Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joooorik bij mij komen ze tussen 15:45 en 18:45 .. nog even afwachten dus wel beter trouwens dat ik zie dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Klopt, mijne kwam ook met 4.0.1, maar ik heb 'm al lekker geupdate naar 4.0.2 omdat ik niet van plan ben om hem te jailbraiken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Binnen! In tegenstelling tot een van de vorige posters wél een gehaast persoon, maar zekers vriendelijk en correct. Kan de iPhone vanavond pas aan iTunes hangen, dus nog even geduld hebben. Afgelopen zaterdag in diverse winkels (soms licht cynisch) weggestuurd met wachttijden van 6 tot 10 weken. Nu gewoon binnen 48 uur na bestelling binnen.
Laatst gewijzigd door ma9ma; 20-08-10 om 16:00. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zelf contact opgenomen met de BC. Echt top geholpen!
Ze vonden het ook niet mijn probleem en belde direct amp! Hij wordt nu alsnog bezorgd zonder foto van de bankpas omdat ik al 3x een abonnement via bc gesloten heb lijkt me dat een goede oplossing. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij de BC en alles was voor 15h rond dus zou het toestel de volgende dag (vandaag) worden bezorgd. Op de site was zeker tot 15h de status nog "op voorraad" dus ze hadden er wel.
Helaas gisteren niets vernomen van een vervoerder en dus vanmorgen maar eens gebeld. "ja meneer u wordt vandaag zeker gebeld voor een afspraak want alles is in orde". Aangezien ik tegen 17h nog niets had vernomen toch maar weer even naaar de BC gebeld. "u kunt tot 19h worden gebeld en dat gebeurd vast nog". Nou niet dus!!! Ik krijg dus zeker het gevoel dat de BC gewoon veel bestellingen wilt binnen halen maar toch niet aan de vraag kan voldoen. Eerst was het een computerstoring, ik ben nu wel benieuwd wat het nu is. Ik heb al een mail klaar staan om het ongedaan te laten maken aangezien de BC in gebreke blijft. Bij oa Typhone krijgen ze er volgende week zeker weer binnen. |
|
|||
|
|||
Hoi! (Nieuwe poster hier, maar voor het aanschaffen veeeeel posts gelezen )
Ik wil toch ook even melden dat het bij mij wel goed is gegaan. De Iphone4 besteld, 16 GB woensdagavond en gisterenmorgen is hij perfect afgeleverd op het werk. Super aardige koerier! Het kan dus idd ook goed gaan |
|
|||
|
|||
Ik heb naar aanleiding van dit thread mijn bestelling bij tmobile geannuleerd en 19 aug bij belcompany via de site besteld. Vandaag gebeld door AMP voor een afspraak. Super!
|
|
|||
|
|||
hulde aan de belcompany
Vrijdag is mijn telefoon weer meegenomen omdat amp geen goede foto kon maken van mijn bankpasje met zwarte achtergrond en letters.
Ik heb de BC gebeld en vandaag is de telefoon alsnog geleverd door een zeer vriendelijke amp medewerker en zonder foto van de pinpas! Bedankt BC! |
|
|||
|
|||
facetime wachten op activering.
werkt facetime en voicemail bij jullie? bij mij nl niet...
kan het zijn dat dat even in beslag neemt voor het geactiveerd is? |
|
|||
|
|||
Heb hem net besteld... ben benieuwd hoelang ik moet wachten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hebben jullie ook een pdf van de nota gehad?
ik al 35........ om de 10 minuten een mail van belcompany. maar goed, ik heb hem wel binnen |
|
|||
|
|||
Kan iemand zich aanmelden bij my tmobile ? Ik niet.. " mijn nummer is (nog) niet bekend in het systeem"
Ik gebeld naar tmobile, zij zouden een aantal gegevens missen, dit komt volgens hun door BC.. Morgen BC maar weer eens bellen .. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany | SQL | Koopinformatie Nederland | 6 | 16-09-10 18:34 |
iPhone 4 en BelCompany instore | jforce | Koopinformatie Nederland | 8 | 06-08-10 16:13 |
iphone 4 voorraad belcompany hoorn | ivoback | Chat en geruchten | 1 | 01-08-10 14:53 |
Belcompany iPhone 4 reserveren | Jappieh | Koopinformatie Nederland | 2 | 22-06-10 13:43 |
iPhone Belcompany | macmichel | Overige providers Nederland | 1 | 22-10-08 20:29 |
|
|