//

iPhone 4 Fnac

iPhone 4 Fnac discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jon 32 of 16? ik ben nog altijd aan het wachten op de mijne (online shop van fnac) De 16gb versie....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-09-10, 23:09
SirOcco31 SirOcco31 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jon Bekijk bericht
32 of 16? ik ben nog altijd aan het wachten op de mijne (online shop van fnac)
De 16gb versie.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-09-10, 19:01
Jon Jon is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

vanmiddag telefoon gekregen van Fnac, Maandag ochtend wordt m'n Iphone 4 32GB eindelijk geleverd
  #23  
Oud 16-09-10, 16:06
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Pfff, volgens de contactpersoon van de fnac webwinkel worden er deze maand geen iphone's meer geleverd.
  #24  
Oud 16-09-10, 19:00
sirk sirk is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Hier op 5 augustus besteld. Sta nu op 12de ofzo op de lijst.
  #25  
Oud 16-09-10, 19:28
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Ik heb maar op 8 augustus besteld en sta op de 15de plaats.
  #26  
Oud 16-09-10, 19:52
jedepe jedepe is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

sta op de eerste plaats bij mobistar in Brussel voor een iphone 4 32 GB. Heb vorige week een iphone 4 bij de-ka electro gekocht. Wil iemand mijn reservering overnemen?.
mail me voor vragen jedepeprakka@live.nl
  #27  
Oud 02-10-10, 23:45
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Iemand nog iets gehoord over zijn iphone besteld via de site?
Ik stond woensdag nog op de 12de plaats en volgens de contactpersoon komen de leveringen maar mondjesmaat toe.
Begin toch sterk te twijfelen om vlug nog te annuleren en ergens anders te gaan zoeken.
  #28  
Oud 08-10-10, 09:41
Barbio Barbio is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: België
Berichten: 1
Standaard

hallo, gisteren nog antwoord ontvangen. Sta nu op 27 ste plaats en iphone besteld op 14 september. 'k zal nog lang moeten wachten vrees ik maar annuleren heeft geen zin tenzij ik elke dag het land afrijd op zoek naar een iphone in voorraad !
  #29  
Oud 12-10-10, 16:24
macpro macpro is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

Komt er wat beweging in de lijst van Fnac?
  #30  
Oud 14-10-10, 10:50
DANNY151167 DANNY151167 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10
Standaard

hallo iedereen , ik heb net een account aangemaakt op deze site omdat ik even wilde reageren over dit onderwerp

Op 4 augustus heb ik mijn bestelling geplaatst op de site van fnaq one line . pas na 4 weken heb ik een bericht verzonden over de stand van zaken omdat ik daags nadien op verlof vertrok . Toen hebben ze me laten weten dat ik op nr 22 stond .
in week 6 nogmaals geinformeerd en kreeg geen reaktie op de vraag en heb dan maar een mail verstuurd naar de persoon die bij mijn orderbevestiging stond . ik kreeg echter vlug antwoord en stond op nr 3 . hiha dacht ik dus nog heel even wachten .ik stond dus op nr 3 op 1 oktober . Vandaag nog eens 2 weken verder en in week 9 nog maar eens gebeld naar Brussel en hebben me laten weten dat ik op nr 2 sta .
Ik weet nu al dat dat het eerste en het laatste zal zijn dat ik bestel bij fnaq on line .
Ik lees hier en daar dat er is sommige winkels gewoon toestellen beschikbaar zijn ( beperkt maar er zijn er )
groetjes
Danny
  #31  
Oud 14-10-10, 19:17
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Ik heb ondertussen mijn bestelling bij de fnac online al geanulleerd omdat het gewoon zolang duurde.
Vorige week dinsdag was het mij gewoon zodanig beu dat ik nog maar op de 6de plaats stond en waarschijnlijk nog weken moest wachten dat ik hier wat op het forum ben beginnen rond te kijken. Ik las onderandere dat er in de mm toch meer schot in de zaak zat dus ik eens gebeld naar mijn plaatselijke mm in Gent (Oostakker) en ja hoor ik had prijs! Ze hadden nog 1 iphone op voorraad en heb die dan maar langs de kant laten leggen voor mij en ben hem dan 's avonds gaan ophalen. Echt top service van de verkoper in de mm als je het mij vraagt!

Dus al wie nog lang moet wachten en echt nu een iphone wil geef ik de tip om eens wat rond te bellen naar mm, saturn want ondertussen hebben al veel winkels gewoon hun wachtlijsten kunnen afwerken en hebben ze af en toe wel een toestel op voorraad.
  #32  
Oud 14-10-10, 20:00
DANNY151167 DANNY151167 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10
Standaard

bedankt voor de tip
Zal morgen eens rondbellen maar voorlopig ga ik best het order nog niet annuleren ... je weet maar nooit he
  #33  
Oud 14-10-10, 22:21
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Inderdaad, sorry ik had mij daarstraks slecht uitgedrukt. Ik had ook eerst wat zitten rondbellen en pas als ik mijn iphone had heb ik mijn bestelling bij de fnac geanulleerd.
Hopelijk heb je een beetje geluk bij het vinden van een iphone.
  #34  
Oud 25-10-10, 12:27
DANNY151167 DANNY151167 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10
Standaard

vandaag gebeld met fnaq dat ik annuleer - heb hem besteld op 4 augustus en sta ondertussen al bijna 4 weken op nr 3 op de wachtlijst
als ik dan bel om te vragen hoe het zit weten ze nog van niks ...
Heb hem besteld bij krefel op boomsesteenweg antwerpen en mag hem donderdag gaan afhalen

EINDELIJK ......
Reageren

Labels
fnac, iphone 4, online



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad in fnac Spanje iPhone3G_Olé iPad algemeen 4 21-07-10 19:25
Fnac jongerenkaart -10% en -5% op alle games en accesoires van gameconsoles Cedric_iphone Chat en geruchten 0 11-05-08 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.