iphone 3gs nergens meer verkrijgbaar discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben bij verschillende telefoonzaken geweest voor een iphone 3gs i150 maar nergens meer verkrijgbaar vanwege de nieuwe iphone 4. Wilde het anders proberen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs nergens meer verkrijgbaar
ik ben bij verschillende telefoonzaken geweest voor een iphone 3gs i150 maar nergens meer verkrijgbaar vanwege de nieuwe iphone 4. Wilde het anders proberen via internet kon helaas niks vinden.
En het is toch dat je onbeperkt internet moet bij betalen om apps te kunnen downloaden zoals msn bijv. Weet iemand enige suggeties waar ik er eentje kan halen om te bestellen of eventueel via internet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone reageert nergens meer op | sample1968 | iPhone algemeen | 0 | 18-05-11 21:51 |
iphone 4 reageert nergens meer op?? | anitanib | iPhone algemeen | 0 | 08-02-11 16:44 |
iPhone logt nergens meer op in | thirs. | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 12:04 |
iPhone reageert nergens meer op? | PaulDurden | Archief | 4 | 13-02-10 20:52 |
iPhone vastgelopen, Reageert nergens meer op | arashrsf | Unlock [archief] | 3 | 30-05-08 01:56 |
|
|