iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Vraag over abbo 3Gs voor 19,95 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/67941-vraag-over-abbo-3gs-voor-19-95-a.html)

slls 11-08-10 10:09

Vraag over abbo 3Gs voor 19,95
 
Hoi Allen,

Momenteel vind je o.a. via GSMwijzer.nl of Belnu.nl een aanbieding van 19,95 T-Mobile (Relax 25). Duur 2 jaar, dus niet na 6 maanden meer betalen als het goed begrijp, met een gratis iPhone 3Gs. Vreemd genoeg vind je deze aanbieding niet rechtstreeks bij T-Mobile zelf. De iPhone 4 is voor mij geen must (ik heb nu een iPhone 3G met pre-pay kaartje van Hi). Deze aanbieding lijkt me wel wat. Vraag aan de kenners onder jullie; via welke reseller kun je het beste aanschaffen en zit er nog ergens een addertje onder het gras wat ik mis?

Dank,

Hans

Black Bullet 11-08-10 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slls (Bericht 525960)
Hoi Allen,

Momenteel vind je o.a. via GSMwijzer.nl of Belnu.nl een aanbieding van 19,95 T-Mobile (Relax 25). Duur 2 jaar, dus niet na 6 maanden meer betalen als het goed begrijp, met een gratis iPhone 3Gs. Vreemd genoeg vind je deze aanbieding niet rechtstreeks bij T-Mobile zelf. De iPhone 4 is voor mij geen must (ik heb nu een iPhone 3G met pre-pay kaartje van Hi). Deze aanbieding lijkt me wel wat. Vraag aan de kenners onder jullie; via welke reseller kun je het beste aanschaffen en zit er nog ergens een addertje onder het gras wat ik mis?

Dank,

Hans

Binnen het bedrag wat je noemt (19,95) is nog geen internet meegenomen. Als je nog enigszins fatsoenlijk wilt internetten komt hier dus 4,95 per maand bij. Dan zit je per maand al rond de 25. Ondanks dat de iPhone 4 geen must voor je is zou ik het toch serieus overwegen om dan net zo goed voor dit nieuwste model te gaan. Je betaalt dan wel wat voor het toestel maar dan ga je er wel flink op vooruit. Bovendien kun je je afvragen wat een 3GS 8B in tegenstelling tot een iPhone 4 16GB nog voor restwaarde heeft over 2 jaar..

slls 11-08-10 11:15

Er zit gratis 2 jaar Web & Walk Standaard bij ...

Hans

Black Bullet 11-08-10 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slls (Bericht 526057)
Er zit gratis 2 jaar Web & Walk Standaard bij ...

Hans

Ik hoop dat je ervan bewust bent dat de snelheid van dat internet 384 Kbps/64 Kbps is in tegenstelling tot 2048/384 Kbps die je bij i-abonnementen krijgt? Dit is meer dan vijf keer zo traag en dat vind ik persoonlijk best een issue op een toestel waar erg veel apps internet gebruiken. Anyway, it's your choice. :)

slls 11-08-10 11:31

Tja, zit wat in. Echter is gebruik alleen apps als nu.nl, mail, buienradar, iphoneclub, reisplanner, goudengids en eens een keer google maps.

Hans

DennisScholing 11-08-10 15:18

Heb deze abbo ook sinds zaterdag. Bevalt me prima, ik hoef geen youtube filmpjes te kijken onderweg... En waarom meer betalen, als W&W Standaard het prima doet met de meeste apps.

De Generaal 11-08-10 15:25

// Verplaatst


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.