geen tijd toen en besloot de dag erna terug te gaan om een reservatie te maken. Dezelfde medewerkster kwam toen met het verhaal dat ik 'net boven de 300ste' was met reserveren. Lijkt me nogal onlogisch, 100 reservaties bij op 1 namiddag..

daarom, kan iemand me vertellen of hij zijn iphone 4 al uit de demerstraat is mogen gaan ophalen, en wanneer hij dan gereserveerd had (met voorschot van 174€).

edit: op mijn kasticket van't voorschot staat nr 2396 (ik kan enkel hopen dat dit een algemeen nummer is), mensen voor mij zullen dus een lager nummer hebben.. iemand die hem ginder is kunnen afhalen, enig idee welke nummer bij jullie op het kasticket stond? dat geeft al enig idee van hoever ze zitten..

op de order staat dan weer een documentnummer net onder de 200, mss dat dit de echte wachtrijnummer is?

alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Pega; 11-08-10 om 16:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-10, 09:44
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Lijst Allcom voor alle winkels? Dan kan het wel dat er zo snel 100 reservaties bijkomen.
  #3  
Oud 11-08-10, 10:09
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BfromB Bekijk bericht
Lijst Allcom voor alle winkels? Dan kan het wel dat er zo snel 100 reservaties bijkomen.
een algemene reservatielijst voor alle winkels? dat zou veel verklaren, maar dan mag ik toch wel dringend telefoon krijgen.. mij leek het gewoon over de reservatielijst in het mob center op de demerstraat te gaan..
  #4  
Oud 12-08-10, 09:23
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

ik hoor net dat de andere winkel in hasselt enorm goed bevoorraad wordt, dan zal deze wel achterblijven zeker?
  #5  
Oud 13-08-10, 12:21
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

net even gebeld naar de Demerstraat in Hasselt. er waren nog 3 wachtenden voor me (ze zaten aan 21 juni met inlossen van reservaties), en ze verwachten vandaag nog een levering.. dus met wat geluk straks telefoon =)
dus voor de andere wachtenden onder jullie..
  #6  
Oud 13-08-10, 13:12
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pega Bekijk bericht
net even gebeld naar de Demerstraat in Hasselt. er waren nog 3 wachtenden voor me (ze zaten aan 21 juni met inlossen van reservaties), en ze verwachten vandaag nog een levering.. dus met wat geluk straks telefoon =)
dus voor de andere wachtenden onder jullie..
Hopen dan dat er in andere winkels ook nog leveringen volgen, want in mijn geval zijn er ook nog drie wachtenden voor me...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobistar Hasselt kenneth12345 Orange 0 02-12-10 16:18
Mediamarkt Hasselt Sjord Koopinformatie Nederland 3 16-09-10 14:27
MC kon albertlaan Hasselt Deorum Koopinformatie Nederland 0 25-08-10 16:13
iPhone 4 vrijdag -> Hasselt Racingboy Koopinformatie Nederland 87 05-08-10 17:27
Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle MikeyMike Odido (T-Mobile) 4 03-08-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.