//

Iphone op voorraad Belcompany Online!!!!

Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm.. dit ziet er allemaal niet erg goed uit Ook ik heb nog niets gehoord, maar heb ook nog geen mail ontvangen over de overhandiging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 18-08-10, 15:18
Rubeneo's schermafbeelding
Rubeneo Rubeneo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Hmm.. dit ziet er allemaal niet erg goed uit Ook ik heb nog niets gehoord, maar heb ook nog geen mail ontvangen over de overhandiging aan een koerier.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 18-08-10, 15:20
kooimens kooimens is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 50
Standaard

Zojuist BC aan de lijn gehad en gevraagd hoe het ervoor staat. Telefoniste kon mij melden dat vanwege een storing die gister plaats vond bij hun, de pakjes niet op tijd de deur uit waren gegaan. Dat zal ook de reden zijn geweest voor die late mail rond een uur of elf gisteravond. De pakjes schijnen nu 1 voor 1 aan te komen bij de koerier, en ze verwacht toch zeer zeker dat ik vandaag nog voor 6 uur gebeld wordt.
  #83  
Oud 18-08-10, 15:25
peter_m peter_m is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Net gebeld door de koerier. Vanavond krijg ik een sms met het tijdstip wanneer ze morgen komen bezorgen!!
  #84  
Oud 18-08-10, 15:29
Rubeneo's schermafbeelding
Rubeneo Rubeneo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Thnx voor jullie updates Ik wacht geduldig af.
  #85  
Oud 18-08-10, 15:36
stefanduchhart stefanduchhart is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb gister de 16g zwart rond 15:45 online besteld bij BC. Ik ben vandaag rond 15:30 gebeld door de koerier en zal vanavond een sms krijgen met de tijd waarop ze bezorgen.
  #86  
Oud 18-08-10, 15:40
Rubeneo's schermafbeelding
Rubeneo Rubeneo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Heb ook even gebeld met BC en het duurde bij mij vandaag wat langer vanwege de verlening die ik heb aangevraagd i.p.v. een nieuw abonnement. Binnen een paar minuten moet T-Mobile hun akkoord geven en dan gaat de iPhone de deur uit. Ik zou vandaag nog worden gebeld voor een afleverafspraak voor morgen.

Volgens de telefoniste wordt er direct een microsim meegeleverd, al werkt die bij mij pas vanaf de datum dat mijn contract vernieuwd wordt.

Laatst gewijzigd door Rubeneo; 18-08-10 om 15:42.
  #87  
Oud 18-08-10, 15:40
Theophone Theophone is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard Slechte ervaring

Ik heb een slechte ervaring met BC.
Gisteren losse Iphone 4 32GB voor mijn zoon besteld en meteen betaald (839 euri).
Kreeg vandaag te horen dat los toestel niet mogelijk is
(waarom bied je die mogelijkheid en optie dan wel aan via je website???)
(over bedriegelijke Iphone advertenties gesproken....)
en dat het betaalde geld pas over 2 weken teruggestort wordt.
Da's lekker als je 'm nu dus ergens anders wilt halen......
En dit in een tijd waarin een elektronische overboeking binnen 1 minuut geregeld is!

Vervolgens een mail gestuurd dat dit onacceptabel was en eind van de week geld wil hebben.
Sindsdien is het stil aan de overkant.....

Met "dank" aan Naomi van BC

Wat een knudde bedrijf!

Laatst gewijzigd door Theophone; 19-08-10 om 10:23.
  #88  
Oud 18-08-10, 15:40
stefanduchhart stefanduchhart is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb ook net dit mailtje ontvangen.
---------------------------------------

Zojuist hebben wij een afspraak met je gemaakt voor de aflevering van je Belcompany.nl bestelling met ordernummer BC0008066. Wij komen op 19-08-10 je bestelling afleveren op het door jou opgegeven adres: straat, postcode, ALMERE.

Je kunt de avond voorafgaand aan de aflevering vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij jou langskomen: toets daarvoor je postcode in op Aflevertijd.nl | AMP logistics. Afspraken gemaakt voor de maandag kun je al vanaf zaterdagavond bekijken. Als je geen internet bij de hand hebt, kun je op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur ook bellen met telefoonnummer 0900-2675644, ( 55 ct/gesprek).

Als je een nieuw abonnement, een migratie of een verlenging van je bestaande abonnement hebt besteld, hou dan je opgegeven ID-kaart legitimatie en je opgegeven bankpas gereed. Hiermee dien je bij de koerier een EUR 0,01 pintransactie uit te voeren. Je kunt deze bestelling uitsluitend persoonlijk in ontvangst nemen.

Een los toestel of een Prepaid bestelling mag je volgens afspraak ook door een ander in ontvangst laten nemen.

Voor jouw bestelling bedragen de afleveringskosten EUR 0.

Indien er voor jouw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij je om dit bedrag met een pinbetaling aan onze chauffeur te voldoen.

Met vriendelijke groeten,

Belcompany.nl
  #89  
Oud 18-08-10, 15:46
joooorik joooorik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 38
Standaard

Hoe Kan het dat ik nog niet gebeld ben, en gisteren rond 11 uur in de ochtend online besteld heb.. Ga toch amp maar weer bellen of ze al wat binnen hebben ..

Edit ; ennn ze hebben hem nog niet binnen ..

Laatst gewijzigd door joooorik; 18-08-10 om 15:51.
  #90  
Oud 18-08-10, 15:51
Schrammy Schrammy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Weet iemand of het ook mogelijk is om de iphone los te bestellen? Op de website kan dit wel geselecteerd worden, echter staat er bij de beschrijving dat de iphone alleen in combinatie met een abonnement kan worden verkocht?
  #91  
Oud 18-08-10, 15:53
Theophone Theophone is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Schrammy,
Lees mijn bericht #87 maar...

Bezint eer ge begint!
  #92  
Oud 18-08-10, 15:57
Rubeneo's schermafbeelding
Rubeneo Rubeneo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Argh..net teruggebeld door BC. Er is iets fout gelopen met mijn order: ze hebben de imei van mijn iPhone 4 32GB aan een verkeerde naam gekoppeld waardoor T-Mobile mijn abonnement uiteraard niet goedkeurt. Nu moet er een nieuwe order gemaakt worden en kan hij pas morgen de deur uit.

Er werd mij als alternatief aangeboden dat hij vandaag nog verstuurd zou kunnen worden als ik de nieuwe order via hun dochteronderneming 'Telefoonkopen.nl' laat verlopen. Ik heb daar vriendelijk voor bedankt, aangezien ik met garantie niet van Telefoonkopen naar BC en vervolgens naar T-Mobile verwezen wil worden. Ik moet dus even tot vrijdag wachten.

Laatst gewijzigd door Rubeneo; 18-08-10 om 16:01.
  #93  
Oud 18-08-10, 16:08
Schrammy Schrammy is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theophone Bekijk bericht
Schrammy,
Lees mijn bericht #87 maar...

Bezint eer ge begint!
Dank je, had er net overheen gelezen. Inderdaad idioot dat de optie wel te selecteren is op de website maar dat ze vervolgens dit niet kunnen waarmaken!
  #94  
Oud 18-08-10, 16:14
kooimens kooimens is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joooorik Bekijk bericht
Hoe Kan het dat ik nog niet gebeld ben, en gisteren rond 11 uur in de ochtend online besteld heb.. Ga toch amp maar weer bellen of ze al wat binnen hebben ..

Edit ; ennn ze hebben hem nog niet binnen ..

Inderdaad vreemd! Ik ben ook nog steeds niet gebeld door de koerier. Terwijl ik om half 2 s'nachts heb besteld, nog voor die ochtend van jou.

Ik snap er nog vrij weinig van!
  #95  
Oud 18-08-10, 16:22
joooorik joooorik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kooimens Bekijk bericht
Inderdaad vreemd! Ik ben ook nog steeds niet gebeld door de koerier. Terwijl ik om half 2 s'nachts heb besteld, nog voor die ochtend van jou.

Ik snap er nog vrij weinig van!
Idd, ik begin me langzamerhand een beetje genaaid te voelen. Jij waarschijnlijk helemaal !

Als ik om 5 uur niks heb gehoord ga ik weer naar bc bellen om opheldering te vragen.

Bij amp zijden ze trouwens wel dat ze bij bc geen volgorde hebben, en gewoon iemand pakken.. Dat kan je niet maken vind ik.

Wie het eerst komt die het ...
  #96  
Oud 18-08-10, 16:39
kooimens kooimens is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 50
Standaard

Ja wel een beter jammer dit. Maar goed, het is nu wel duidelijk dat ze de iphone in ieder geval echt op voorraad hebben.

Post je het commentaar van BC nog even als je ze om 5 uur heb gebeld?
  #97  
Oud 18-08-10, 16:46
joooorik joooorik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kooimens Bekijk bericht
Ja wel een beter jammer dit. Maar goed, het is nu wel duidelijk dat ze de iphone in ieder geval echt op voorraad hebben.

Post je het commentaar van BC nog even als je ze om 5 uur heb gebeld?
Ja zal ik doen ..
  #98  
Oud 18-08-10, 17:07
joooorik joooorik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 38
Standaard

Vandaag voor de 3e x patricia aan de lijn gehad bij de klantenservice van BC.
Ze wist mij te vertellen dat ik vandaag nog werd gebeld, en dat dit de hele dag kan gebeuren.

ik zij dat ze bij amp mijn iphone nog niet binnen hadden (die belde ik 2 minuten er voor). zij; Je bestelling word nu verwerkt daar, je krijgt vanavond nog een belletje, en morgen heb jij je iphone in huis.

verder even sorry gezegd dat dit toch al de 3e x is dat ik bel (beetje opdringerig), maar dat maakte niet uit
  #99  
Oud 18-08-10, 17:09
kooimens kooimens is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 50
Standaard

Hahaha die Patricia zal een top dag hebben zeg . Hmm tegen mij is verteld dat ze tot uiterlijk 6 uur konden bellen...
  #100  
Oud 18-08-10, 17:14
joooorik joooorik is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kooimens Bekijk bericht
Hahaha die Patricia zal een top dag hebben zeg . Hmm tegen mij is verteld dat ze tot uiterlijk 6 uur konden bellen...
Zij patricia dat of iemand anders ?

weet iemand trouwens of bij de bezorging ook iemand van 18+ bij moet zijn ? hij staat op naam van mijn moeder, is dat ID en de bankpas van mijn moeder ook goed ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany SQL Koopinformatie Nederland 6 16-09-10 17:34
iPhone 4 en BelCompany instore jforce Koopinformatie Nederland 8 06-08-10 15:13
iphone 4 voorraad belcompany hoorn ivoback Chat en geruchten 1 01-08-10 13:53
Belcompany iPhone 4 reserveren Jappieh Koopinformatie Nederland 2 22-06-10 12:43
iPhone Belcompany macmichel Overige providers Nederland 1 22-10-08 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.