iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Wie heeft iphone 4 bij t-mobile shop almelo binnen? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/68479-wie-heeft-iphone-4-t-mobile-shop-almelo-binnen.html)

borgqueenx 15-08-10 10:01

Wie heeft iphone 4 bij t-mobile shop almelo binnen?
 
Ik vraag me sterk af wie er al allemaal een iphone 4 hebben gekregen van de t-mobile shop in almelo, en welke versie?
vertel ook graag even wanneer je hebt ge-pre-ordered.

Ik heb om 11 uur ongeveer besteld(20 juli), een 32gb zwart, maar kan hem nog steeds niet ophalen.

martinr140 15-08-10 10:08

om 11 uur op welke dag? :)

borgqueenx 15-08-10 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martinr140 (Bericht 531493)
om 11 uur op welke dag? :)

20 Juli. de ene dag dat je niet officieel kon pre-orderen.

Gaudi 15-08-10 11:50

Ik vroeg het mij ook af. maar gisteren werd ik gebeld door de shop dat mijn 32GB iPhone 4 binnen was. ze hadden afgelopen week niets binnen gekregen en gisteren alleen 1 iPhone 4 de 32 GB. ik had op 20 Juli rond 9:45 besteld in de shop, ik was toen de derde. volgens de jongens in de shop ligt de slechte levering toch echt aan Apple. nog even geduld hebben, het is het wachten waard :-)

borgqueenx 15-08-10 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gaudi (Bericht 531608)
Ik vroeg het mij ook af. maar gisteren werd ik gebeld door de shop dat mijn 32GB iPhone 4 binnen was. ze hadden afgelopen week niets binnen gekregen en gisteren alleen 1 iPhone 4 de 32 GB. ik had op 20 Juli rond 9:45 besteld in de shop, ik was toen de derde. volgens de jongens in de shop ligt de slechte levering toch echt aan Apple. nog even geduld hebben, het is het wachten waard :-)

dat is de shop in almelo?

Gaudi 15-08-10 12:09

Inderdaad, zie topic

borgqueenx 16-08-10 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gaudi (Bericht 531608)
Ik vroeg het mij ook af. maar gisteren werd ik gebeld door de shop dat mijn 32GB iPhone 4 binnen was. ze hadden afgelopen week niets binnen gekregen en gisteren alleen 1 iPhone 4 de 32 GB. ik had op 20 Juli rond 9:45 besteld in de shop, ik was toen de derde. volgens de jongens in de shop ligt de slechte levering toch echt aan Apple. nog even geduld hebben, het is het wachten waard :-)

20 juli was toch niet die dag dat je on-officieel kon pre-orderen? dat was toch eerder op een 9e?

Edit: ja dus een 9e. Oke ik ben nu op weg naar almelo om die lui aan te spreken hierop.
Want ik had hem al lang moeten hebben.
Ben aardig boos want dit is de 4e keer dat ik naar ze toe moet.
Edit2: eind goed al goed, ze hebben hem gewoon vastgehouden voor me alleen is de sms niet doorgekomen bij me op de een of andere manier.
Nou ja anyways ben ik blij en ga er nu lekker beetje mee spelen:) yippie!

Gaudi 16-08-10 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 532701)
20 juli was toch niet die dag dat je on-officieel kon pre-orderen? dat was toch eerder op een 9e?

Edit: ja dus een 9e. Oke ik ben nu op weg naar almelo om die lui aan te spreken hierop.
Want ik had hem al lang moeten hebben.
Ben aardig boos want dit is de 4e keer dat ik naar ze toe moet.
Edit2: eind goed al goed, ze hebben hem gewoon vastgehouden voor me alleen is de sms niet doorgekomen bij me op de een of andere manier.
Nou ja anyways ben ik blij en ga er nu lekker beetje mee spelen:) yippie!

Gefeliciteerd Borgqueen, veel speelplezier :-)

borgqueenx 16-08-10 17:22

Nja ging niet helemaal vlekkeloos...zie andere topic dat ik hier maakte...maargoed.

PrittStift 16-08-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 533262)
Nja ging niet helemaal vlekkeloos...zie andere topic dat ik hier maakte...maargoed.


Mensen ga lekker naar The PhoneHouse, daar heb je hem zo te pakken...echt waar, geen geintje. Zie topic https://forum.iculture.nl/f18/i...honehouse.html
Ikzelf en velen hebben het ondervonden. Wel eerst even informeren en noooit oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt he ! Veel succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.