//

Iphone op voorraad Belcompany Online!!!!

Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joooorik Zij patricia dat of iemand anders ? weet iemand trouwens of bij de bezorging ook iemand van 18+ bij moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 18-08-10, 18:22
Rubeneo's schermafbeelding
Rubeneo Rubeneo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joooorik Bekijk bericht
Zij patricia dat of iemand anders ?

weet iemand trouwens of bij de bezorging ook iemand van 18+ bij moet zijn ? hij staat op naam van mijn moeder, is dat ID en de bankpas van mijn moeder ook goed ?
Ik neem aan dat degene op wiens naam het contract staat toch zal moeten tekenen. Ik denk niet dat jij in plaats van haar kan tekenen, ook al heb je haar ID en bankpas bij de hand. Ik mocht een tijdje geleden namelijk ook niet de telefoon van mijn vrouw aannemen, omdat het contract op haar naam stond en zij zelf dus ook moest tekenen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 18-08-10, 18:49
joooorik joooorik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubeneo Bekijk bericht
Ik neem aan dat degene op wiens naam het contract staat toch zal moeten tekenen. Ik denk niet dat jij in plaats van haar kan tekenen, ook al heb je haar ID en bankpas bij de hand. Ik mocht een tijdje geleden namelijk ook niet de telefoon van mijn vrouw aannemen, omdat het contract op haar naam stond en zij zelf dus ook moest tekenen.
oke bedankt, stel je voor dat ze morgen op de stoep staan, en mijn moeder niet thuis is
  #103  
Oud 18-08-10, 20:38
ger356 ger356 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Zojuist een Iphone 4 aangeschaft via de website van Belcompany. Staat nog steeds Op voorraad. Het is een verlenging van mijn lopende T-mobile abbo, maar verlengen kun je niet op de website. Je moet een nieuw aanvragen, met nummerbehoud. hoop dat dat goed gaat. Heeft iemand ervaring of dat goed gaat?
Nu nog de lopende bestelling bij T-mobile cancellen. Als dat niet lukt heeft mijn vrouw mazzel.
  #104  
Oud 18-08-10, 20:43
Rubeneo's schermafbeelding
Rubeneo Rubeneo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ger356 Bekijk bericht
Zojuist een Iphone 4 aangeschaft via de website van Belcompany. Staat nog steeds Op voorraad. Het is een verlenging van mijn lopende T-mobile abbo, maar verlengen kun je niet op de website. Je moet een nieuw aanvragen, met nummerbehoud. hoop dat dat goed gaat. Heeft iemand ervaring of dat goed gaat?
Nu nog de lopende bestelling bij T-mobile cancellen. Als dat niet lukt heeft mijn vrouw mazzel.
Verlengen kan niet? Ik heb dat ook gedaan met mijn lopende T-Mobile abonnement, via: BelCompany: Telefoon abonnement verlengen | Hi, KPN, Vodafone, T-Mobile, Telfort, MTV-Mobile

Daar kies je dan je toestel (iPhone 4) en welk abonnement je wil (T-Mobile iPhone i150 abonnement in mijn geval). Ik weet niet hoe ze jouw bestelling en aanvraag nu bij T-Mobile gaan verwerken, maar ik zou BC er even over bellen.
  #105  
Oud 18-08-10, 20:48
ger356 ger356 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Rubeneo,

stom, stom, stom. Het is inderdaad wel mogelijk, dus ik volg je raad op en ga morgen meteen maar bellen (kan nu toch niet meer?).
Ik was het pad dat jij beschrijft ook afgegaan, maar had niet gezien dat er bij de providers drie keuzes zijn voor T-mobile.

Ger
  #106  
Oud 18-08-10, 20:50
Rubeneo's schermafbeelding
Rubeneo Rubeneo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ger356 Bekijk bericht
Rubeneo,

stom, stom, stom. Het is inderdaad wel mogelijk, dus ik volg je raad op en ga morgen meteen maar bellen (kan nu toch niet meer?).
Ik was het pad dat jij beschrijft ook afgegaan, maar had niet gezien dat er bij de providers drie keuzes zijn voor T-mobile.

Ger
Klantenservice is tot 17.00u open, dacht ik, dus dat wordt morgen. Ze zullen er vast niet moeilijk over doen en de aanvraag veranderen, maar je zal waarschijnlijk wel een extra dag moeten wachten.
  #107  
Oud 18-08-10, 22:00
stealth0001 stealth0001 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Standaard Leveringsproblemen BC icm AMP

Lees hier dat ik niet de enige ben met problemen.

Ik ben al 2 dagen bezig met bellen naar BC en hun koeriersdienst AMP. Ik bel meerdere keren per dag en kreeg te horen dat er met meerdere klanten de afgelopen dagen wat mis is gegaan. Volgens BC moet mijn pakket (iPhone 4 32gb) klaar liggen bij de koerier AMP Logistics. Bij AMP weten ze van niets.

Laatst gewijzigd door stealth0001; 19-08-10 om 19:41. Reden: Klacht opgelost.
  #108  
Oud 18-08-10, 22:53
mrich mrich is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik lees hier nu wel allemaal halleluja berichten over BC met iPhone4 op voorraad en leveringen volgende dag........ Maar heeft er nu al één iemand daadwerkelijk een iPhone4 ontvangen van BC ?????
  #109  
Oud 18-08-10, 23:00
stealth0001 stealth0001 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Standaard Leveringsperikelen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrich Bekijk bericht
Ik lees hier nu wel allemaal halleluja berichten over BC met iPhone4 op voorraad en leveringen volgende dag........ Maar heeft er nu al één iemand daadwerkelijk een iPhone4 ontvangen van BC ?????
Veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven.

Heb dus nog nix ontvangen.

Laatst gewijzigd door stealth0001; 19-08-10 om 19:42. Reden: Klacht opgelost.
  #110  
Oud 18-08-10, 23:14
mrich mrich is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik vermoed dat BC een smerige stunt uithaalt om de orderportefeuille nog ff snel te vullen voordat de voorraadpositie (bij anderen) in het algemeen verbeterd... Inmiddels zijn er ook geruchten over grote leveringen aan T-Mobile.....
  #111  
Oud 18-08-10, 23:22
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Dit kreeg ik vandaag:

Citaat:
Goedemiddag meneer Groeneveld,

De voorraad op de website geldt alleen voor de webshop en helaas niet voor de winkels.
De filialen in Den Bosch en Tiel hebben momenteel geen iPhone op voorraad. Wel zullen zij hopelijk zaterdag of dinsdag weer enkele toestellen geleverd krijgen, maar zij hebben nog steeds reserveringslijsten liggen. Indien u dus nog geen reservering heeft gedaan in de winkel, kunnen zij u nog geen iPhone aanbieden.

Voor vragen over de voorraad van de internetshop, kunt u ze bellen via 0318 569 808.

Vertrouwende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd .
Met vriendelijke groet,

Esmeralda van der Linden
Medewerker Service

BelCompany B.V.
Wageningselaan 2
3903 LA Veenendaal
  #112  
Oud 18-08-10, 23:35
dutchylex dutchylex is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 46
Standaard

Ik vraag me af of ik nog van mijn bestelling af kan. Heb ook met cc betaald, 360 euro. Iemand hier ervaring mee? Ik weet bijna zeker dat BC een smerige stunt uithaald. Heb al heel vaak gebeld en elke keer dezelfde smoes . Systeem foutje, hij ligt echt klaar hier, etc. Ben er klaar mee!
  #113  
Oud 18-08-10, 23:52
ventheman ventheman is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard balen....

Ook ik heb vandaag niks gehoord van amp ondanks voldoende mails van BC. In de ochtend, Order ontvangen, in behandeling, compleet, en eind van de middag ongeveer hetzelfde opnieuw

Misschien een leuk zaakje voor een consumentenprogramma als ze echt niet kunnen leveren binnen de gestelde termijn.
  #114  
Oud 19-08-10, 00:18
mrich mrich is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 23
Standaard

Als BC de boel belazerd denk ik dat we als community eens even flink de internetklok moeten gaan luiden....
Ik ga alvast een lijstje fora, twitterlists, websites maken waar ik mijn gal over BC ga spuwen!!!! Wie doet mee?
Maar even afwachten natuurlijk, misschien heb ik 't helemaal mis...
  #115  
Oud 19-08-10, 00:54
TVAS TVAS is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Dit kreeg ik vandaag:
Het blijft wel vreemd. Via de site kun je bestellen uit voorraad en af laten leveren in een winkel naar keuze. Waarom leveren deze winkels dan niet de daar al gedane bestellingen eerst uit?
  #116  
Oud 19-08-10, 05:46
Paulvv Paulvv is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 26
Standaard

nooit geld overmaken voordat je zekerheid hebt betreft je levering! terug boeken kan je nog veel moeite/tijd gaan kosten. ben blij dat ik die van mij al heb! Mocht je snelle levering en een betrouwbare shop willen dan mobiel-internet.
  #117  
Oud 19-08-10, 08:02
dutchylex dutchylex is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrich Bekijk bericht
Als BC de boel belazerd denk ik dat we als community eens even flink de internetklok moeten gaan luiden....
Ik ga alvast een lijstje fora, twitterlists, websites maken waar ik mijn gal over BC ga spuwen!!!! Wie doet mee?
Maar even afwachten natuurlijk, misschien heb ik 't helemaal mis...
Ik ga beginnen met een duidelijk mail naar BC (Bellen heeft volgens mij niet zoveel zin meer). Deze zal ik hier plaatsen als ik vandaag niet ben gebeld voor de levering. Daarna sluit ik me zeker bij je aan. Ik zal net een website Klacht melden over ? Doe het nu! « KlachtENoplossing.nl waar je je klacht in ieder geval kan deponeren. Wel zullen zien vandaag.
  #118  
Oud 19-08-10, 08:30
Rubeneo's schermafbeelding
Rubeneo Rubeneo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Peter_M zou gisterenavond een sms van AMP ontvangen met daarin de bezorgtijd van vandaag. Ben heel benieuwd of dat gebeurd is. Heeft iemand anders nog een tijd voor vandaag doorgekregen? En is Joooorik gisterenavond nog gebeld, zoals beloofd door BC?

Mijn order moest gisteren worden omgezet naar een nieuwe order, vanwege de verkeerde koppeling van imei met andermans naam. Ik heb echter nog steeds geen nieuwe orderinformatie ontvangen (zucht..). Ik bel straks dus maar weer naar BC.
  #119  
Oud 19-08-10, 09:54
peter_m peter_m is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb inderdaad een SMS ontvangen. Vanmiddag tussen 1 en 4 komt de koerier langs. Ik laat wel even weten als hij geweest is.
  #120  
Oud 19-08-10, 09:55
dutchylex dutchylex is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 46
Standaard

Net met AMP gebeld. Niks bekend over mijn order. Er is bij hun niks binnengekomen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany SQL Koopinformatie Nederland 6 16-09-10 18:34
iPhone 4 en BelCompany instore jforce Koopinformatie Nederland 8 06-08-10 16:13
iphone 4 voorraad belcompany hoorn ivoback Chat en geruchten 1 01-08-10 14:53
Belcompany iPhone 4 reserveren Jappieh Koopinformatie Nederland 2 22-06-10 13:43
iPhone Belcompany macmichel Overige providers Nederland 1 22-10-08 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.