//

20 Juli reserveringen in T-shops voor het weekend geleverd

20 Juli reserveringen in T-shops voor het weekend geleverd discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed nieuws, als het waar is! Op het t-mobile forum wordt door ordermanagement beweerd dat er op dit moment veel iphones binnen zijn en dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-10, 18:59
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Talking 20 Juli reserveringen in T-shops voor het weekend geleverd

Goed nieuws, als het waar is!

Op het t-mobile forum wordt door ordermanagement beweerd dat er op dit moment veel iphones binnen zijn en dat alle t-shops eind deze week grote leveringen krijgen (schijnbaar genoeg voor alle 20 Juli reserveringen!).

Ik heb toen gevraagd wanneer ze dan verwachten dat die leveringen plaatsvinden, en het antwoord was dat "de verwachting is dat ze voor het weekend geleverd worden". Vrijdag dus???? Ik hoop het zo!

In dat geval, voor iedereen die op 20 Juli in een shop heeft gereserveerd hoop ik dat ze hem eind deze week in handen hebben
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-10, 19:59
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

Beste Brie,

Wat ik de afgelopen weken op het forum heb begrepen zijn de leveringen aan de T-shops op de donderdag (randstedelijke gebieden) en dinsdag (zuid-west Nederland). Leveringen in de Rest van Nederland weet ik echt niet. Met een beetje massel hebben we hem morgen in zak.

Groeten,

~~~Martin
  #3  
Oud 18-08-10, 20:23
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Hmm ik zit in het zuid-westen
Maar heb een beetje het idee dat de iphones niet per se op die standaard dagen geleverd worden. Op het t-mob forum klonk het echt alsof er in dezelfde periode leveringen naar alle t-shops gingen. Maargoed, we zien wel. Ik hoop iig niet morgen want dan werk ik de hele dag en kan ik mn telefoon niet opnemen
  #4  
Oud 18-08-10, 20:46
warkey's schermafbeelding
warkey warkey is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Almere
Berichten: 93
Stuur een bericht via MSN naar warkey
Standaard

Laten we hopen dat ze de waarheid spreken. Ik heb zelf 30 juli gereserveerd in de T-shop, hopen dat alle mensen van 20 juli de iphones zullen ontvangen en de rest dan snel aan de beurt komt!
__________________
Apple iPhone 4 - Opnieuw wordt alles anders.
Volg @SemmiKabel op Twitter!
  #5  
Oud 18-08-10, 21:24
pha pha is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Veel mensen op de wachtlijsten hebben inmiddels via Phonehouse of telefoonkopen.nl of een andere bron een telefoon gehaald. Dus de lijsten zullen inmiddels toch redelijk uitdunnen?
  #6  
Oud 18-08-10, 21:26
warkey's schermafbeelding
warkey warkey is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Almere
Berichten: 93
Stuur een bericht via MSN naar warkey
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pha Bekijk bericht
Veel mensen op de wachtlijsten hebben inmiddels via Phonehouse of telefoonkopen.nl of een andere bron een telefoon gehaald. Dus de lijsten zullen inmiddels toch redelijk uitdunnen?
Daar dacht ik laatst ook aan inderdaad er zijn aardig wat mensen die hun bestelling hebben geannuleerd.
  #7  
Oud 18-08-10, 21:26
martinvb martinvb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Velsen
Berichten: 30
Standaard

@pha: Ik denk dat `veel' wat teveel gezegd is. Het zullen eerder uitzonderingen zijn die hem op een andere wijze sneller hebben weten te krijgen, imho.
  #8  
Oud 18-08-10, 21:28
pha pha is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

@martinvb
Misschien heb je gelijk. Als je fora als dit leest krijg je de indruk dat iedereen probeert sneller geleverd te krijgen...
  #9  
Oud 18-08-10, 21:29
subzero subzero is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Het kan best kloppen want, ik heb maandag een sms gekregen dat ik een afspraak kon maken met de koerier.
  #10  
Oud 18-08-10, 21:32
Brie89 Brie89 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

Klopt, ook mensen die via internet/telefoon besteld hebben op 20 Juli zouden deze week een afspraak moeten kunnen maken voor aflevering. Ik had het hier echter voornamelijk over de t-shops, omdat sommige shops al wekenlang geen enkele levering hebben gehad en dit dan dus wel heel erg goed nieuws is voor de 20 Juli mensen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het is 11 Juli en hoe nu aan de gang ! Ezekiel Archief 2 23-06-08 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.