//

bestelling Iphone 3GS

bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) echt een mafkezen die studentmobiel. heb ik ze net gebeld over dat e-mail van 20-23 september, zeggen ze ''20-23 september 100% zeker niet,het duurt nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 20-09-10, 16:24
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Standaard

echt een mafkezen die studentmobiel.

heb ik ze net gebeld over dat e-mail van 20-23 september,

zeggen ze ''20-23 september 100% zeker niet,het duurt nog 4 weken vanaf de dag dat je die e-mail kreeg met klik ja of nee link(voor internet web n walk.....''

dus ik denk dat het eerder 20-23 oktober wordt.

maare maak niet uit ik ga die bestelling annulleren ook al wacht ik al meer dan een maand.
ik ga een samsung galaxy s bij t-mobile halen zelfde prijs en is beter dan 3gs, even goed als iphone 4.

Laatst gewijzigd door I Jamsz; 20-09-10 om 16:28.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 20-09-10, 16:47
Erwinz Erwinz is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Dit is toch niet normaal....!? In de bevestigingsmail van Studentmobiel stond dat het tussen de 4 dagen en 4 weken kan duren. Nu is het ineens standaard 4 weken....Wat een drama, zeg! Wanneer Studentmobiel deze termijn doorgeeft, lijkt het mij een toezegging dat het maximaal 4 weken kan duren, maar blijkbaar kunnen ze onbeperkt blijven rekken zonder consequenties...Of ze gaan ervan uit dat niemand er toch werk van maakt.
  #183  
Oud 20-09-10, 16:57
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Ik vind het ook niet kunnen, maar mijn grote probleem is, ik wil een iphone, maar niet 30 euro in de maand betalen ofzo, dus ik wil een 3GS. Het probleem nu, bij andere winkels is het niet veel beter, het is niet zo dat er bij andere winkels wel volop geleverd wordt, en ze gaan echt niet aan iedereen de 4 voor een "schappelijk" prijsje aanbieden. Kortom, als je een 3gs wilt, dan moet je dit traject af lopen, hoe schandalig het ook is
  #184  
Oud 20-09-10, 20:51
jeroenvanark jeroenvanark is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 26
Standaard

Heb ook gebeld met Studentmobiel, nav de mail met 20-23/09. Helaas geen duidelijkheid. Ja woensdag komt er een levering. Maar waarschijnlijk niet voor mij. Wacht maar af. Kan weinig anders. Het is overal het zelfde begrijp ik.
  #185  
Oud 20-09-10, 22:16
kadir55 kadir55 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 17
Standaard

Zo te zien heeft NOKIA ook problemen met leveren.
Na wereldwijde geruchten over een mogelijke uitstel van de Nokia N8 heeft de eerste Nederlandse provider bevestigd dat het toestel te kampen heeft met software-problemen. Het toestel zal pas ergens in november in de winkels te vinden zijn wereldwijd.

Afgelopen paar dagen kwamen er steeds meer geruchten naar buiten over een mogelijke uitstel van de introductie van de Nokia N8-00. De Nokia N8 is het nieuwe vlaggenschip van de producent voor het laatste kwartaal van dit jaar maar lijkt nu al problemen te hebben met zijn software. Uit een tweet van de Nederlandse provider Hi is op te maken dat de N8 inderdaad vertraagd is tot en met november van dit jaar. Volgens Hi heeft dit te maken met wereldwijde software-problemen van het toestel, iets dat al langer wordt gespeculeerd. Nokia lijkt nu een noodmaatregel getroffen te hebben door de introductie uit te stellen en zal hiermee willen voorkomen om de zelfde problemen met de Nokia N97 te herhalen.

Nokia Nederland was vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar. Maar door de bevestiging van een provider en meerdere Engelse bronnen kunnen we er vanuit gaan dat de introductie van de N8 daadwerkelijk vertraagd is tot eind dit jaar.
Ik wacht liever op mijn Iphone 3GS 8gb dan de slechte gemaakt Nokia's.

Laatst gewijzigd door kadir55; 20-09-10 om 22:29.
  #186  
Oud 20-09-10, 23:22
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Standaard

is het nog mogelijk om de bestelling te annulleren ??? nadat je op ja had geklikt ?

als er geen levering woensdag is, dan ga ik het annulleren, heb een ander telefoon in zicht galaxy S

ook bij studentmobiel, en hij wordt binnen 24uur geleverd.

Laatst gewijzigd door I Jamsz; 21-09-10 om 10:16.
  #187  
Oud 20-09-10, 23:32
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Nou, als ik het goed heb, nu je op ja hebt geklikt zit je vast aan het abbonement, daar heb je voor getekentd. Als je het nu wilt annuleren moet je daar volgens mij opheffingskosten voor betalen, maar ik ben niet zeker.

En wat de galaxy s betreft, je zal moeten nagaan voor jezelf, wou ik de iphone voor zijn looks (dan kan een galaxy s namelijk ook prima), of voor het gemak, het OS en de gebruiksvriendelijkheid(dan is de galaxy s namelijk andere koek, Android is imho nog steeds een stuk minder volwassen dan iOS)
  #188  
Oud 21-09-10, 07:07
Erwinz Erwinz is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Ik denk dat je Studentmobiel gewoon kunt bellen met het verzoek tot omzetten. Met andere woorden: Het abonnement blijft hetzelfde alleen het toestel wijzigt. Zo te zien op de site kost dat bij een relax 25 19 euro bijbetalen (of 21 euro met silicon case). Het toestel lijkt op voorraad...

Succes ermee.
  #189  
Oud 21-09-10, 14:58
Battyboy Battyboy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

ik wil hem gewoon echt hebben
maar ik denk niet dat het goed komt 20-23 september
ik zal ze als ik donderdag nog niks hoor wel bellen
alleen telkens lange wachtrijen bij die klantenservice

Laatst gewijzigd door Battyboy; 21-09-10 om 16:16.
  #190  
Oud 21-09-10, 17:49
jesse12 jesse12 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 31
Standaard

er staat op dit moment dat de iphone 3gs leverbaar is op studentmobiel
dus ik weet niet wat voor vies spelletje ze aan het spelen zijn maar dit klopt niet.
  #191  
Oud 21-09-10, 17:55
kadir55 kadir55 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesse12 Bekijk bericht
er staat op dit moment dat de iphone 3gs leverbaar is op studentmobiel
dus ik weet niet wat voor vies spelletje ze aan het spelen zijn maar dit klopt niet.
Had ik ook gezien.
Medewerker van Studentmobiel vertelde mij dat ze eerder gaan uitleveren aan de mensen die vanaf 4 augustus hadden besteld.
Helaas moeten we nog maar afwachten.
In de email stond ook van 4 dagen tot met 4 weken.
Uiterlijk 20 oktober moeten we allemaal onze toestellen binnen hebben.
  #192  
Oud 21-09-10, 17:57
jesse12 jesse12 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kadir55 Bekijk bericht
Had ik ook gezien.
Medewerker van Studentmobiel vertelde mij dat ze eerder gaan uitleveren aan de mensen die vanaf 4 augustus hadden besteld.
Helaas moeten we nog maar afwachten.
In de email stond ook van 4 dagen tot met 4 weken.
Uiterlijk 20 oktober moeten we allemaal onze toestellen binnen hebben.
tegen mij zeiden ze tussen 20 en 23 september en ik heb 9 september besteld dus ik kijk wel hoe het gaat. ik ben nu wel aan het wachten gewend, wat eingelijk niet normaal is. want ik had eerst bij thephonehouse maar daar was ik ook al 3 weken aant wachten
  #193  
Oud 21-09-10, 18:00
kadir55 kadir55 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesse12 Bekijk bericht
tegen mij zeiden ze tussen 20 en 23 september en ik heb 9 september besteld dus ik kijk wel hoe het gaat. ik ben nu wel aan het wachten gewend, wat eingelijk niet normaal is. want ik had eerst bij thephonehouse maar daar was ik ook al 3 weken aant wachten
Had je ook nummerbehoud aangevraagd via een andere provider?
Het heeft geen zin om toestel binnen te krijgen als je nog geen gebruik kan maken van T-Mobile sim kaart als je toestel binnen komt er zit namelijk een Sim Lock op deze toestel.
  #194  
Oud 21-09-10, 18:01
jesse12 jesse12 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kadir55 Bekijk bericht
Had je ook nummerbehoud aangevraagd via een andere provider?
Het heeft geen zin om toestel binnen te krijgen als je toestel binnen komt er zit namelijk een Sim Lock op deze toestel.
nee, ik heb nieuw nummer gedaan.
  #195  
Oud 21-09-10, 18:03
Bas_W Bas_W is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Mijn contract is 20 augustus ontvangen, en ze zeiden ook tegen mij 13-15 september. Op deze data niks ontvangen, zelfs geen mailtje dat de levertijd langer zou worden.

Ik respecteer het feit dat studentmobiel.nl afhankelijk is van apple, maar hoe ze er mee omgaan gaat mij te ver. Service staat blijkbaar niet erg hoog in het vaandel bij studentmobiel.
  #196  
Oud 21-09-10, 18:04
kadir55 kadir55 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesse12 Bekijk bericht
nee, ik heb nieuw nummer gedaan.
Helaas moeten wij allemaal geduldig afwachten.
Er wordt meer Iphone 4's gemaakt dan Iphone 3GS 8GB.
Uiteindelijk krijg je hem wel binnen.
Ik heb vaker bij Studentmobiel besteld nooit problemen gehad.
Het ligt voornamelijk aan APPLE.
  #197  
Oud 21-09-10, 18:04
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kadir55 Bekijk bericht
Had ik ook gezien.
Medewerker van Studentmobiel vertelde mij dat ze eerder gaan uitleveren aan de mensen die vanaf 4 augustus hadden besteld.
Helaas moeten we nog maar afwachten.
In de email stond ook van 4 dagen tot met 4 weken.
Uiterlijk 20 oktober moeten we allemaal onze toestellen binnen hebben.

WAT BEDOEL JE MET ''VANAF 4 AUGUSTUS''
bedoel je de mensen die eerder dan 4 augustus hebben besteld.
ik heb 30 augustus besteld, ik weet niet of ik daar bij zit
  #198  
Oud 21-09-10, 18:04
jesse12 jesse12 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas_W Bekijk bericht
Mijn contract is 20 augustus ontvangen, en ze zeiden ook tegen mij 13-15 september. Op deze data niks ontvangen, zelfs geen mailtje dat de levertijd langer zou worden.

Ik respecteer het feit dat studentmobiel.nl afhankelijk is van apple, maar hoe ze er mee omgaan gaat mij te ver. Service staat blijkbaar niet erg hoog in het vaandel bij studentmobiel.
maar mijn status staat nog steeds op contract ontvangen, niet van contract goedgekeurd enzo,
  #199  
Oud 21-09-10, 18:05
Bas_W Bas_W is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Contract ontvangen betekend volgens mij automatisch dat het ook is goed gekeurd.
  #200  
Oud 21-09-10, 18:06
jesse12 jesse12 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 31
Standaard

misschien wordt het tijd voor radar

Jk..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bevestiging iphone 4 bestelling wvanberkum Odido (T-Mobile) 1 22-07-10 10:51
iphone 3gs bestelling in de winkel adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 1 07-10-09 19:31
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen bastos Odido (T-Mobile) 70 25-09-09 15:42
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 18:27
Volgorde van bestelling iPhone 3GS rem4rk4ble Odido (T-Mobile) 12 24-06-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.