//

Allcom problemen

Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien er gisteren nog iPhone 4's 32 gb zijn geleverd zullen er vandaag / morgen geen iPhone's worden geleverd, toch of ontvangen ze ook wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 24-09-10, 21:56
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Aangezien er gisteren nog iPhone 4's 32 gb zijn geleverd zullen er vandaag / morgen geen iPhone's worden geleverd, toch of ontvangen ze ook wel eens meerdere lichtingen per week?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 26-09-10, 18:24
woutje76 woutje76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeist
Berichten: 40
Stuur een bericht via MSN naar woutje76
Standaard

Gisteren het verlossende woord per email gekregen.
Er lagen 2 iPhones 32GB klaar voor me in Lommel.

Let op, je kan er enkel contant betalen!

Toen ik ze net gehaald had, kreeg ik een telefoontje dat er nog twee voor me klaar lagen in Genk.... Ik ben maar eerlijk geweest om te zeggen dat ik ze net opgehaald had in Lommel.

Maar goed, de verkoper (was er een van Mobistar zelf) zat er maar een week, totdat er een nieuwe agent zijn intrek zou doen in het pand....

Ja, ja, een nieuwe agent, dus Allcom (marc cambier) is niet meer de eigenaar van de winkels.

Er werd me ook verteld dat we van geluk mogen spreken dat mobistar het risico op zich nam om het voorschot te vergoeden, aangezien ze twijfelen of het nog ooit terug te halen is bij Allcom. Het was volgens de verkoper het feit dat die Marc Cambier goed in de problemen zit.

Ik hoefde geen extra's erbij te nemen (thank god !), en kan nog vrolijk de app installeren voor de gratis bumper....

Al met al is het nog goedgekomen.

Succes voor alle anderen...
  #223  
Oud 26-09-10, 21:17
windofsurf windofsurf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 45
Standaard

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH,
Ik ben gebeld, ik ga morgen mijn 32GB halen
  #224  
Oud 27-09-10, 19:24
laurentdes laurentdes is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

ik snap het niet meer.. Heb mijn iphone in genk gereserveerd op de marktstraat maar die winkel is nog steeds gesloten..
Dan ben ik maar in Hasselt gaan vragen hoe het nu zat.. Blijkt dat ik van plaats 4 naar plaats 5 ben gezakt ( iphone 32 gb ) ?
Ondertussen krijgen veel mensen al hun iphones binnen en ik blijf nog steeds niets horen ?
Het hele allcom verhaal heeft ondertussen wel lang genoeg geduurd
  #225  
Oud 27-09-10, 19:31
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Ja ik ben van plaats 18 naar 22 gegaan. Maar ik denk dat dit nu de lijst is van alle winkels samen.
  #226  
Oud 27-09-10, 19:33
dennis9920 dennis9920 is offline
 
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 231
Standaard

Je zkt ook zoiezo omdat ze andere mensen voor laten.
ik ben ook gwn voor gelaten in de winkel in lommel omdat ik daar flink herrie heb staan maken over de gang van zaken want ik had mijn 32 gbs op 30 juli besteld en mensen die voor mij hebben besteld hebben hem nog nie en ik had ze al donderdag.
__________________
Origineel: Iphone us 3.1.3 OTB BL4.6 | Huidige firmware: 3.1.3 | Bootloader: 4.6 | Baseband: 04.05.04_G | Unlock: Bootneuter .
  #227  
Oud 27-09-10, 19:47
laurentdes laurentdes is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Toch wel erg dan als dat hun beleid is.. Zo maar mensen voor laten ( geen kritiek op jou ).
Vind het allemaal maar vaag..
Hoe dan ook hopen dat ik hem binnen de maand nog heb..
  #228  
Oud 27-09-10, 21:17
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

ik denk dat wij dat allemaal hopen.. nog voor donderdag zodat we onze gratis hoesjes nog kunnen bemachtigen....
  #229  
Oud 28-09-10, 12:22
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

iemand nog wat gehoord van hasselt?
  #230  
Oud 28-09-10, 17:35
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Vandaag in Genk binnen gestapt. Daar wist een meneer mij te vertellen dat ik mijn vooschot zonder problemen op mijn bankrekening kan laten storten. Wat ik ook ga doen.
Bij mij heeft MOBISTAR tout court afgedaan. Kan me geen slechter service herinneren dan bij dit bedrijf.
En dan nog dit even meegekregen van een Proximus-medewerker. Proximus zal in de nabije toekomst de iPhone mogen verkopen, gezien het netwerk van Mobistar ook zwaar zuigt.

I'
  #231  
Oud 28-09-10, 18:38
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icepod Bekijk bericht
Vandaag in Genk binnen gestapt. Daar wist een meneer mij te vertellen dat ik mijn vooschot zonder problemen op mijn bankrekening kan laten storten. Wat ik ook ga doen.
Bij mij heeft MOBISTAR tout court afgedaan. Kan me geen slechter service herinneren dan bij dit bedrijf.
En dan nog dit even meegekregen van een Proximus-medewerker. Proximus zal in de nabije toekomst de iPhone mogen verkopen, gezien het netwerk van Mobistar ook zwaar zuigt.

I'
Er is al langer sprake van het feit dat Proximus de iPhone ook zou mogen gaan verkopen, al wordt dat voorlopig nog door hen ontkend. Als dat betekent dat ze bij een volgende iPhone ook meteen bij de release verkopen, zou dat alvast wel goed nieuws zijn!
  #232  
Oud 28-09-10, 20:13
laurentdes laurentdes is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

ben mijne vandaag gaan ophalen in maasmechelen ( 32 gig besteld in genk )
  #233  
Oud 28-09-10, 20:25
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurentdes Bekijk bericht
ben mijne vandaag gaan ophalen in maasmechelen ( 32 gig besteld in genk )
Hoe kan je die in maasmechelen zijn gaan halen? alle bestellingen zouden door hasselt worden overgenomen en 2 weken terug was maasmechelen toch echt wel nogal dicht...
  #234  
Oud 28-09-10, 21:38
laurentdes laurentdes is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

was in leuven gaan klagen die hebben gebeld naar een zekere wim in genk en die zei dat er in mm nog waren.. DAn naar daar gereden, die winkel in de M2 was open en daar gekocht
  #235  
Oud 28-09-10, 22:39
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurentdes Bekijk bericht
was in leuven gaan klagen die hebben gebeld naar een zekere wim in genk en die zei dat er in mm nog waren.. DAn naar daar gereden, die winkel in de M2 was open en daar gekocht
vreemd.. ik wacht al sinds begin augustus op mijn iPhone uit Maasmechelen en heb er nogaltijd geen..... Lekker dan
  #236  
Oud 28-09-10, 22:43
laurentdes laurentdes is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
vreemd.. ik wacht al sinds begin augustus op mijn iPhone uit Maasmechelen en heb er nogaltijd geen..... Lekker dan
er lagen er daar nog een stuk of 6 - 7 maar allen gereserveerd blijkbaar...
Misschien toch eens langs gaan ?
  #237  
Oud 29-09-10, 09:37
tranceparency tranceparency is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
vreemd.. ik wacht al sinds begin augustus op mijn iPhone uit Maasmechelen en heb er nogaltijd geen..... Lekker dan
Ik al van einde Juli dus... 't is moeilijk maar geduld is een mooie deugd....
  #238  
Oud 30-09-10, 17:06
jorg1986 jorg1986 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 7
Standaard Positie op de lijst/geld terug

Ik heb net contact gezocht met Mobistar met het nummer wat vermeld stond in de e-mail van 14 september van Allcom. Als je dit nummer belt krijg ik na een half uur wachten een of andere facturatie dienst aan de lijn. Zij kunnen mij niet verder helpen.

De winkel in Lommel is nog steeds gesloten en de telefoon nummers zijn ook van de Mobistar website verdwenen.

Ik wil graag weten op welke positie ik op de lijst sta en anders hoe ik eventueel mijn geld terug kan krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb nog niks van Mobistar zelf gehoord het enigste wat ik heb ontvangen is de mail van Allcom dat de bestellingen zijn overgenomen door Mobistar.

Mvg Jorg,
  #239  
Oud 30-09-10, 17:07
dennis9920 dennis9920 is offline
 
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 231
Standaard

ehm de winkel in lommel is al 2 a 3 weken weer open...
  #240  
Oud 30-09-10, 17:39
jorg1986 jorg1986 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 7
Standaard

Ok ik ben ook al even niet meer in Lommel geweest maar heb ze wel diverse malen proberen te bellen maar zonder resultaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14-04-11 16:19
iPhone: 3G 3.1.3 problemen Wusblogs Jailbreak 15 28-07-10 01:26
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 17:43
Problemen stadjer Archief 1 03-07-09 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.