//

Smartphoneshop.nl: Iphone 4 op voorraad!

Smartphoneshop.nl: Iphone 4 op voorraad! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hey allemaal ik zie hier staan dat je bij smartphoneshop 8 weken moet wachten maar ze zijn gewoon weer op voorraad(32gb niet op voorraad) Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-09-10, 23:25
Anass91 Anass91 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 48
Standaard

hey allemaal ik zie hier staan dat je bij smartphoneshop 8 weken moet wachten maar ze zijn gewoon weer op voorraad(32gb niet op voorraad) Apple iPhone 4 16 GB Black T-Mobile - Smartphoneshop.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-09-10, 14:16
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

Zijn idd weer op voorraad! Mijne zou vandaag bezorgd worden maar de letters/cijfers op mijn bankpas waren niet duidelijk genoeg voor de koerier om er met zn flutcamera een foto van te maken. Hij nam het pakketje zo weer mee iig. Balen dus.
  #23  
Oud 18-09-10, 19:24
Isabel Isabel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Dat is balen. Maar je kan waarschijnlijk al snel een nieuwe afspraak maken denk? Is het anders niet een idee om m op te halen?

Ik heb m ook snel besteld gisteren en inmiddels binnen. Erg blij mee. Wat een rete-scherp beeld zeg. Ben er het hele weekend wel zoet mee denk ik
  #24  
Oud 19-09-10, 22:18
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo Bekijk bericht
Zijn idd weer op voorraad! Mijne zou vandaag bezorgd worden maar de letters/cijfers op mijn bankpas waren niet duidelijk genoeg voor de koerier om er met zn flutcamera een foto van te maken. Hij nam het pakketje zo weer mee iig. Balen dus.
Haha dat is balen! Ik had ook een enorm professioneel beeld van AMP Logistics, door de website enzo. Ik moest toen ook wel een beetje lachen toen ik die bezorger aan de deur kreeg met zijn fotocamera . Ik kan me voorstellen dat het minder lachen is als je door hun gebrekkige apparatuur langer moet wachten.
  #25  
Oud 20-09-10, 23:09
Jelrik Jelrik is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Opvallend om te lezen dat sommige mensen hem afgelopen week besteld hebben en de volgende dag binnen kregen. Ik heb hem 7 september besteld en nog steeds niet binnen... Terwijl hij afgelopen vrijdag 17 september weer is binnengekomen.

Hoe zit het eigenlijk precies met die bezorger aan de deur? Moet je daar je bankpas laten zien?

Even voor de duidelijkheid: gaat om de 16gb t-mobile versie.
  #26  
Oud 20-09-10, 23:21
JohnMcClane JohnMcClane is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jelrik Bekijk bericht
Opvallend om te lezen dat sommige mensen hem afgelopen week besteld hebben en de volgende dag binnen kregen. Ik heb hem 7 september besteld en nog steeds niet binnen... Terwijl hij afgelopen vrijdag 17 september weer is binnengekomen.

Hoe zit het eigenlijk precies met die bezorger aan de deur? Moet je daar je bankpas laten zien?

Even voor de duidelijkheid: gaat om de 16gb t-mobile versie.
Bel gewoon even met de shop, dan vertellen ze het precies.
  #27  
Oud 20-09-10, 23:28
Jelrik Jelrik is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Dat zal ik morgen wel even doen. Bedankt iig!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hier is de iPhone 4 nu op voorraad! martinvb Koopinformatie Nederland 142 06-10-10 20:41
iPhone op voorraad conimus Koopinformatie Nederland 0 11-08-10 13:23
Iphone niet op voorraad? Tim14ww Koopinformatie Nederland 18 15-01-09 10:26
Macally Metro via smartphoneshop.nl P@t iPhone accessoires en onderdelen 0 29-07-08 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.