//

Allcom problemen

Allcom problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb de mail net ook ontvangen. Allcom Lommel heeft nog steeds geen werkende telefoon. Ik krijg een bandje dat zegt "Dit nummer is gestoord". Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 14-09-10, 15:35
jorg1986 jorg1986 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 7
Standaard

Heb de mail net ook ontvangen. Allcom Lommel heeft nog steeds geen werkende telefoon. Ik krijg een bandje dat zegt "Dit nummer is gestoord".

Als ik het nummer vermeld in de e-mail bel dan optie 2 moet ik een nummer ingeven dat ik niet heb.

Hoe hebben jullie contact gezocht met Mobistar? Ik wil weten op welke positie ik in de lijst sta anders ga ik mijn geld terug halen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 14-09-10, 16:16
tranceparency tranceparency is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorg1986 Bekijk bericht
anders ga ik mijn geld terug halen...
Allemaal goed en wel maar waar ga je geld terug halen als der geen winkel open is?!
  #143  
Oud 14-09-10, 16:24
jorg1986 jorg1986 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 7
Standaard

je weet wat ik bedoel
  #144  
Oud 15-09-10, 03:08
MCA MCA is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Beste forumleden,

Uit tal van reacties stellen we vooral grote ongerustheid over de aanlevering van de iPhone vast.
Bij deze dan toch even een rechtzetting:
Allcom is nog steeds een officiële businesspartner van Mobistar, die de verdeling doet van Mobistarprodukten en-diensten.
Afgelopen week besliste Mobistar, geheel in lijn met haar strategie, om de exploitatie van Allcomwinkels over te nemen. Alle lopende bestellingen en herstellingen worden verder verzorgd door Mobistar, die inmiddels in het bezit is van de nodige klantengegevens.
Bij deze willen we ook even verduidelijken dat de aanlevering van de Iphone gebeurt/gebeurde via een verdeelsleutel, waar Allcom en mogelijk zelfs Mobistar geen inspraak over heeft. Met andere woorden, indien we zouden willen, kunnen we op geen enkel moment in functie van de orders zelf grotere hoeveelheden bestellen om aan de vraag te voldoen. Daarom hanteren we een orderlijst volgens het principe, wie eerst komt, wordt eerst beleverd. Meer kunnen we in de gegeven omstandigheden echt niet doen.
De vertraging in de aanlevering van Iphones valt dus geheel buiten de verantwoordelijkheid van Allcom.
We begrijpen jullie frustratie over de lange wachttijden en erkennen dat jullie geduld op de proef wordt gesteld.

Samen met Mobistar brengen we echter alles in het werk voor een correcte afhandeling.

In de overtuiging u bij deze voldoende te hebben geinformeerd,
verblijven wij met vriendelijke groet.

[Red: Naam verwijderd]
Zaakvoerder Allcom Service BVBA

Laatst gewijzigd door MCA; 15-09-10 om 03:23.
  #145  
Oud 15-09-10, 08:25
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Dit klinkt als een "het kan nog wel even duren bericht"..
Ik snap ook niet helemaal bedoelt met de zin: Daarom hanteren we een orderlijst volgens het principe, wie eerst komt, wordt eerst beleverd.

Laatst gewijzigd door trevisnl; 15-09-10 om 10:49.
  #146  
Oud 15-09-10, 09:35
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

klopt volgens mij ook niets van, heb hier al reacties gezien van mensen welke volgens allcom eerder aan de beurt waren dan mij terwijl ze hem later besteld hadden. Ik heb er geen vertrouwen meer in en ga mijn poen terug halen als ik hem volgende week nog niet heb, ben er klaar mee!
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #147  
Oud 15-09-10, 11:15
apple_rainbow apple_rainbow is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Mij is nog steeds niet duidelijk over winkels open gaan of niet. Afgelopen zaterdag in Lommel geweest, winkel gesloten. Gisteren mail gehad van Allcom, gebeld met klantendienst Mobistar, verwijzen je weer terug naar Allcom. Begrijpen wie begrijpen kan. Kan iemand duidelijkheid geven?
  #148  
Oud 15-09-10, 11:19
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Ja precies. heel vaag, Allcom zegt dat mobistar alles heeft overgenomen, mobistar weet of van niks of zeggen dat we gewoon moeten wachten op duidelijkheid, maar we wachten allemaal al zolang...
  #149  
Oud 15-09-10, 14:43
jorg1986 jorg1986 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 7
Standaard

Idd precies hetzelfde meegemaakt. Gisteren ook de winkel in Lommel proberen te bellen maar dan krijg je de melding "Dit Nummer is gestoord".

Het enigste wat ik wil weten is op welke positie ik sta zodat ik kan oordelen of ik wil wachten (en als dat niet mogelijk is waar ik mijn geld kan gaan halen omdat de winkel nog steeds gesloten is).
  #150  
Oud 15-09-10, 17:39
laurentdes laurentdes is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

ben net gebeld door mobistar winkel hasselt..
Die man bevestigde dat de allcom filialen inderdaad zijn overgenomen o.w.v het feit dat de kerel die de franchising voor allcom deed er mee gestopt is zonder iets aan anderen te laten weten.
Hij zei dat de afdeling marketing probeerde uit te zoeken hoe ze het probleem van de iphone gaan oplossen en of je uberhaupt je voorschot kon terugkrijgen.
Hij wist me geen leveringstermijn te zeggen, wel zei hij : 'nog voor het einde van het jaar'.
We kunnen er dus op rekenen dat we nog heel lang gaan moeten wachten...
  #151  
Oud 15-09-10, 17:47
borisbaco borisbaco is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Buggenum
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar borisbaco
Standaard

ik ga zeker proberen mijn voorschot terug te krijgen..
mailen krijg je geen antwoord en belle ook niet!

een groot schandaal vind ik het maar
  #152  
Oud 15-09-10, 19:28
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Vandaag een halve dag in de weer geweest met bellen naar alles en iedereen. 4X naar mobistar resultaat 0,0 ben zelfs nie verder gekomen dan de wachtmuziek.
2X Mediamarkt hasselt ook hier wachtmuziek. Dan maar bij krefel proberen daar ne gast die nie kon voorbestellen omdat de manager er nie was en die vertelde dat er rond kerstmis een nieuwe versie komt zonder antenneprobleem. Dan maar naar allcom gebeld daar Kathleen aan de telefoon gehad die mij vertelde dat je je voorschot kon terugkrijgen en dat ze geen idee had over leverinngstermijnen. Ook ging ze er morgen werk van maken om iedereen te bellen om dit te vragen, wait and see I would say. Dan bij aankomst in hasselt de MM binnen er is een wachtlijst 16GB zw van 30 personen levering bezig van orders 21 augustus. Aangezien ik al van 12 aug wacht zullen die max 3 maanden er ook nog bijkunnen.
  #153  
Oud 15-09-10, 22:10
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Einde van het jaar..... wat een klets is dit zeg. Wat een ongekende wanvertoning van Allcom maar ook van Mobistar. Zij kunnen er makkelijk voor zorgen dat er iPhone's verdeeld worden naar de eerdere Allcom winkels om al eerder geplaatste bestellingen uit te leveren dan dat er bij Mediamarkt besteld is. Als je hoofdleverancier bent is dit makkelijk te regelen. Mobistar bepaald toch waar er leveringen naar toe gaan!
  #154  
Oud 16-09-10, 09:51
apple_rainbow apple_rainbow is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Tja, en tegen ons maar zeggen en beloven aan de telefoon dat er volgende week schot in de zaak komt... en zo worden we weer allemaal aan het lijntje gehouden...
  #155  
Oud 16-09-10, 09:54
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Zouden ze vandaag of morgen niet met een officieel persbericht naar buiten komen? (Mobistar)
  #156  
Oud 17-09-10, 08:44
apple_rainbow apple_rainbow is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Gisteren geen persbericht gehoord of gezien...
  #157  
Oud 17-09-10, 09:09
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Ik kan er gewoon niet bij dat we hier niets van horen of dat we geen voorrang krijgen op andere leveringen. Ik lees hier dat men er 6 dagen geleden 1 bij Krefel besteld en gisteren gaat af halen, wij wachten pas 6 weken maakt niets uit hoor....
  #158  
Oud 17-09-10, 11:38
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Ik kan er gewoon niet bij dat we hier niets van horen of dat we geen voorrang krijgen op andere leveringen. Ik lees hier dat men er 6 dagen geleden 1 bij Krefel besteld en gisteren gaat af halen, wij wachten pas 6 weken maakt niets uit hoor....
ja ik lees die berichten ook altijd, niet echt leuk om te lezen.. en mijn vriendin heeft hem vorige week besteld en krijgt hem ook voor 1 oktober... tjongejonge.
  #159  
Oud 17-09-10, 15:08
tranceparency tranceparency is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Ben vandaag even langs geweest in een officieel Mobistar Center en heb een duidelijkere uitleg gekregen... De man achter Allcom heeft beslist om per direct te stoppen met de samenwerking tussen hen en Mobistar, dit zonder iemand hier van op de hoogte te brengen blijkbaar.

1. De volgorde van de orders blijft gewoon in grote lijnen behouden en word terug opgesplitst per vestiging (degene die heropenen en anders dichtsbijzijnde Mobistar Center) Maw wie het langste wachtte krijgt 'm ook eerlijkheidshalve het snelste. Je moet gewoon de bestelbon met de voorafbetaling erbij goed bijhouden. Mobistar heeft deze mee overgenomen en deze word gewoon verrekend bij het afhalen van het toestel. Men heeft bij de hoofdzetel van Mobistar en Apple gevraagd om méér iPhone 4's naar Limburg te sturen ivm deze 'affaire'... Men is nog niet zeker of dit effectief wel zal gebeuren, maar men heeft er wel een goed oog op kijkend naar het feit dat hun huidige bestelde leveringen ook vrij vlot verlopen. Maar in dit geval van onmacht ging Mobistar kijken wat ze konden doen. Maar wachten tot bijv. december of november is overdreven. Men kijkt wat men kan doen en men laat je asap telefonisch weten wanneer jouw toestel binnen is.

2. Enkele winkels zoals Genk en Lommel zijn alweer open onder beheer van Mobistar zelf. En men werkt ook zo snel mogelijk aan het openen van meerdere vestigingen. De hoofdzetel in bijv. Heusden blijft meer dan waarschijnlijk gesloten en word heropent onder een geheel andere vorm.Welke dat is of zal worden wist men me niet te vertellen, wat me ook matig interesseert want mij zien ze daar niet terug als het nie nodig zou zijn . Toestellen besteld in vestigingen van Allcom die NIET meer heropenen als Mobistar zijnde worden gewoon geleverd in het dichtsbijzijnde officiële Mobistar Center. Voor Heusden Zolder word dat bijv. Genk of Hasselt.

3. Omdat het tegen de regels van de verkoop van Mobistar en Apple inging word ook het 'optionele' (LEES verplichte) pakket geschrapt en betaal je gewoon 639,99€ voor de iPhone 4 16GB en 749,99€ voor de iPhone 4 32GB. Je krijgt dus enkel wat je gevraagd hebt nothing more nothing less.

Nu maar hopen dat we allen zo snel mogelijk een telefoontje krijgen van Mobistar

Laatst gewijzigd door tranceparency; 17-09-10 om 15:10.
  #160  
Oud 17-09-10, 15:19
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

dat is mooi nieuws, vooral punt 3 is mooi! bespaart me weer 70 euro..
jammer dat ze nog niks kunnen zeggen over leveringstijden... die 30 september zullen we dus niet halen met onze gratis bumpers. hebben ze daar ook iets over verteld? had eigenlijk wel gerekend op een gratis bumper van apple maar dat hala ik nu niet..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Problemen jimspeed1998 Unlock 2 14-04-11 16:19
iPhone: 3G 3.1.3 problemen Wusblogs Jailbreak 15 28-07-10 01:26
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 17:43
Problemen stadjer Archief 1 03-07-09 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.