//

iphone 3gs 2dehands gekocht, garantieprobleem?!

iphone 3gs 2dehands gekocht, garantieprobleem?! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een maand geleden een iphone 3gs 2de hands gekocht, ik had al reeds veel ervaring met de iphone. ik heb de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-10, 00:46
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Exclamation iphone 3gs 2dehands gekocht, garantieprobleem?!

hallo, ik heb een maand geleden een iphone 3gs 2de hands gekocht, ik had al reeds veel ervaring met de iphone.
ik heb de iphone gekocht, en alles werkt perfect, juist heb ik bij de koop geen factuur gekregen,de persoon ging het opstuuren, maar het is nooit aangkomen, de persoon beweerd wel dat hij het heeft opgestuurd. (ik denk dat hij liegt, post verdwijnd niet zomaar he)

dus nu weet ik niet zeker of de iphone wel in een winkel is gekocht of niet, de handleiding is wel nederlands, en achteraan de doos is het ook nederlands vertaald(dus hij moet wel uit belgie komen). is er een manier om te weten te komen in welke winkel het toestel is gekocht? de persoon beweerd dat hij in mobistar is gekocht, valt dit te controleren?

ik hbe het factuur vooral nodig omdat ik bij mn abbonement een extra optie "mobistar insurance" heb, en als er nu iets gebeurd met mn iphone, dan ben ik er niets mee, want ik heb er geen factuur van.
ik moet dus gewoon te weten komen waar en wanneer hij is gekocht, zodat ik een factuur kan aanvragen.
kan iemand me helpen ajb

Laatst gewijzigd door baptiste___; 21-08-10 om 01:05.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-10, 10:53
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Er is een lijst met alle modelnummers waarop je kunt zien in welk land en door welke provider je toestel is verkocht/uitgegeven.
Ik kan hem alleen niet vinden op dit forum.
Op de TomTom site waar ik modje ben staat hij wel.
Zet hier anders even het modelnummer wat achterop je doosje staat en dan kijk ik even.
  #3  
Oud 21-08-10, 12:48
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Er is een lijst met alle modelnummers waarop je kunt zien in welk land en door welke provider je toestel is verkocht/uitgegeven.
Ik kan hem alleen niet vinden op dit forum.
Op de TomTom site waar ik modje ben staat hij wel.
Zet hier anders even het modelnummer wat achterop je doosje staat en dan kijk ik even.
Ok, hier zijn de codes:
Model; MC132MF
En het serienr is; 869483KX3NQ

Danku!
  #4  
Oud 22-08-10, 19:45
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baptiste___ Bekijk bericht
Ok, hier zijn de codes:
Model; MC132MF
En het serienr is; 869483KX3NQ

Danku!
Is dat modelnummer met NF of MF?
  #5  
Oud 22-08-10, 21:32
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Is dat modelnummer met NF of MF?
Excuseer mij even, het is wel degelijk NF. Mvg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2dehands iphone kopen kempocrosser Koopinformatie Nederland 7 16-11-11 00:17
Geld terug voor Iphone 3gs (net gekocht) CatchTheFlow Koopinformatie Nederland 29 12-06-10 22:00
iphone 3gs 32g gekocht via dhgate en krijg hem niet geactiveerd ronin.free1 iPhone algemeen 5 14-09-09 19:45
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? bilal2307 Archief 11 18-08-09 10:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.