//

Allcom problemen

Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat heb ik ook al meerdere malen gepost in dit forum ze hebben in de winkel in lommel geen telefoon het nummer dat nog op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 30-09-10, 16:42
dennis9920 dennis9920 is offline
 
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 231
Standaard

Dat heb ik ook al meerdere malen gepost in dit forum ze hebben in de winkel in lommel geen telefoon het nummer dat nog op de site staat is nog van allcom.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 30-09-10, 20:19
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Heb daarstraks ook nog eens naar MC hasselt gebeld. Na 10 keer proberen toch Geert Hoste aan de lijn gekregen.
Ik: ja ik bel om mijn plaats op de lijst van allcom voor die iphone 4 te weten.
Hij: Ja da gaat nie.
Ik: Hoe da gaat nie, begin van de week konden ze het wel zeggen.
Hij: ja ik ken uwe naam nie hé
( sorry maar na 2 maanden wachten is de tijd voor grapjes bij mij al heel lang gepasseerd)
Ik maar mooi mijn naam gezegd
Hij weer ja da gaat nog effe duren ge staat op blad 3 met op elk blad 20 personen.
Ik: Ge maakt me nie wijs dat ik nu op plaats 60 sta als ze begin van de week vertelden da ik op 22 sta he. Ook gezegd dat ze gezegd hadden dat ik die mss nog deze week zou hebben.
Hij: ja er staan wel veel mensen met een 32 GB bij en da kan zijn dat die deze week komt.
Enfin hem toch maar bedankt want hij kan er ook niks aan doen dat hij een idioot is. Maar echt worden mensen bij mobistar aangenomen op basis van hun IQ en dan nog liefst zo laag mogelijk? Had ik vorige week onder mijn verlof ne IP4 gaan bestellen bij MM dan had ik ze al gehad. 1 woord on-ge-loof-lijk
  #243  
Oud 30-09-10, 21:32
Mieke1984 Mieke1984 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Deze mail heb ik naar alcom gestuurd, het gaat wel niet over een iphone maar toch is het een serieus probleem van allcom
half augustus waren wij in het mobistar center allcom in heusden. daar hing een affiche uit over de gratis overstap van proximus naar mobistar. na verdere uitleg van de verkoopster hebben wij een abonement bij mobistar genomen op voorwaarde dat wij geen onkosten van contractverbreking hadden bij proximus. de verkoopster garandeerde dat we niks meer van proximus zouden horen en al zeker niet als we een aangetekende brief stuurde (deze kregen we van hun mee)
de dag erna stuurde ik deze brieven aangetekend op. één voor mij en één voor mijn man. nu ongeveer 3 weken geleden krijgen wij elk van proximus een brief met een boete wegens contractverbreking: elk 150€. ik ben al 3 weken aan het bellen en langs de allcom winkel aan het gaan maar deze is gesloten wegens onvoorziene omstandigheden! wat nu? ze hadden me gegarandeert dat de overstap zonder kosten zou zijn !

heeft er nog iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? Of weet wat we nu moeten doen?

Laatst gewijzigd door Mieke1984; 30-09-10 om 21:38.
  #244  
Oud 01-10-10, 19:28
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

ale om 16.29 gebeld dat hij gearriveerd is. Da zou tijd worden.
  #245  
Oud 03-10-10, 02:40
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door js1986 Bekijk bericht
ale om 16.29 gebeld dat hij gearriveerd is. Da zou tijd worden.
Het is misschien de iPhone5 die ze u willen verkopen? ( sarcastisch.. )

I'
  #246  
Oud 03-10-10, 08:16
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

@icepod kzal er wel ff op moeten wachten maar in 2029 heb ik als eerste de iPhone 14 ;-)
  #247  
Oud 08-10-10, 14:08
jorg1986 jorg1986 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 7
Standaard

Heb ook nog de iPhone4 32 GB in bestelling staan maar ik hoor als maar niks. Vorige week vrijdag naar Lommel gereden. Zij hebben mijn factuur ingescand en ergens heen gefaxed. Volgens deze medewerkers uit Lommel zou ik deze week voor vrijdag) iets horen. Maar tot op heden niks.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14-04-11 15:19
iPhone: 3G 3.1.3 problemen Wusblogs Jailbreak 15 28-07-10 00:26
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 16:43
Problemen stadjer Archief 1 03-07-09 09:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.