//

T-mobile shop Alkmaar + vraagje plek reserveringslijst

T-mobile shop Alkmaar + vraagje plek reserveringslijst discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik snap dat het niet de bedoeling is om voor elke T-shop in Nederland een post te maken, maar ik volg nu al een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-10, 17:05
Drogg Drogg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard T-mobile shop Alkmaar + vraagje plek reserveringslijst

Hey,

Ik snap dat het niet de bedoeling is om voor elke T-shop in Nederland een post te maken, maar ik volg nu al een aantal weken het forum, maar zie bar weinig informatie over Alkmaar. Ik vroeg mij dus af of er al mensen zijn die hun Iphone 4 hebben opgehaald in de T-shop Alkmaar, het liefst zou ik deze informatie willen van mensen die een 32 gb hebben ontvangen. Ik sta nu sinds 11:00 30 juli ingeschreven, maar nog steeds niks gehoord. Nu vind ik dat niet zo gek, maar waar ik mij ontzettend aan stoor zijn de klantonvriendelijk medewerkers bij deze shop. Ik ben de afgelopen weken 3 keer langsgegaan om mijn plek op de lijst te vragen en elke keer kreeg ik het antwoord: 'nee dat kunnen we niet zien, maar houdt maar rekening met 8-10 weken'. Ik heb dit bij 3 verschillende medewerkers geprobeerd en elke keer hetzelfde antwoord. Zijn er meer mensen die hun plek niet te horen krijgen? Ik doel hier niet specifiek op Alkmaar, maar ook in de andere T-shops in Nederland. Het is heel irritant om te lezen dat verschillende mensen op dit forum hun plaats te horen krijgen als ze het vragen en ik word behandeld als een stuk oud vuil, terwijl ik de map gewoon zie liggen op de counter.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-10, 17:37
benn1e benn1e is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 7
Standaard

Mijn vriendin ging vandaag naar de T-Mobile shop in Helmond en kreeg daar te horen dat ze 24e stond op de lijst voor een 16 GB. Die deden dus niet moeilijk..
  #3  
Oud 18-08-10, 21:31
Drogg Drogg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Ok dankje voor je reactie, ik ga morgen nog maar een keer langs om te kijken op welke plaats ik sta, verwacht alleen een zelfde antwoord te krijgen. Morgen maar eens door gaan zeuren.
  #4  
Oud 19-08-10, 16:15
Drogg Drogg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Net langs de T-shop geweest om nog maar eens te vragen hoe de zaken er voor stonden. Ze hadden eigenlijk geen zin om weer te kijken, pas na een dreigement van een officiële klacht gingen ze toch maar even kijken. Wat bleek, mijn Iphone lag al klaar en ik zou vandaag gebeld worden. Ik vind het nog steeds een beetje vreemd, maar zit nu dus thuis met mijn Iphone 4 32gb.

Dit topic kan gesloten worden, bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile Shop verplicht verzekering chill77 Koopinformatie Nederland 0 19-08-10 22:18
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 18:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 12:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 21:06
Alkmaar Noord problemen T-Mobile? BartB Odido (T-Mobile) 0 07-04-09 22:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.