Iphone 4 32GB UK Locked discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed man!!!!! gefelictiteerd, mag je ook spelen met je iphone. Hoe is het pakketje nu binnengekomen, met de pakketpost?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goed man!!!!! gefelictiteerd, mag je ook spelen met je iphone.
Hoe is het pakketje nu binnengekomen, met de pakketpost? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Met pakketpost inderdaad, heel vreemd want zon pakketje als dit zou ik gewoon via de brievenpost doen, maarjah... doet er niet toe. hij werkt als een trein.
Nu nog twee maandjes wachten en kan ik ook t-mobile vaarwel zeggen!. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
misschien omdat je ervoor moet tekenen. Dan kan dit topic gesloten worden, ik zou als ik jou was wel kijken of je ergens goedkoop een orange UK kaart kan krijgen in geval dat apple deze kaart in de toekomst blokkeert.
|
|
|||
|
|||
hallo mensen,
ik heb het volgende probleem, heb een iphone 4 32gb besteld bij redcoon (simlockvrij stond erbij) nu wil ik hem opstarten wat denk je plaats geldige sim van blablabla je kent het wel, btw heb een los t-mobile sim only abbo genomen. hij pakt dus geen sim van t-mobile model nr is MC605B/A dus UK. heb inmiddels ook al een phoonbook sim besteld bij www.dealextreem.com voor omgerekend 3,75. nu heb ik geen geduld kan ik hem ook zonder sim activeren ??? iemand ??? greetz |
|
||||
|
||||
succes met wachten!
|
|
||||
|
||||
gaat niet volgens mij
zoek anders ff is al paar keer langsgekomen hier op het forum wat ik me kan herinneren is het niet mogelijk om hem zonder te activeren |
|
||||
|
||||
Nee kan niet, dat is toch te lezen in dit topic?
Hoe gaat het met je borderlinx-perikelen, vick hebben ze je iphones al? |
|
||||
|
||||
mijn case ligt nu bij Borderlinx management, die hebben het nu in behandeling
Jason heeft dat doorgegeven Zegt Amy volgens mij is het gewoon 1 dezelfde persoon wat dat betreft is het echt een amateur bedrijf wat klachten aangaande |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
iPhone 1e gen.: Iphone locked? | stocky2 | Unlock [archief] | 3 | 20-04-09 00:52 |
iPhone locked | ringojim | Archief | 3 | 15-07-08 15:29 |
|
|