//

Vraag over abbo 3Gs voor 19,95

Vraag over abbo 3Gs voor 19,95 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allen, Momenteel vind je o.a. via GSMwijzer.nl of Belnu.nl een aanbieding van 19,95 T-Mobile (Relax 25). Duur 2 jaar, dus niet na 6 maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-08-10, 10:09
slls slls is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard Vraag over abbo 3Gs voor 19,95

Hoi Allen,

Momenteel vind je o.a. via GSMwijzer.nl of Belnu.nl een aanbieding van 19,95 T-Mobile (Relax 25). Duur 2 jaar, dus niet na 6 maanden meer betalen als het goed begrijp, met een gratis iPhone 3Gs. Vreemd genoeg vind je deze aanbieding niet rechtstreeks bij T-Mobile zelf. De iPhone 4 is voor mij geen must (ik heb nu een iPhone 3G met pre-pay kaartje van Hi). Deze aanbieding lijkt me wel wat. Vraag aan de kenners onder jullie; via welke reseller kun je het beste aanschaffen en zit er nog ergens een addertje onder het gras wat ik mis?

Dank,

Hans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-10, 11:09
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slls Bekijk bericht
Hoi Allen,

Momenteel vind je o.a. via GSMwijzer.nl of Belnu.nl een aanbieding van 19,95 T-Mobile (Relax 25). Duur 2 jaar, dus niet na 6 maanden meer betalen als het goed begrijp, met een gratis iPhone 3Gs. Vreemd genoeg vind je deze aanbieding niet rechtstreeks bij T-Mobile zelf. De iPhone 4 is voor mij geen must (ik heb nu een iPhone 3G met pre-pay kaartje van Hi). Deze aanbieding lijkt me wel wat. Vraag aan de kenners onder jullie; via welke reseller kun je het beste aanschaffen en zit er nog ergens een addertje onder het gras wat ik mis?

Dank,

Hans
Binnen het bedrag wat je noemt (19,95) is nog geen internet meegenomen. Als je nog enigszins fatsoenlijk wilt internetten komt hier dus 4,95 per maand bij. Dan zit je per maand al rond de 25. Ondanks dat de iPhone 4 geen must voor je is zou ik het toch serieus overwegen om dan net zo goed voor dit nieuwste model te gaan. Je betaalt dan wel wat voor het toestel maar dan ga je er wel flink op vooruit. Bovendien kun je je afvragen wat een 3GS 8B in tegenstelling tot een iPhone 4 16GB nog voor restwaarde heeft over 2 jaar..
  #3  
Oud 11-08-10, 11:15
slls slls is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Er zit gratis 2 jaar Web & Walk Standaard bij ...

Hans
  #4  
Oud 11-08-10, 11:26
Black Bullet Black Bullet is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slls Bekijk bericht
Er zit gratis 2 jaar Web & Walk Standaard bij ...

Hans
Ik hoop dat je ervan bewust bent dat de snelheid van dat internet 384 Kbps/64 Kbps is in tegenstelling tot 2048/384 Kbps die je bij i-abonnementen krijgt? Dit is meer dan vijf keer zo traag en dat vind ik persoonlijk best een issue op een toestel waar erg veel apps internet gebruiken. Anyway, it's your choice.
  #5  
Oud 11-08-10, 11:31
slls slls is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Tja, zit wat in. Echter is gebruik alleen apps als nu.nl, mail, buienradar, iphoneclub, reisplanner, goudengids en eens een keer google maps.

Hans
  #6  
Oud 11-08-10, 15:18
DennisScholing DennisScholing is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Twente
Berichten: 61
Standaard

Heb deze abbo ook sinds zaterdag. Bevalt me prima, ik hoef geen youtube filmpjes te kijken onderweg... En waarom meer betalen, als W&W Standaard het prima doet met de meeste apps.
  #7  
Oud 11-08-10, 15:25
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blox over Vodafone iPhone 3gs abbo Patrickk Vodafone 1 30-09-10 00:35
Iphone 3GS / Abbo Upodtouch Koopinformatie Nederland 6 22-12-09 11:58
Iphone 3GS in combinatie met een HI 25 abbo en Eindeloos Online Randy_Orton1986 iPhone algemeen 7 06-10-09 14:13
T mobile abbo vraag Woutair Odido (T-Mobile) 3 24-08-09 00:12
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.