//

Allcom problemen

Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Oorspronkelijk geplaatst door woutje76 Goed, zojuist gebeld met Allcom winkel +32 12 264 526. Vriendelijke meneer stond me te woord. Het volgende blijkt er aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 01-09-10, 14:05
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door woutje76
Goed,
zojuist gebeld met Allcom winkel +32 12 264 526.
Vriendelijke meneer stond me te woord. Het volgende blijkt er aan de hand te zijn.
Allcom [Red: naam verwijderd] heeft "vergeten" zijn licentie met Mobistar te verlengen. Daardoor mogen bepaalde Allcom winkels die enkel mobistar voeren (merknamen dragen, etc.) geen reclame uitingen doen namens Mobistar totdat de licentie weer verlengd is. De winkels in Hasselt, Genk, etc zijn niet leeggehaald, maar alle Mobistar uitingen etc zijn naar het magazijn verhuisd.

Er was nog niet bekend wanneer dit weer opgelost zou zijn. Hangt denk ik af van onderhandelingen... Een faillissement leek de meneer uit den boze gezien de cijfers die hij draait...


Geen idee wat de andere winkels betreft, heb met bovenstaande winkel ook gebeld maar deze verwees mij naar HK...
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 01-09-10, 15:58
luckyluke10 luckyluke10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard

ik heb al aanbetaald op 16 juni in lanaken en nog steeds niets gehoord
  #83  
Oud 01-09-10, 17:09
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luckyluke10 Bekijk bericht
ik heb al aanbetaald op 16 juni in lanaken en nog steeds niets gehoord
32GB? Voor de 32GB zit men in vele winkels namelijk nog maar aan de reservaties van midden juni, dus zo vreemd is het dan nog niet dat ge nog niets gehoord hebt.
  #84  
Oud 01-09-10, 17:12
luckyluke10 luckyluke10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard

ok tnx voor de geruststelling...inderdaad 32gb
  #85  
Oud 01-09-10, 17:37
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
32GB? Voor de 32GB zit men in vele winkels namelijk nog maar aan de reservaties van midden juni, dus zo vreemd is het dan nog niet dat ge nog niets gehoord hebt.
Hoe weet je dat?? Ik heb hem begin augustus besteld.. Dam zou ik nog best lang moeten wachten
  #86  
Oud 01-09-10, 17:47
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Hoe weet je dat?? Ik heb hem begin augustus besteld.. Dam zou ik nog best lang moeten wachten
Omdat dit zowat de algemene tendens is bij Mobistarwinkels. Zelf had ik op 10 juni gereserveerd in een Mobistarwinkel, en ben ik hem ook pas afgelopen weekend gaan kunnen halen. Ze vertelden mij dat de 32GB echt maar heel sporadisch binnenkomt, en afgaand op de reacties overal op internet, is dat ook zo het geval bij andere Mobistarwinkels. Mss dat het bij de ketens zoals KRefel, Mediamarkt,... anders is, maar als ge pas begin augustus bij Mobistar een 32GB reserveerde, dan gaat ge volgens mij nog een hele tijd moeten wachten.
  #87  
Oud 01-09-10, 22:51
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Omdat dit zowat de algemene tendens is bij Mobistarwinkels. Zelf had ik op 10 juni gereserveerd in een Mobistarwinkel, en ben ik hem ook pas afgelopen weekend gaan kunnen halen. Ze vertelden mij dat de 32GB echt maar heel sporadisch binnenkomt, en afgaand op de reacties overal op internet, is dat ook zo het geval bij andere Mobistarwinkels. Mss dat het bij de ketens zoals KRefel, Mediamarkt,... anders is, maar als ge pas begin augustus bij Mobistar een 32GB reserveerde, dan gaat ge volgens mij nog een hele tijd moeten wachten.
Hè verdorie.. Ze hadden mij gezegd dat ik hem binnen 2 maanden zou krijgen. Heb hem inderdaad bij een Mobistar (allcom) winkel in Maasmechelen besteld
  #88  
Oud 01-09-10, 23:27
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Hè verdorie.. Ze hadden mij gezegd dat ik hem binnen 2 maanden zou krijgen. Heb hem inderdaad bij een Mobistar (allcom) winkel in Maasmechelen besteld
Als ge hem begin augustus bestelt hebt, dan kan twee maand natuurlijk nog altijd kloppen he, als ge hem gewoon begin oktober hebt. Ik veronderstel dat de grootste leveringsproblemen wel stilaan van de baan zullen zijn, en het nu beetje bij beter wat vlotter zal gaan lopen...
  #89  
Oud 01-09-10, 23:37
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Als ge hem begin augustus bestelt hebt, dan kan twee maand natuurlijk nog altijd kloppen he, als ge hem gewoon begin oktober hebt. Ik veronderstel dat de grootste leveringsproblemen wel stilaan van de baan zullen zijn, en het nu beetje bij beter wat vlotter zal gaan lopen...
Nouja ik zie wel.. Het zou inderdaad nog kunnen.. Afhankelijk van hoelang hij nog gesloten is
  #90  
Oud 02-09-10, 01:02
woutje76 woutje76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeist
Berichten: 40
Stuur een bericht via MSN naar woutje76
Standaard

Zojuist een mail gehad van de zaakvoerder van Allcom ;

"Geachte Wouter,

Beste forumleden van het *iPhone forum

We begrijpen dat jullie zich vragen stellen en appreciëren jullie bezorgdheid.

Zoals jullie hebben kunnen vaststellen zijn de winkels tijdelijk gesloten.
Allcom is een officiële Mobistar Partner die de verkoop verzorgt van zowel residentiële *als businessproducten.
De Mobistar Center zijn een keten, deels door Mobistar uitgebaat, deels door Allcom Service.
Afgelopen week werden de samenwerkingsakkoorden tussen Mobistar en Allcom *voor 8 winkels van Allcom Service opnieuw bekeken waardoor de winkels tijdelijk dicht waren.
Deze winkels zullen nog een paar dagen dicht zijn, totdat alles afgerond is.
Wij verwachten dat alles terug normaal verloop vanaf volgende week.
Alle bestellingen zullen ondertussen correct afgehandeld worden via onze backoffice.
Voor de iPhone zijn de leveringen beperkt en wordt jullie geduld hierdoor op de proef gesteld, waarvoor ons excuus.
Voor alle commerciële vragen kan men terecht op de klantendienst van Mobistar via 0495959500. Voor vragen ivm de afhandeling van de bestellingen kan men contact opnemen via Salesservice@allcom.be of via 011/538856

In de overtuiging u bij deze van dienst te zijn geweest,

Verblijven we,

Met vriendelijke groet,

Het Allcom Team"

Lijkt erop dat de verstoring van de service voorbij is.

Gr. W
  #91  
Oud 02-09-10, 08:27
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Kijk dat is iig redelijk nieuws, hoop dat ze volgende week die levering krijgen.
  #92  
Oud 04-09-10, 14:51
woutje76 woutje76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeist
Berichten: 40
Stuur een bericht via MSN naar woutje76
Standaard

Eergisteren (donderdag) gebeld met de Hoofdzetel in Zolder, alwaar ik Els aan de telefoon kreeg. Het lijkt erop dat alle bij Allcom winkels bestelde iPhones daar geleverd worden door Mobistar.

- ze leveren de iPhones uit op bestellingsdatum vanuit Zolder
- ik had op 23 juli 2*32GB besteld in Lommel
- ik stond 3 weken geleden op de 5de en 6de plaats voor Lommelwinkel alleen
- ik stond eergisteren op de 22ste plaats (voor alle 10 Allcom winkels)
- voor de 32GB is er tot medio juni uitgeleverd
- ze hebben afgelopen week 0 32GB binnengekregen
- ze krijgen 1*per week geleverd door Mobistar (vrijdag)
- ze verwachten dat de leveringen groter worden

Dus tot zover lijkt het erop dat het nog zeker 3 weken duurt....
  #93  
Oud 04-09-10, 14:59
Icepod Icepod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Modbreak:
Deze reactie is ongewenst en daarom verwijderd.

  #94  
Oud 09-09-10, 08:01
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

iemand al weer wat nieuws? Al weer ff niets gehoord...
  #95  
Oud 09-09-10, 10:16
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

ik ga vanmiddag langs de winkel. even kijken hoe het met mijn iPhone gaat..
  #96  
Oud 09-09-10, 10:31
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

De winkel is helemaal leeg en er staat door onvoorziene omstandigheden gesloten... het probleem dus toch nog niet opgelost te zijn!!!
  #97  
Oud 09-09-10, 16:04
Audi A5 Audi A5 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Lummen
Berichten: 3
Standaard

Ik kom juist van Allcom in Zolder. Mijne Iphone 4 32 GB was er binnen voor reparatie, trilfunctie werkte niet. Ik heb een nieuwe gekregen.
Winkel is idd dicht en alle reclame van Mobistar is weggehaald. Ik vroeg aan de mevrouw hoe het nu zat met de winkel. Ze zijn hun exploitatiecontract bij Mobistar kwijt en volgens haar zou Mobistar de winkels in eigen beheer overnemen. Meer kon en wou ze mij niet vertellen.

PS: Opzij van het gebouw hangt een bel voor leveranciers, daar kan je op drukken en dan komt er iemand opendoen opzij, misschien interessant voor mensen die nog een eitje te pellen hebben met de firma Allcom.

Hun service is dus echt een ramp, ben blij dat ik een nieuw toestel heb en verlost ben van hun service.
  #98  
Oud 09-09-10, 18:19
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Gisteren gebeld om mijn plaats te kennen, vertelde toen dat er mensen dit opzochten en mij zouden bellen. Vandaag teruggebeld want nog niks gehoord en toen vertelde een mevrouw dat Mobistar zorgt voor de aflevering van de iPhone. Ze kon niet vertellen hoe lang dit nog zou duren maar Mobistar zou bezig zijn om iedereen te contacteren op de wachtlijst van allcom. Toen ik vroeg wrm het bij Mobistar zo lang duurt en men bij krefel, MM en anderen wel veel sneller kon vertelde ze dat het niet kan dat Mobistar aan hun levert. Heb toen maar gezegd dat een gans forum niet gaat zitten liegen waar ze hun iPhone gehaald hebben.
  #99  
Oud 09-09-10, 18:22
windofsurf windofsurf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door js1986 Bekijk bericht
Gisteren gebeld om mijn plaats te kennen, vertelde toen dat er mensen dit opzochten en mij zouden bellen. Vandaag teruggebeld want nog niks gehoord en toen vertelde een mevrouw dat Mobistar zorgt voor de aflevering van de iPhone. Ze kon niet vertellen hoe lang dit nog zou duren maar Mobistar zou bezig zijn om iedereen te contacteren op de wachtlijst van allcom. Toen ik vroeg wrm het bij Mobistar zo lang duurt en men bij krefel, MM en anderen wel veel sneller kon vertelde ze dat het niet kan dat Mobistar aan hun levert. Heb toen maar gezegd dat een gans forum niet gaat zitten liegen waar ze hun iPhone gehaald hebben.

Heel di allcom zever geloof ik absoluut niet meer!
Dit is de slechtste service die je kan bieden!
Zelf heb ik ook nog niks gehoord van mobistar maar wel fijn dat je dit vermeld
  #100  
Oud 09-09-10, 19:02
jorg1986 jorg1986 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 7
Standaard

Dit zelfde verhaal heb ik vandaag ook gehoord. Ze zeggen in de loop van volgende week contact op te nemen (we zullen zien). De 'lijst' met orders was pas vandaag doorgegeven aan Mobistar. Ik heb Mobistar niet kunnen bereiken maar de medewerker van Allcom zei dat Mobistar er alles aan doet om de iPhones zsm uit te leveren.

Heb 4G 32 GB besteld in Lommel op 14-08-2010 189,= euri aanbetaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14-04-11 15:19
iPhone: 3G 3.1.3 problemen Wusblogs Jailbreak 15 28-07-10 00:26
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 16:43
Problemen stadjer Archief 1 03-07-09 09:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.