iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/68747-iphone-op-voorraad-belcompany-online.html)

helipilot 17-08-10 01:30

Iphone op voorraad Belcompany Online!!!!
 
Voor de mensen die niet langer willen wachten. Belcompany online heeft een groot aantal iphones ontvangen van Apple. Waardoor die nu gewoon te bestellen is, zonder er op hoeven te wachten. (Vandaag een medewerker gesproken, die de status op hun internet pagina kon bevestigen).

Dus ik een iphone 16GB bestellen en wat denk je wordt ik vandaag al gebeld door AMP Logistics om een aflever afspraak te maken, woensdag wordt die geleverd YAY!!!. Dus mensen annuleer die order bij T-mobile en bestel een bij belcompany online, voordat ze op zijn!!!

BelCompany: IPhone 4 16GB Zwart

Merijntje1 17-08-10 01:34

Bedankt voor de tip. Wel iets duurder dan in de UK, maargoed..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door helipilot (Bericht 533893)
Voor de mensen die niet langer willen wachten. Belcompany online heeft een groot aantal iphones ontvangen van Apple. Waardoor die nu gewoon te bestellen is, zonder er op hoeven te wachten. (Vandaag een medewerker gesproken, die de status op hun internet pagina kon bevestigen).

Dus ik een iphone 16GB bestellen en wat denk je wordt ik vandaag al gebeld door AMP Logistics om een aflever afspraak te maken, woensdag wordt die geleverd YAY!!!. Dus mensen annuleer die order bij T-mobile en bestel een bij belcompany online, voordat ze op zijn!!!

BelCompany: IPhone 4 16GB Zwart


kooimens 17-08-10 01:53

Ik heb al een verlenging van me abbo lopen bij belcompany, iphone 4 16 GB wit.

Kan ik de zwarte iphone nu gewoon bestellen en wordt deze dan vervolgens gezien als verlenging?

Daarna cancel ik telefonisch de witte iphone.

Johnnie5 17-08-10 01:56

Of je veranderd je bestaande bestelling.

joooorik 17-08-10 01:58

Ligt het aan mij? Ik zie op de site van belcompany nog steeds een levertijd van 8-10 weken staan ..

Johnnie5 17-08-10 02:00

Ligt aan jou.
er staat links duidelijk.

Voorraadstatus
Op voorraad

kooimens 17-08-10 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 (Bericht 533900)
Of je veranderd je bestaande bestelling.


Hoe kan dat dan?

Johnnie5 17-08-10 02:03

Ik weet niet of je hem online of in de winkel hebt besteld.
Anders online via klantenservice of even langs de winkel gaan.

joooorik 17-08-10 02:04

Sorry mijn fout ! Als ik op de link klik zie ik het, ik was zelf naar de site gegaan ;)

ik heb om half 8 de wekker gezet, en probeer om 8 uur gelijk te bellen:)

maar stel dat ze hem daadwerkelijk hebben, en ik wil hem bestellen, moet ik dan eerst mijn reservering bij tmobile ongedaan maken ?

Zoja, kan dat telefonisch, of moet ik dan naar de winkel ?

kooimens 17-08-10 02:05

Online besteld. Daar ga ik uiteraard niet op wachten. Klantenservice is telefonisch pas om 9 uur te bereiken. Weet zeker dat er voor die tijd genoeg bestellingen binnen komen zodat er vervolgens geen iphone meer over is...

Nu dus besteld via de site en morgen bellen naar klantenservice

kooimens 17-08-10 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joooorik (Bericht 533906)
Sorry mijn fout ! Als ik op de link klik zie ik het, ik was zelf naar de site gegaan ;)

ik heb om half 8 de wekker gezet, en probeer om 8 uur gelijk te bellen:)

maar stel dat ze hem daadwerkelijk hebben, en ik wil hem bestellen, moet ik dan eerst mijn reservering bij tmobile ongedaan maken ?

Zoja, kan dat telefonisch, of moet ik dan naar de winkel ?


Zet de wekker maar een uurtje later:
BelCompany: Contact Informatie van BelCompany

Johnnie5 17-08-10 02:08

Als je hem telefonisch hebt besteld, kan je hem beter ook telefonisch annuleren.
Zelfde geldt voor besteld in de winkel, annuleren in de winkel.

Maakt trouwens toch niet uit dat je langer moet wachten als je hem telefonisch wilt annuleren.
Als je maar de telefoon hebt besteld bij Belcompany ;)

joooorik 17-08-10 02:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 (Bericht 533911)
Als je hem telefonisch hebt besteld, kan je hem beter ook telefonisch annuleren.
Zelfde geldt voor besteld in de winkel, annuleren in de winkel.

Maakt trouwens toch niet uit dat je langer moet wachten als je hem telefonisch wilt annuleren.
Als je maar de telefoon hebt besteld bij Belcompany ;-)

Dat is jammer, heb hem in de winkel besteld, dan maar even snel langsfietsen.

Dan nog iets, ik heb 50 euro borg betaald, ik las (volgens mij) ergens iets dat als je annuleert, 45 euro terug krijgt .. Klopt dat of ben je gewoon 50 euro kwijt ?

Johnnie5 17-08-10 02:14

Je bent €4,95 kwijt voor administratiekosten.

joooorik 17-08-10 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 (Bericht 533914)
Je bent €4,95 kwijt voor administratiekosten.

Oke bedankt man !

Nog iets trouwens:) ik ben nog geen 18, moet er ook een ouder bij zijn voor de annulering ?

kooimens 17-08-10 02:18

Toch een vreemd verhaal dit... Het kan toch niet zo zijn dat er op de site al dagen staat 8-10 weken en dat dit nu ineens 0 weken is?

joooorik 17-08-10 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kooimens (Bericht 533916)
Toch een vreemd verhaal dit... Het kan toch niet zo zijn dat er op de site al dagen staat 8-10 weken en dat dit nu ineens 0 weken is?

Yes, but i don't really care ;)

kooimens 17-08-10 02:25

Haha ik ook niet als het ook daadwerkelijk klopt...
We zullen zien, zal morgen als een van de eerste, zoniet DE eerste, aan de lijn hangen bij belcompany :D

joooorik 17-08-10 02:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kooimens (Bericht 533919)
Haha ik ook niet als het ook daadwerkelijk klopt...
We zullen zien, zal morgen als een van de eerste, zoniet DE eerste, aan de lijn hangen bij belcompany :D

Is hij trouwens alleen online op voorraad ? Of zou hij misschien ook in de winkels zijn?

kooimens 17-08-10 02:31

Goeie vraag. Ik heb inmiddels begrepen dat belcompany online en de belcompany winkels vrij los van elkaar staan. Een bestelling die online geplaatst is kan in een winkel niet aangepast of geannuleerd worden. Daarvoor moet je bij de online klantenservice zijn die telefonisch is te bereiken.

Daarom denk ik dat je over de voorraad in de belcompany winkels vrij weinig kan zeggen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.