iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 gereserveerd in Mol - Geel - Herentals. (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/68748-iphone-4-gereserveerd-mol-geel-herentals.html)

BfromB 27-08-10 12:02

Iemand al gecontacteerd omdat zijn 32 GB gearriveerd is?

smec 27-08-10 16:52

Waar had je je 16 Gb besteld? in Mol, of zou dat qua levertijden niets uitmaken?

smec 27-08-10 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh (Bericht 546778)
Mijn 16GB is besteld op 30juli en heb juist telefoon gehad dat hij binnen is ;)

Mijn reactie is voor jou bedoeld :)

FenixStyle 28-08-10 03:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 546872)
Iemand al gecontacteerd omdat zijn 32 GB gearriveerd is?

Afgelopen ochtend gewekt geworden met een smsje dat mijn iPhone (32GB) afgehaald mag worden! Helaas zat ik donderdag en vrijdag in Portugal, dus net nu kon ik er niet om gaan. Binnen enkele uren als ik opsta dus er maar meteen omgaan, éindelijk!!!

BfromB 28-08-10 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 547628)
Afgelopen ochtend gewekt geworden met een smsje dat mijn iPhone (32GB) afgehaald mag worden! Helaas zat ik donderdag en vrijdag in Portugal, dus net nu kon ik er niet om gaan. Binnen enkele uren als ik opsta dus er maar meteen omgaan, éindelijk!!!

Fijn voor jou, hopelijk duurt het bij mij ook niet meer te lang. Ik reken op enkele weken.

Suriboy777 28-08-10 11:25

Wat een arrogante keten is dit zeg. Een beetje behoorlijk communiceren zit er ook niet in. Niet eens bereikbaar per telefoon en email beantwoorden ze al helemaal niet. Zucht, een-en-al een doffe ellende.

Wacht al zo sinds begin augustus op 2x 16GB, maar geen antwoord over positie op de lijst en mogelijke beschikbaarheid.

FenixStyle 29-08-10 13:37

Zoals ik al vermeld had, gisteren mijn 32GB gaan mogen halen in Mol, terwijl ik reeds begin juni gereserveerd had. De 32GB kwam héél weinig binnen. Momenteel hebben ze nog een wachtlijst van zo'n twee maand... Veel sterkte dus aan degenen die nog aan het wachten zijn ;)

BfromB 30-08-10 09:45

Hebben ze gezegd hoeveel er al zijn binnengekomen of wanneer ze een volgende levering verwachten?

FenixStyle 30-08-10 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 549053)
Hebben ze gezegd hoeveel er al zijn binnengekomen of wanneer ze een volgende levering verwachten?

Nopes. Toen ik zei dat het echt wel slecht gaat ivm 32GB-leveringen, zei ze wel dat ze er zelf ook nooit een idee van hebben wanneer en hoeveel ze er binnenkrijgen. Ik vrees dat ge dus niet meer kunt doen dan wachten, wachten, en... wachten...

tarantino 31-08-10 06:13

Vanmiddag bij Krefel in Lier langs gegaan en kon direct een 32 gb meenemen.

BfromB 31-08-10 22:03

Ondertussen ben ik er in geslaagd om te bestellen via de Mobistar site. Ik zal dan best mijn reservatie annuleren, schuift de persoon achter mij een plaatsje op.

chauncy 31-08-10 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 550465)
Ondertussen ben ik er in geslaagd om te bestellen via de Mobistar site. Ik zal dan best mijn reservatie annuleren, schuift de persoon achter mij een plaatsje op.


Het beste wat je vandaag hebt gedaan, weg bij moistar:eek:

smec 06-09-10 18:02

Inmiddels nog mensen die hun telefoon op hebben kunnen halen in Mol? Sta sinds 5 augustus op de lijst, maar heb nog niks vernomen...

DutchClick 06-09-10 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smec (Bericht 554487)
Inmiddels nog mensen die hun telefoon op hebben kunnen halen in Mol? Sta sinds 5 augustus op de lijst, maar heb nog niks vernomen...

Ik sta sinds 30 juli op de verzamellijst en heb een paar weken erna nog gevraagd wat de status was en kreeg zowaar (okay, duurde wel even) antwoord: ik stond nog op de lijst, maar moest rekenen op een maand levertijd...
Hoe gestoord ik er ook van word, ik snap heel goed dat ze in die winkels nog achterlijker worden van die telefoontjes en mailtjes met steeds dezelfde vragen, terwijl ze zelf ook weinig of geen informatie krijgen van Mobistar.
Mobistar is hier de kwade genius...

smec 16-09-10 16:54

Inmiddels mensen die hem wel hebben mogen halen?

Cayenneke 16-09-10 17:32

Maandag gebeld naar 8 versch. winkels. Overal w8tijden van meerdere weken.
Enkele bij Saturn zeiden ze : één week, maximum 2 weken.
Ikke gisteren daar naartoe om een 32gb te bestellen, blijkt dat de wachttijden toch op meerdere weken zullen uitdraaien( wss leep trukje aan de telefoon om me daarheen te lokken...?). En dit voor een 16 GB
Wil ik echter een 32 GB was de kans dat ik 'm ms dit jaar nie meer in mijn handen zou hebben, en een witte al helemaal niet???
Ik begrijp niet goed, dat ze bij Apple iets nieuws uitbrengen en een mens daar zo laaaaaaaaaaaaaaaang moet op w8ten?
Ben echt benieuwd wanneer ik een seintje zal krijgen dat ik hem mag ophalen....!
:rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.