//

iPhone 4 gereserveerd in Mol - Geel - Herentals.

iPhone 4 gereserveerd in Mol - Geel - Herentals. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie van jullie heeft er in geel/mol/herentals besteld? Voor de mensen die het nog niet wisten: Geel, mol & herentals is één en dezelfde (lange) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-08-10, 02:31
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard iPhone 4 gereserveerd in Mol - Geel - Herentals.

Wie van jullie heeft er in geel/mol/herentals besteld?
Voor de mensen die het nog niet wisten: Geel, mol & herentals is één en dezelfde (lange) wachtlijst...

Graag ook even te vermelden wanneer jullie hem hebben gereserveerd + welke versie (16GB/32GB)

Voor de mensen die hem hier besteld hadden en ondertussen al ontvangen hebben, laat eens iets achter wanneer jullie hem hadden besteld.

Alvast info over mezelf: ik heb mijne 30juli gereserveerd en ik heb nog niks gehoord
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 07:56
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

iPhone 4 32GB zwart
Mail gestuurd op 30 juni, bevestiging reservatie op 5 juli
Op 17 juli was ik 100ste op de gemeenschappelijke lijst (ik hoop voor alle modellen samen)
  #3  
Oud 17-08-10, 10:17
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BfromB Bekijk bericht
iPhone 4 32GB zwart
Mail gestuurd op 30 juni, bevestiging reservatie op 5 juli
Op 17 juli was ik 100ste op de gemeenschappelijke lijst (ik hoop voor alle modellen samen)
Pff manman...
  #4  
Oud 17-08-10, 11:25
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

op 23 juni besteld -> 25ste en ik heb hem vorige vrijdag (13/08) opgehaald. Ik had de 32 GB besteld maar ik heb dit laten aanpassen naar de 16GB en een week later had ik hem!
  #5  
Oud 17-08-10, 12:27
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Gereserveerd op 10 juni in Mol voor een 32GB, ik was toen 16e op de lijst.

Begin augustus (5aug) nog eens gemaild om te vragen of m'n reservatie nog altijd in orde was, en toen kreeg ik bericht terug dat er nog drie wachtenden voor me waren.

(weet wel niet of die plaatsen die ik hoorde, over een gemeenschappelijke of afzonderlijke lijst gingen)

Voor degenen die een 32GB gereserveerd hebben, ziet het er dus echt niet goed uit. Die worden blijkbaar maar mondjesmaat geleverd aangezien ik al bijna twee weken vierde sta in de rij voor een 32GB. Ik wacht dus in spanning af op het verlossende bericht, hopelijk volgt dat deze week eens éindelijk

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 17-08-10 om 12:35.
  #6  
Oud 17-08-10, 13:19
lazy_g lazy_g is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

Greserveerd op 02-08 2x iphone 4 16Gb zwart.

Nog niets ontvangen. weet ook niet waar ik op de lijst sta.

Kreeg wel dit mailtje, na mijn vraag wat de levertijd is:
Citaat:
Beste,

Aangezien het onregelmatig aantal reservaties is het moeilijk een wachttermijn te bepalen.

Gelieve op een mailtje van ons te wachten wanneer uw toestel voorradig gekomen is.

Met vriendelijke groeten,

Mobistar Center Mol - Geel - Herentals
blijft vaag...
  #7  
Oud 17-08-10, 14:24
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Ochja ik probeer het positief te bekijken: Zolang ik hier niéts hoor over het feit dat er weer toestellen binnen zijn, wil dat zeggen dat er gewoon nog niet geleverd is in Mol en die levering dus elk moment kan gebeuren. Als ik echter zou lezen dat er wél geleverd is, dan zou dat weer een teleurstelling zijn als ik er wéér niet bij is en ik dus nog eens moet wachten op een volgende levering. De Mobistarshops die vorige week amper iets binnenkregen, zullen deze week toch wel een ietswat grotere levering gaan krijgen he? Blijven hopen dus

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 17-08-10 om 14:28.
  #8  
Oud 17-08-10, 14:26
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Hoop doet wachten ... euh leven
  #9  
Oud 18-08-10, 16:15
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Wellicht een overbodige vraag, maar ik veronderstel dat er niemand is die ondertussen nog nieuws heeft van Mobistar Mol/Geel/Herentals?
  #10  
Oud 18-08-10, 16:16
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Nope, ik heb gisteren nog eens gebeld, maar ze willen echt niet zeggen hoeveelst ik op de wachtlijst sta...
Ze blijven zeggen: ja, dat zal iets voor eind augustus "ofso" zijn...
(ofso lees ik als: of 2 maanden later...)
  #11  
Oud 18-08-10, 16:24
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh Bekijk bericht
Nope, ik heb gisteren nog eens gebeld, maar ze willen echt niet zeggen hoeveelst ik op de wachtlijst sta...
Ze blijven zeggen: ja, dat zal iets voor eind augustus "ofso" zijn...
(ofso lees ik als: of 2 maanden later...)
Tja maar het frustrerende is dat ik wéét dat er sinds twee weken nog maar drie wachtenden voor me zijn, en het dus eigenlijk voor elk moment kan zijn. Toch echt wel erg dat ze op twee weken tijd nog niet eens vier stuks van de 32GB hebben binnengekregen...

En tip: Als ge wilt weten op welke plaats ge staat, stuur dan gewoon eens een vriendelijk mailtje naar hen waarin ge vertelt dat ge begrijpt dat zij ook afhankelijk zijn van de leveringen en dus geen wonderen kunnen verrichten, maar dat ge u gewoon wat zorgen maakt of uw reservatie nog wel in orde is omdat het écht wel lang duurt en het in andere winkels vlotter lijkt te gaan. Om telefoons te beantwoorden hebben ze vaak geen tijd omdat het druk kan zijn in de winkel, mails daarentegen beantwoorden ze gewoon op momenten dat ze wél tijd hebben.

Laatst gewijzigd door FenixStyle; 18-08-10 om 16:28.
  #12  
Oud 18-08-10, 16:27
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Tja maar het frustrerende is dat ik wéét dat er sinds twee weken nog maar drie wachtenden voor me zijn, en het dus eigenlijk voor elk moment kan zijn. Toch echt wel erg dat ze op twee weken tijd nog niet eens vier stuks van de 32GB hebben binnengekregen...
Ja begrijp ik best, ik ga alleszinds opzoek naar een kleiner Mobistar Center met een normalere wachtlijst.
Want Geel, Mol & Herentals is echt TE druk.
Maar in jou geval snap ik het wel, als je 4des staat dan komt het toch dichterbij (zou je denken...)
Heb je nog eens gebeld? Wie weet zeggen ze dat je ineens 8ste staat
  #13  
Oud 18-08-10, 16:38
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh Bekijk bericht
Ja begrijp ik best, ik ga alleszinds opzoek naar een kleiner Mobistar Center met een normalere wachtlijst.
Want Geel, Mol & Herentals is echt TE druk.
Maar in jou geval snap ik het wel, als je 4des staat dan komt het toch dichterbij (zou je denken...)
Heb je nog eens gebeld? Wie weet zeggen ze dat je ineens 8ste staat
Als ik vrijdagnamiddag nog niets gehoord heb, dan ga ik toch nog eens bellen. En ik vertrouw erop dat ze het daar correct spelen hoor. TOen ik in juni reserveerde stond ik 16e, en twee weken geleden stond ik 4e. Dat er 12 stuks van de 32GB zijn geleverd in de eerste tien dagen, is dus best wel realistisch, alleen de voorbije twee weken is er dus blijkbaar écht weinig geleverd. (al kan het natuurlijk zijn dat die drie wachtenden voor me ondertussen wél al geholpen zijn, en ik nu eerste sta). Het zal dus niet aan de service van de winkel liggen, maar gewoon aan de leveringen van Mobistar...
  #14  
Oud 18-08-10, 16:38
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh Bekijk bericht
Ja begrijp ik best, ik ga alleszinds opzoek naar een kleiner Mobistar Center met een normalere wachtlijst.
Want Geel, Mol & Herentals is echt TE druk.
Maar in jou geval snap ik het wel, als je 4des staat dan komt het toch dichterbij (zou je denken...)
Heb je nog eens gebeld? Wie weet zeggen ze dat je ineens 8ste staat
Gewoon je reservering bij M* G-M-H laten staan. is toch vrijblijvend. En gewoon verder zoeken. Desnoods 50% aanbetalen als je binnen de 10e plaats op een lijstje kan komen.
  #15  
Oud 18-08-10, 16:43
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Ik ga morgen eens een toer doen rond Antwerpen, in de Mobistar Centers waar ze zonder reservering werken.
Is het daar nog niets, dan gaa'k een toer doen rond Genk
  #16  
Oud 18-08-10, 16:45
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh Bekijk bericht
Ik ga morgen eens een toer doen rond Antwerpen, in de Mobistar Centers waar ze zonder reservering werken.
Is het daar nog niets, dan gaa'k een toer doen rond Genk
Doe dan maar in tour in Antwerpen, want hier in Genk en omstreken (Genk, Hasselt, Maasmechelen, Lanaken, Bree,...) is zover ik weet alles met reservatie én voorschot. (en vaak zelfs nog eens dat accessoirespakket erbij...)
  #17  
Oud 18-08-10, 16:46
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Doe dan maar in tour in Antwerpen, want hier in Genk en omstreken (Genk, Hasselt, Maasmechelen, Lanaken, Bree,...) is zover ik weet alles met reservatie én voorschot. (en vaak zelfs nog eens dat accessoirespakket erbij...)
Ok bedankt! Morgen post ik alvast mijn bevindingen
(Het zal ofwel héél positief zijn, ofwel alles wat met Mobistar te maken heeft afbreken )
  #18  
Oud 18-08-10, 16:49
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh Bekijk bericht
Ok bedankt! Morgen post ik alvast mijn bevindingen
(Het zal ofwel héél positief zijn, ofwel alles wat met Mobistar te maken heeft afbreken )
Tja alles en iedereen van Mobistar afbreken heeft ook geen zin.
Er zijn winkels waar de service écht rotslecht is, waar ze leugens tot en met verkopen, maar waar ze wel nog geregeld en genoeg leveringen binnenkrijgen en de klanten dus tevreden kunnen worden gesteld met een iPhone. Anderzijds zijn er dan Mobistarwinkels waar ze wel altijd correct en eerlijk zijn, maar waar er amper leveringen binnenkomen, en waar klanten dus gefrustreerd geraken omdat het zolang duurt terwijl dit buiten de wil van de winkel om ligt...
  #19  
Oud 18-08-10, 17:02
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Tja alles en iedereen van Mobistar afbreken heeft ook geen zin.
Er zijn winkels waar de service écht rotslecht is, waar ze leugens tot en met verkopen, maar waar ze wel nog geregeld en genoeg leveringen binnenkrijgen en de klanten dus tevreden kunnen worden gesteld met een iPhone. Anderzijds zijn er dan Mobistarwinkels waar ze wel altijd correct en eerlijk zijn, maar waar er amper leveringen binnenkomen, en waar klanten dus gefrustreerd geraken omdat het zolang duurt terwijl dit buiten de wil van de winkel om ligt...
Ik heb vorig jaar mijn huidige iPhone besteld bij Mobistar H/G/M, en toen is alles zeer correct verlopen. Ze vertelden mij dat er een levertijd van 2-3 weken was, en na 2 weken kreeg ik het verlossende telefoontje. Ook heeft men destijds niet geprobeerd om mij een abonnement of accessoire aan te smeren. Vandaar dat ik nu terug bij hun gereserveerd heb, het ligt volgens mij dus zeker niet aan hun.
  #20  
Oud 18-08-10, 17:07
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BfromB Bekijk bericht
Ik heb vorig jaar mijn huidige iPhone besteld bij Mobistar H/G/M, en toen is alles zeer correct verlopen. Ze vertelden mij dat er een levertijd van 2-3 weken was, en na 2 weken kreeg ik het verlossende telefoontje. Ook heeft men destijds niet geprobeerd om mij een abonnement of accessoire aan te smeren. Vandaar dat ik nu terug bij hun gereserveerd heb, het ligt volgens mij dus zeker niet aan hun.
Hier dezelfde ervaring bij m'n 3G twee jaar geleden. In september toen heel Limburg en omstreken rondgebeld, om uiteindelijk in Mol een toestel te vinden. Ze maakten er geen probleem van om er eentje aan de kant te houden tot de volgende dag, aangezien het toch een redelijke afstand was voor me. Bij de verkoop zelf ook maar geen woord gesproken over abonnementen enz, toen ze zagen dat ik een al ietswat ouder Proximuskaartje had, gaven ze me zelfs de tip om in de nabijgelegen Belgacomwinkel even een nieuw kaartje te gaan halen om zeker te zijn dat het zou werken

Het is omwille van die goede service dat ik hier dus nog steeds braafjes wacht op hun telefoontje, omdat ik weet dat het wel in orde zal komen zodra Mobistar nog eens bij hen wil leveren

Zoals ik dus al eens eerder zei, het is echt wel spijtig dat winkels waar ze wél alles eerlijk en correct doen, vaak winkels zijn waar toevallig zeer weinig leveringen binnenkomen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs geel scherm niels39 iPhone algemeen 8 14-06-12 16:04
Mobistar shops: alles is gereserveerd Teksta Koopinformatie België 3 29-07-10 16:31
gereserveerd op 20 juli, zonder toestemming abonnemnt verlengd isaac020 Koopinformatie Nederland 11 25-07-10 00:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.