Microsim The Phone House discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Is er iemand die weet wanneer/hoe/of je de microsimkaart ontvangt als je hebt besteld bij The Phone House (online)? Ik heb vanochtend een belletje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Microsim The Phone House
Hallo!
Is er iemand die weet wanneer/hoe/of je de microsimkaart ontvangt als je hebt besteld bij The Phone House (online)? Ik heb vanochtend een belletje gehad voor het afleveren van mijn iPhone4 (woe 25e), maar ben bang dat ik woensdag zonder simkaart zal zitten Kan iemand mij hier duidelijkheid over verschaffen? Alvast heeeeel erg bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zover ik weet, krijg je deze meegeleverd met je iphone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg een microsim meegeleverd
|
|
|||
|
|||
Ja zit er gewoon netjes bij, in een hele mooie case
suc6 ermee |
|
|||
|
|||
ah heel mooi! bedankt voor de reacties iedereen!!!
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die van plan zijn online te bestellen, het loont om gewoon naar de winkel toe te gaan. Ik heb hier een simlockvrije iphone 4 16gb gekocht icm een verlenging van mijn huidige hi abonnement. Moest 370euro bij betalen, maar na alles doorgerekend te hebben (incl verzekering etc) was het voor mij nog goedkoper ook. perfecte service, ook al mag het eigenlijk niet.
|
|
|||
|
|||
ik ga na nieuwjaar een iphone kopen bij phonehouse,
krijg k dan een micro sim erbij van proximus ?? of moet ik dan speciaal een picro sim gaan halen voor proximus ik moet geen 3G hebben gewoon een normale simkaart waar nu generation op staat bedankt Laatst gewijzigd door reinaart; 03-12-10 om 14:23. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
The Phone House of T-mobile Shop | JelmerJ. | Koopinformatie Nederland | 5 | 02-10-10 20:02 |
wekelijkse levering the phone house | wouter2190 | Odido (T-Mobile) | 4 | 25-08-10 21:03 |
Gratis iPhone dock bij The Phone House ontvangen? | iKev | Koopinformatie Nederland | 4 | 26-09-08 16:19 |
[iPhone 3G] Reserveringen The Phone House | Vigoroso | Koopinformatie Nederland | 139 | 25-09-08 19:04 |
Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! | MJFM | Chat en geruchten | 20 | 10-07-08 20:48 |
|
|