iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Welke I-Phone (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/68175-welke-i-phone.html)

Mark Bisselink 12-08-10 17:04

Welke I-Phone
 
Hallo, ik ben Mark Bisselink en als ondernemer ga ik mijn makelaarsapplicaties koppelen met een smart phone.

Ik heb het advies gekregen naar een I phone te kijken, nu wil ik graag weten welke.

Moet degelijk, goed en snel gaan, maar ook up tot date.

Is de 4 een risico en waar moet ik op letten of is het beter een ouder model te kiezen.

Ik hoor graag en bedankt voor de hulp

kleine jan 12-08-10 18:38

ik neem aan dat je app op alle iphones moet draaien die de nieuwe firmware hebben...:confused:

Mark Bisselink 12-08-10 18:57

ik weet niet waar je het over hebt. Maar jij hebt de 4, tevreden? Heb je hiervoor de 3 gehad?

kleine jan 12-08-10 19:01

oooooooooh je bedoeld gewoon welke iphone je moet kopen...

Ja je de 4 is heel goed.. ben ik erg tevreden over... hiervoor had ik de 2g...

Ik zou zowiezo voor de 4 of eventueel de 3GS nemen... niet ouder want die zijn te langzaam...
Maar als je dan toch bezig bent.. gewoon de 4, ben je gelijk helemaal klaar :)

kleine jan 12-08-10 19:02

je moet letten welk netwerk je hebt..
los kopen via marktplaats/parijs of abo.... internetabo erbij en je kan aan de slag

Mark Bisselink 12-08-10 19:12

Wil hem los kopen, moet ik nog wachten met de 4, las ergens dat ze het antenne probleem aan het oplossen zijn en dat er updates zijn. Moeten die er al opzitten?

Koop liever nieuw met BTW, aangezien ik die kan aftrekken

NGroeneveld 12-08-10 19:15

Alle iPhones zijn qua systeem hetzelfde dus je kan het beste gewoon de nieuwste kopen, die is naar mijn mening ook het beste en het snelst. De iPhone 4 dus!

kleine jan 12-08-10 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bisselink (Bericht 528548)
Wil hem los kopen, moet ik nog wachten met de 4, las ergens dat ze het antenne probleem aan het oplossen zijn en dat er updates zijn. Moeten die er al opzitten?

Koop liever nieuw met BTW, aangezien ik die kan aftrekken

ik denk dat je weinig mensen hier kan vinden die je de 4 niet aanraden...

een nieuwe kopen op marktplaats kan , dan vraag je de bon erbij en kan je de btw aftrekken..
ik heb volgende week nog wel 1 beschikbaar voor je uit engeland.. simlockrvij, dus alle netwerken kunnen erin... nieuw met bon :)

Econz 12-08-10 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bisselink (Bericht 528548)
Wil hem los kopen, moet ik nog wachten met de 4, las ergens dat ze het antenne probleem aan het oplossen zijn en dat er updates zijn. Moeten die er al opzitten?

Je moet absoluut voor de iPhone 4 gaan.

Over het antenne-probleem zou ik me niet teveel zorgen maken,je krijg sowieso een gratis hoesje voor je iPhone 4 die het antenneprobleem oplost.
Vindt je dat niet mooi,dan kun je passende (doorzichtige) stickers krijgen die je over de antenne-rand kunt plakken waardoor je er ook geen last van hebt.

Updates installeer je via i-Tunes (op je pc).
i-Tunes vraagt dit zodra er een nieuwe update is.
Dus als je je iPhone aansluit op je pc,kun je de updates gewoon installeren op je iPhone via i-Tunes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:10.