//

Iphone op voorraad Belcompany Online!!!!

Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joooorik bij mij komen ze tussen 15:45 en 18:45 .. nog even afwachten dus wel beter trouwens dat ik zie dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 20-08-10, 15:12
Rubeneo's schermafbeelding
Rubeneo Rubeneo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joooorik Bekijk bericht
bij mij komen ze tussen 15:45 en 18:45 ..

nog even afwachten dus

wel beter trouwens dat ik zie dat hij toch gewoon met 4.0/4.0.1 word geleverd, ik denk dat peter_m hem zelf heeft geupdate..
Klopt, mijne kwam ook met 4.0.1, maar ik heb 'm al lekker geupdate naar 4.0.2 omdat ik niet van plan ben om hem te jailbraiken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 20-08-10, 15:50
ma9ma's schermafbeelding
ma9ma ma9ma is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard

Binnen! In tegenstelling tot een van de vorige posters wél een gehaast persoon, maar zekers vriendelijk en correct. Kan de iPhone vanavond pas aan iTunes hangen, dus nog even geduld hebben. Afgelopen zaterdag in diverse winkels (soms licht cynisch) weggestuurd met wachttijden van 6 tot 10 weken. Nu gewoon binnen 48 uur na bestelling binnen.

Laatst gewijzigd door ma9ma; 20-08-10 om 16:00.
  #183  
Oud 20-08-10, 16:12
joooorik joooorik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubeneo Bekijk bericht
Klopt, mijne kwam ook met 4.0.1, maar ik heb 'm al lekker geupdate naar 4.0.2 omdat ik niet van plan ben om hem te jailbraiken.

oke, wat is er eigenlijk anders aan 4.0.2 vergeleken met 4.0.1 ?
  #184  
Oud 20-08-10, 18:34
ventheman ventheman is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

Zelf contact opgenomen met de BC. Echt top geholpen!
Ze vonden het ook niet mijn probleem en belde direct amp!

Hij wordt nu alsnog bezorgd zonder foto van de bankpas omdat ik al
3x een abonnement via bc gesloten heb lijkt me dat een goede oplossing.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ventheman Bekijk bericht
AMP stond net voor de deur....

Hij vond de foto van mijn bankpas niet goed genoeg leesbaar qua naam en dat was mijn probleem. Eerst liet hij me wel pinnen. Verder had hij haast dus rende zo weg.

Nog steeds geen Iphone dus!
Gelijk even een nieuw pasje aangevraagd om verdere teleurstelingen te voorkomen.
  #185  
Oud 20-08-10, 20:47
Ries73 Ries73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij de BC en alles was voor 15h rond dus zou het toestel de volgende dag (vandaag) worden bezorgd. Op de site was zeker tot 15h de status nog "op voorraad" dus ze hadden er wel.

Helaas gisteren niets vernomen van een vervoerder en dus vanmorgen maar eens gebeld. "ja meneer u wordt vandaag zeker gebeld voor een afspraak want alles is in orde". Aangezien ik tegen 17h nog niets had vernomen toch maar weer even naaar de BC gebeld. "u kunt tot 19h worden gebeld en dat gebeurd vast nog". Nou niet dus!!!

Ik krijg dus zeker het gevoel dat de BC gewoon veel bestellingen wilt binnen halen maar toch niet aan de vraag kan voldoen. Eerst was het een computerstoring, ik ben nu wel benieuwd wat het nu is.
Ik heb al een mail klaar staan om het ongedaan te laten maken aangezien de BC in gebreke blijft. Bij oa Typhone krijgen ze er volgende week zeker weer binnen.
  #186  
Oud 21-08-10, 11:38
robinoza robinoza is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Hoi! (Nieuwe poster hier, maar voor het aanschaffen veeeeel posts gelezen )
Ik wil toch ook even melden dat het bij mij wel goed is gegaan. De Iphone4 besteld, 16 GB woensdagavond en gisterenmorgen is hij perfect afgeleverd op het werk. Super aardige koerier!
Het kan dus idd ook goed gaan
  #187  
Oud 23-08-10, 19:41
jakko jakko is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb naar aanleiding van dit thread mijn bestelling bij tmobile geannuleerd en 19 aug bij belcompany via de site besteld. Vandaag gebeld door AMP voor een afspraak. Super!
  #188  
Oud 23-08-10, 20:53
ventheman ventheman is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard hulde aan de belcompany

Vrijdag is mijn telefoon weer meegenomen omdat amp geen goede foto kon maken van mijn bankpasje met zwarte achtergrond en letters.

Ik heb de BC gebeld en vandaag is de telefoon alsnog geleverd door een zeer vriendelijke amp medewerker en zonder foto van de pinpas!

Bedankt BC!
  #189  
Oud 24-08-10, 00:53
ventheman ventheman is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard facetime wachten op activering.

werkt facetime en voicemail bij jullie? bij mij nl niet...
kan het zijn dat dat even in beslag neemt voor het geactiveerd is?
  #190  
Oud 24-08-10, 15:10
paulo1977 paulo1977 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Heb hem net besteld... ben benieuwd hoelang ik moet wachten.
  #191  
Oud 24-08-10, 15:40
Ries73 Ries73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ries73 Bekijk bericht
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij de BC en alles was voor 15h rond dus zou het toestel de volgende dag (vandaag) worden bezorgd. Op de site was zeker tot 15h de status nog "op voorraad" dus ze hadden er wel.

Helaas gisteren niets vernomen van een vervoerder en dus vanmorgen maar eens gebeld. "ja meneer u wordt vandaag zeker gebeld voor een afspraak want alles is in orde". Aangezien ik tegen 17h nog niets had vernomen toch maar weer even naaar de BC gebeld. "u kunt tot 19h worden gebeld en dat gebeurd vast nog". Nou niet dus!!!

Ik krijg dus zeker het gevoel dat de BC gewoon veel bestellingen wilt binnen halen maar toch niet aan de vraag kan voldoen. Eerst was het een computerstoring, ik ben nu wel benieuwd wat het nu is.
Ik heb al een mail klaar staan om het ongedaan te laten maken aangezien de BC in gebreke blijft. Bij oa Typhone krijgen ze er volgende week zeker weer binnen.
Zojuist mijn iPhone 4 binnen gekregen
  #192  
Oud 24-08-10, 23:18
ventheman ventheman is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

hebben jullie ook een pdf van de nota gehad?
ik al 35........ om de 10 minuten een mail van belcompany.

maar goed, ik heb hem wel binnen
  #193  
Oud 25-08-10, 17:55
joooorik joooorik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 38
Standaard

Kan iemand zich aanmelden bij my tmobile ? Ik niet.. " mijn nummer is (nog) niet bekend in het systeem"

Ik gebeld naar tmobile, zij zouden een aantal gegevens missen, dit komt volgens hun door BC.. Morgen BC maar weer eens bellen ..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany SQL Koopinformatie Nederland 6 16-09-10 18:34
iPhone 4 en BelCompany instore jforce Koopinformatie Nederland 8 06-08-10 16:13
iphone 4 voorraad belcompany hoorn ivoback Chat en geruchten 1 01-08-10 14:53
Belcompany iPhone 4 reserveren Jappieh Koopinformatie Nederland 2 22-06-10 13:43
iPhone Belcompany macmichel Overige providers Nederland 1 22-10-08 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.