//

bestelling Iphone 3GS

bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het nog veel leuker. 1 september 3gs besteld bij de phonehouse. ik ben er vaak achteraan gegaan waar die iphone nou bleef. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 22-10-10, 16:30
kskrz92 kskrz92 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

ik heb het nog veel leuker. 1 september 3gs besteld bij de phonehouse. ik ben er vaak achteraan gegaan waar die iphone nou bleef. ik eergister bellen; ja duurt nog twee tot 4 weken. Heeft iemand van de phonehouse beter uitgezocht. Nu schijnt hij 8 oktober al geleverd te zijn maar ik heb hem nooit ontvangen. Hij is ondertekend en dus ontvangen maar door iemand die ik helemaal niet ken en niemand hier in de buurt. Bovendien bestaat die naam helemaal niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 22-10-10, 16:44
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Mensen.....


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS VERZONDEN!!!!!! ik ben bijzonder blij nu, ook al is het om een telefoon, ik ben echt heel blij, gelijk een hoesje betsteld
  #503  
Oud 22-10-10, 16:48
corby corby is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appleflapje Bekijk bericht
Mensen.....


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS VERZONDEN!!!!!! ik ben bijzonder blij nu, ook al is het om een telefoon, ik ben echt heel blij, gelijk een hoesje betsteld
super!!
had je deze ook besteld bij gsmwijzer? mijn ordernummer is 426823
  #504  
Oud 22-10-10, 16:50
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Zekers, bij gsmwijzer ja Nu is mijn vraag, wordt er ook pakketpost bezorgd op de zaterdag?????? dan heb ik 'm morgen namelijk lkkr al en voor wie het wil weten Ik heb als hoesje de SwitchEasy CapsuleRebel Skeleton besteld, jullie allemaal nog veel succes.
  #505  
Oud 22-10-10, 16:51
corby corby is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appleflapje Bekijk bericht
Zekers, bij gsmwijzer ja Nu is mijn vraag, wordt er ook pakketpost bezorgd op de zaterdag?????? dan heb ik 'm morgen namelijk lkkr al en voor wie het wil weten Ik heb als hoesje de SwitchEasy CapsuleRebel Skeleton besteld, jullie allemaal nog veel succes.

naar mijn idee levert TNT ook op zaterdag maar weet het niet zeker, als het goed is heb je ook een track&trace nummer gekregen?
  #506  
Oud 22-10-10, 16:55
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

moet ik nog van ze krijgen, dat staat in ieder geval in de mail.
  #507  
Oud 22-10-10, 17:47
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard

Ik heb nog niks gehoord van gsm wijzer helaas....
  #508  
Oud 23-10-10, 12:14
Deef89 Deef89 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Eergisteren dus mijn iPhone 4 ontvangen, en zoals al eerder gemeld was werd deze geleverd met een gewone simkaart die er dus niet in kon. Gisteren naar T-Mobile in Zaandam geweest om microsim aan te vragen.
Dit was geen enkel probleem. Kreeg er gelijk eentje mee zodat ik mijn telefoon kon activeren, alleen het abonnement gaat pas maandag in. Maandag dus met klantenservice bellen om microsim te activeren.
  #509  
Oud 23-10-10, 13:49
Erik987 Erik987 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

TNT levert zeer zeker op zaterdag, want ik kreeg gister een mail dat hij verzonden was, en.. het prachtige designdoosje + waardevolle inhoud ligt nu op mijn tafel! Geweldig! Hopelijk hebben de anderen van rond mijn besteldatum hem ook nu onderhand binnen? ik had ordernr. 425072.
  #510  
Oud 23-10-10, 13:52
jeroenn72 jeroenn72 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Wederom niets ontvangen per mail, ik ga deze afhalen.
Ik dacht het dan sneller zou gaan ......................................................

Laatst gewijzigd door jeroenn72; 24-10-10 om 12:44. Reden: Aanvulling
  #511  
Oud 25-10-10, 11:05
corby corby is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

zojuist 10 minuten geleden mail gehad van gsm wijzer, dat mijn iphone 3Gs verzonden is, later op de dag zou ik een barcode krijgen van tnt post. mijn ordernummer is 426823
  #512  
Oud 25-10-10, 12:23
suikerspin suikerspin is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

ik heb net ook een mail gehad van gsmwijzer, mijn iphone is verzonden
maar weet iemand of ik ook de simkaart van t-mobile erbij krijg?
en moet je zelf thuis zijn als het toestel komt op mag een huisgenoot het ook ontvangen. Ik denk dat ik heb morgen krijg maar dan ben ik op school
  #513  
Oud 25-10-10, 13:28
jkchan jkchan is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suikerspin Bekijk bericht
ik heb net ook een mail gehad van gsmwijzer, mijn iphone is verzonden
maar weet iemand of ik ook de simkaart van t-mobile erbij krijg?
en moet je zelf thuis zijn als het toestel komt op mag een huisgenoot het ook ontvangen. Ik denk dat ik heb morgen krijg maar dan ben ik op school
ik had vorige week dinsdag ook mail gekregen dat het verzonden was, en kreeg dus de barcode om mijn pakketje te volgen als hij op ''Chauffeur is onderweg,, is dan krijg je die dag nog je pakketje thuis, 10 uur in de ochtend stond dat er pas om 5/6 uur kreeg ik het pas. en ja simkaart zit in het pakketje inbegrepen.
  #514  
Oud 26-10-10, 18:17
suikerspin suikerspin is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jkchan Bekijk bericht
ik had vorige week dinsdag ook mail gekregen dat het verzonden was, en kreeg dus de barcode om mijn pakketje te volgen als hij op ''Chauffeur is onderweg,, is dan krijg je die dag nog je pakketje thuis, 10 uur in de ochtend stond dat er pas om 5/6 uur kreeg ik het pas. en ja simkaart zit in het pakketje inbegrepen.
bedankt voor de info!
ik heb mijn iphone vandaag gekregen
  #515  
Oud 26-10-10, 22:35
panisb panisb is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 30
Standaard

mijne is ook verstuurd en hoop hem morgen binnen te krijgen
  #516  
Oud 27-10-10, 12:40
jeroenn72 jeroenn72 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

De mijne maandag afgehaald werkt perfect.
  #517  
Oud 27-10-10, 17:39
Arjan1602 Arjan1602 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

M'n iPhone komt morgen, is mij verteld! werd tijd na 2 maand wachten..
  #518  
Oud 12-11-10, 19:24
WhiteButterfly WhiteButterfly is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: N-H
Berichten: 3
Standaard

Got it (11-11-10)
  #519  
Oud 14-11-10, 22:40
sjonniejjj sjonniejjj is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

iemand die hem nog niet heeft? ik heb hem 24 -08 besteld bij belsimpel.nl . op een gegeven moment kreeg ik van hun een mail dat hij helemaal niet meer leverbaar was (de 3gs) en boden zij mij niet de te dure Iphone 4 aan of Vodafone abo. Dus ik maar bestelling gecancelled. Maar ze hadden de telefoon nog steeds op de site staan dus gemaild waarom dat zo was terwijl hij niet meer leverbaar was. Zeiden ze dat het wel leverbaar was maar 6 weken kon duren (ja doh daar hebben ze mij, pas na mijn bestelling, mee doodgegooid dat het nog even kon duren) dus heb heb 8-11 opnieuw besteld en nog steeds niks gekregen
  #520  
Oud 16-11-10, 11:08
BertTelecomsiteNL BertTelecomsiteNL is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

De drie versies van de iPhone 3GS worden nog gewoon geleverd. 16 GB & 32 GB zijn wel steeds slechter beschikbaar.

iPhone 3GS 8 GB
iPhone 3GS 16 GB
iPhone 3GS 32 GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bevestiging iphone 4 bestelling wvanberkum Odido (T-Mobile) 1 22-07-10 10:51
iphone 3gs bestelling in de winkel adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 1 07-10-09 19:31
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen bastos Odido (T-Mobile) 70 25-09-09 15:42
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 18:27
Volgorde van bestelling iPhone 3GS rem4rk4ble Odido (T-Mobile) 12 24-06-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.