iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   20 Juli reserveringen in T-shops voor het weekend geleverd (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/68933-20-juli-reserveringen-t-shops-voor-weekend-geleverd.html)

Brie89 18-08-10 17:59

20 Juli reserveringen in T-shops voor het weekend geleverd
 
Goed nieuws, als het waar is!

Op het t-mobile forum wordt door ordermanagement beweerd dat er op dit moment veel iphones binnen zijn en dat alle t-shops eind deze week grote leveringen krijgen (schijnbaar genoeg voor alle 20 Juli reserveringen!).

Ik heb toen gevraagd wanneer ze dan verwachten dat die leveringen plaatsvinden, en het antwoord was dat "de verwachting is dat ze voor het weekend geleverd worden". Vrijdag dus???? Ik hoop het zo! :d

In dat geval, voor iedereen die op 20 Juli in een shop heeft gereserveerd hoop ik dat ze hem eind deze week in handen hebben :)

martinvb 18-08-10 18:59

Beste Brie,

Wat ik de afgelopen weken op het forum heb begrepen zijn de leveringen aan de T-shops op de donderdag (randstedelijke gebieden) en dinsdag (zuid-west Nederland). Leveringen in de Rest van Nederland weet ik echt niet. Met een beetje massel hebben we hem morgen in zak.

Groeten,

~~~Martin

Brie89 18-08-10 19:23

Hmm ik zit in het zuid-westen :P
Maar heb een beetje het idee dat de iphones niet per se op die standaard dagen geleverd worden. Op het t-mob forum klonk het echt alsof er in dezelfde periode leveringen naar alle t-shops gingen. Maargoed, we zien wel. Ik hoop iig niet morgen want dan werk ik de hele dag en kan ik mn telefoon niet opnemen :O

warkey 18-08-10 19:46

Laten we hopen dat ze de waarheid spreken. Ik heb zelf 30 juli gereserveerd in de T-shop, hopen dat alle mensen van 20 juli de iphones zullen ontvangen en de rest dan snel aan de beurt komt!

pha 18-08-10 20:24

Veel mensen op de wachtlijsten hebben inmiddels via Phonehouse of telefoonkopen.nl of een andere bron een telefoon gehaald. Dus de lijsten zullen inmiddels toch redelijk uitdunnen?

warkey 18-08-10 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pha (Bericht 536442)
Veel mensen op de wachtlijsten hebben inmiddels via Phonehouse of telefoonkopen.nl of een andere bron een telefoon gehaald. Dus de lijsten zullen inmiddels toch redelijk uitdunnen?

Daar dacht ik laatst ook aan inderdaad er zijn aardig wat mensen die hun bestelling hebben geannuleerd.

martinvb 18-08-10 20:26

@pha: Ik denk dat `veel' wat teveel gezegd is. Het zullen eerder uitzonderingen zijn die hem op een andere wijze sneller hebben weten te krijgen, imho.

pha 18-08-10 20:28

@martinvb
Misschien heb je gelijk. Als je fora als dit leest krijg je de indruk dat iedereen probeert sneller geleverd te krijgen...

subzero 18-08-10 20:29

Het kan best kloppen want, ik heb maandag een sms gekregen dat ik een afspraak kon maken met de koerier.

Brie89 18-08-10 20:32

Klopt, ook mensen die via internet/telefoon besteld hebben op 20 Juli zouden deze week een afspraak moeten kunnen maken voor aflevering. Ik had het hier echter voornamelijk over de t-shops, omdat sommige shops al wekenlang geen enkele levering hebben gehad en dit dan dus wel heel erg goed nieuws is voor de 20 Juli mensen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.