//

iPhone 4 via BelSimpel.nl

iPhone 4 via BelSimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Eind juli heb ik via Belsimpel een iPhone 4 32 gb zwart besteld, maar heb nog steeds geen iPhone. Zijn er hier mensen die al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-10, 11:19
iPhone4Robin iPhone4Robin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 21
Standaard iPhone 4 via BelSimpel.nl

Eind juli heb ik via Belsimpel een iPhone 4 32 gb zwart besteld, maar heb nog steeds geen iPhone. Zijn er hier mensen die al wel een iPhone van belsimpel hebben. Ik kijk regelmatig bij mijn orderstatus, maar er staat alleen maar 'in behandeling'. Laatst stond er wel 'Producten onderweg van leverancier naar BelSimpel.nl'. Maar goed, denk dat ik dus niet bij die levering zat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-10, 12:49
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone4Robin Bekijk bericht
Eind juli heb ik via Belsimpel een iPhone 4 32 gb zwart besteld, maar heb nog steeds geen iPhone. Zijn er hier mensen die al wel een iPhone van belsimpel hebben. Ik kijk regelmatig bij mijn orderstatus, maar er staat alleen maar 'in behandeling'. Laatst stond er wel 'Producten onderweg van leverancier naar BelSimpel.nl'. Maar goed, denk dat ik dus niet bij die levering zat.
Kijk eens in dit topic: https://forum.iculture.nl/f41/k...pel-nl-10.html
  #3  
Oud 24-08-10, 18:42
sjoerd86 sjoerd86 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Is die iphone trouwens locked bij belsimpel? Heb er'één besteld maar dacht eigenlijk dat ze unlocked waren?

Als ze locked zijn en je jailbreaked ze en gooit er een programma overheen dat je elke provider kan gebruiken. Moet je dan oppassen met itunes gebruiken mbt ios updates?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via Belsimpel.nl ugene Koopinformatie Nederland 764 29-11-10 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.