iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   ThePhoneHouse - Reservering (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/68037-thephonehouse-reservering.html)

matlux 06-09-10 19:13

ik heb op 19/08 gereserveerd online en kreeg zaterdag telefoon dat mijn 4 geleverd was. Knappe en snelle service dus van The Phone House.

en wreed knap werk van Apple ook! wat een machine!

JohnnyricoMC 06-09-10 22:53

Inderdaad, ik ben positief verrast hoe goed dat ding is.

Calaghi 07-09-10 00:10

Ik heb vandaag een online reservering geplaatst bij TPH in Tongeren. Iemand anders nog een reservering daar geplaatst?
Aangezien Tongeren niet zo groot is als bijvoorbeeld Hasselt, is het verstandig om nog een 2de reservering te nemen in één van de grotere steden?

Alvast bedankt!

JohnnyricoMC 07-09-10 00:46

Ik denk dat het bij the phone house eerder een gezamelijke wachtrij is voor alle winkels. Iedere winkel krijgt wel documenten toegestuurd voor de reservaties bij hun, maar ze komen blijkbaar enorm onregelmatig binnen dus het zou me niet verbazen dat ze een gezamelijke wachtrij toepassen.

Dus doe liever geen 2e reservering want dat betekent alleen maar dat iemand anders nóg 4 dagen langer moet wachten. Da's ook niet echt solidair.

Serale 07-09-10 01:09

Lol, ik heb de iPhone 4 besteld en een bevestigingsbrief ontvangen op 12-08-10. En moet nog minimaal nu 2 weken wachten totdat ik hem binnen krijg. Maar ja T-Mobile hea !

Calaghi 07-09-10 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC (Bericht 554689)
Ik denk dat het bij the phone house eerder een gezamelijke wachtrij is voor alle winkels. Iedere winkel krijgt wel documenten toegestuurd voor de reservaties bij hun, maar ze komen blijkbaar enorm onregelmatig binnen dus het zou me niet verbazen dat ze een gezamelijke wachtrij toepassen.

Dus doe liever geen 2e reservering want dat betekent alleen maar dat iemand anders nóg 4 dagen langer moet wachten. Da's ook niet echt solidair.

Dat van een gezamelijke wachtlijst zou goed kunnen ja.
Het is zeker niet solidair om andere mensen 4 dagen te laten wachten, daarom zou ik dan ook direct mijn tweede reservering annuleren.
Hoe het er nu naar uit ziet, wacht ik gewoon lekker rustig af met mijn enkele reservering. Na al sinds de release op zoek te zijn naar dat ding maakt een week meer of minder ook niet uit.

Macbookto 07-09-10 18:54

Wat zijn jullie Belgen toch altijd positief. Correct en geen grof taalgebruik. Jullie geven ons - Nederlanders - het goede voorbeeld. Ook nu weer over die dubbele reserveringen. Hulde ;)

JohnnyricoMC 07-09-10 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto (Bericht 555166)
Wat zijn jullie Belgen toch altijd positief. Correct en geen grof taalgebruik. Jullie geven ons - Nederlanders - het goede voorbeeld. Ook nu weer over die dubbele reserveringen. Hulde ;)

Dan heb je de uitspraak in sommige stukken Vlaanderen nog niet gehoord.
Maar ik schrijf voor 'n gaming-gerelateerde website die als doelpubliek Belgische en Nederlandse gamers heeft dus ik let nu wel wat op m'n taal. Anders zou ik haast boertige spreektaal tikken. :d

Ducktape 08-09-10 02:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC (Bericht 553010)
En waarom zou ik drie jaar lang die verzekering nemen? Doe gewoon de eerste 3 maand uit voorzorg en dan kunt ge nog zien.

dat is onzin. de eerste 3 maand ben je er net het voorzichtigst mee :p

JohnnyricoMC 08-09-10 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ducktape (Bericht 555553)
dat is onzin. de eerste 3 maand ben je er net het voorzichtigst mee :p

't is mijn geld hé

dm_stylez 11-09-10 12:37

ik heb mijne gereserveerd op internet 14 augustus ,
in de winkel de 23 augustus ,
nog altijd niks gehoord :(

JohnnyricoMC 12-09-10 01:51

Ik heb de mijne op 7 augustus gereserveerd voor Leuven en pas op 3 september kunnen afhalen. 't is waarschijnlijk nog een weekje ofzo.

dm_stylez 12-09-10 11:36

dan hoop ik nog een weekje , in ieder geval voor het apple case programma afgelopen is ;)

SvenVC 13-09-10 20:26

Heb vandaag eindelijk telefoontje gekregen van TPH Aalst dat hij binnenwas, de 32GB. Ben er dan ook direct na school achtergegaan en het is echt en vet en dun ding! Apple did it again! Hij zei ook voor die met een 16GB dat die zeker nog 4weken moesten wachten voor hun iPhone binnen was.

dm_stylez 13-09-10 20:44

Heb vandaag goed nieuws ontvangen , heb even gebelt naar phonehouse .
Sta als 1ste op de lijst :) .
En er komen elke week binnen , dus deze heb ik hem mischien .

Macbookto 13-09-10 21:23

Zaterdag eens gebeld om te vragen hoever ik opgeklommen was op de wachtlijst. Ze waren de lijst (op pc) kwijtgeraakt en ze hadden er twee liggen. Ik kon gelijk komen. Jullie zullen het niet geloven, maar hij zit nog ingepakt. Het nummer overzetten duurt een week en ik ben deze week erg druk voor mijn werk. Dat moet eerst af en dan hoop ik er deze week mee te gaan spelen. Heb al screenbescherming besteld en ik wil een hoesje bestellen. Ik laat nl alles uit mijn handen vallen als het nieuw is ;(
Als dat er is, mag hij eruit.

dm_stylez 18-09-10 13:42

yes , heb hem dan mijn iphone :)
normaal moest ik nog een weekje wachten.
maar , voor wie hem was , was al een week ni geweest , en ik stond nu 1ste op lijst :)

Macbookto 18-09-10 14:26

Ik ga hem zo uitpakken en de folie erop plakken. Daar zie ik wel tegenop.
Eerst even een hapje eten en dan.......

The_Pharaoh 20-09-10 15:00

Ik werk voor phonehouse en ik heb 2 weken geleden al 5 16g en 2 32 gigs verkocht ^^

Palinghaas 20-09-10 15:12

Kan je wat zeggen over hoeveel iPhone's er per week binnen komen? En weet je iets over het opbellen/smssen van Nederlandse nummers bij een online reservering (met geldig Belgisch adres) op phonehouse.be?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.