//

iPhone 4 bij verlenging?

iPhone 4 bij verlenging? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het volgende mogelijk/toegestaan? Mijn echtgenote heeft een iPhone 3G. Haar abonnement loopt eigenlijk in december af maar ze is heel tevreden over de telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-08-10, 13:59
peter248 peter248 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard iPhone 4 bij verlenging?

Is het volgende mogelijk/toegestaan?
Mijn echtgenote heeft een iPhone 3G. Haar abonnement loopt eigenlijk in december af maar ze is heel tevreden over de telefoon en het abonnement. Toen bedacht ik de volgende constructie om voor mezelf aan een iPhone 4 te komen...

Van mijn werkgever ontvang ik 150 euro eens in de drie jaar voor de aanschaf van een telefoon. Tevens krijg ik eenmalig een simkaart voor bellen en internet. Mijn echtgenote wil haar abonnement aanhouden. Door te verlengen vermoed ik dat ze bij T-Mobile een iPhone 4 voor +/-170 euro kan krijgen. Zij wil echter haar 3G houden.
Dus ik kan dan eventueel de iPhone 4 overnemen, laten unlocken voor 120 euro en dan gebruiken met mijn werkgevers simkaart. Dan kost deze ge-unlockte iPhone 4 me 140 euro (170-150+120).

- Is bovenstaande mogelijk?
- Is het überhaupt mogelijk de iPhone 4 onmiddelijk te laten unlocken voor 120 euro?
- Zitten er nog andere addertjes onder het gras die ik vergeet?

Hoor graag jullie tips...

Groeten,
Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-10, 16:17
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Bel T-mobile eens zou ik zeggen!

Als je vrouw wil verlengen met een iphone 4 lijkt me dat geen probleem. Hoe het met unlocken zit weet ik niet precies. Lijkt me geen probleem aangezien je vrouw gewoon blijft bellen met het nummer van T-mobile.
  #3  
Oud 31-08-10, 16:21
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

zou idd wel kunnen ja, alleen zal je de komende 2 jaar wel lief moeten zijn voor je vrouw want die zit nog eens 2 jaar vast aan haar oude 3GS

Zou het anders overwegen voor 1 jaar te verlengen bij je vrouw
  #4  
Oud 31-08-10, 22:03
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick Bekijk bericht
zou idd wel kunnen ja, alleen zal je de komende 2 jaar wel lief moeten zijn voor je vrouw want die zit nog eens 2 jaar vast aan haar oude 3GS

Zou het anders overwegen voor 1 jaar te verlengen bij je vrouw

Je betaal dan wel iets voor 69 euro administratie kostne plus 2tot 300 euro ec=xtra als je een jaar abbonnement zou nemen. Maar het kan zeker
  #5  
Oud 31-08-10, 22:16
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

ik zou toch ook overwegen om er of zelf in engeland te bestellen, of er hier 1 op het forum te kopen

Mensen realiseren zich vaak echt niet wat ze uiteindelijk voor hun telefoon betalen als ze het icm abbonnement aanschaffen
Je hebt tegenwoordig zulke goedkope simonly abb, die zijn echt wel het overwegen waard
Het is ff 1 keer wat meer betalen maar uiteindelijk zijn je maandelijkse kosten toch aanzienelijk lager
  #6  
Oud 31-08-10, 22:17
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick Bekijk bericht
ik zou toch ook overwegen om er of zelf in engeland te bestellen, of er hier 1 op het forum te kopen

Mensen realiseren zich vaak echt niet wat ze uiteindelijk voor hun telefoon betalen als ze het icm abbonnement aanschaffen
Je hebt tegenwoordig zulke goedkope simonly abb, die zijn echt wel het overwegen waard
Het is ff 1 keer wat meer betalen maar uiteindelijk zijn je maandelijkse kosten toch aanzienelijk lager

Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is net of je een lening neemt, waaraan je 1 tot 2 jaar aan vastzit en waar je uiteindelijk op de lange termijn duurder uit bent.
  #7  
Oud 01-09-10, 14:06
peter248 peter248 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick Bekijk bericht
ik zou toch ook overwegen om er of zelf in engeland te bestellen, of er hier 1 op het forum te kopen

Mensen realiseren zich vaak echt niet wat ze uiteindelijk voor hun telefoon betalen als ze het icm abbonnement aanschaffen
Je hebt tegenwoordig zulke goedkope simonly abb, die zijn echt wel het overwegen waard
Het is ff 1 keer wat meer betalen maar uiteindelijk zijn je maandelijkse kosten toch aanzienelijk lager
Ik ben er nog eens aan rekenen. Is het overigens wel betrouwbaar om in Engeland te bestellen? Er zal wellicht geen simlock op zitten dus dat kan weer schelen. Maar ja, verzendkosten en verzendverzekering zal ook niet gratis zijn. Ik zal in ieder geval eerst eens kijken of het interessant is voor mijn echtgenote naar een simonly te gaan en wat de Iphone 4 in Engeland kost.
  #8  
Oud 01-09-10, 14:35
koeniecom koeniecom is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter248 Bekijk bericht
Ik ben er nog eens aan rekenen. Is het overigens wel betrouwbaar om in Engeland te bestellen? Er zal wellicht geen simlock op zitten dus dat kan weer schelen. Maar ja, verzendkosten en verzendverzekering zal ook niet gratis zijn. Ik zal in ieder geval eerst eens kijken of het interessant is voor mijn echtgenote naar een simonly te gaan en wat de Iphone 4 in Engeland kost.
De iPhone 4 16 GB kost in Engeland 499 pond (ca. 610 euro). En de 32 GB kost 599 pond (721 euro).
Als je hem via Apple.com simlockvrij bestelt en naar een Borderlinx adres laat sturen, komt er nog ca. 35 euro aan verzendkosten (Borderlinx - Nederland) bij.
  #9  
Oud 01-09-10, 14:38
FilthyViper FilthyViper is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter248 Bekijk bericht
Ik ben er nog eens aan rekenen. Is het overigens wel betrouwbaar om in Engeland te bestellen? Er zal wellicht geen simlock op zitten dus dat kan weer schelen. Maar ja, verzendkosten en verzendverzekering zal ook niet gratis zijn. Ik zal in ieder geval eerst eens kijken of het interessant is voor mijn echtgenote naar een simonly te gaan en wat de Iphone 4 in Engeland kost.
Het aanbod van TMobile is op zich zo slecht nog niet.
Met een snel rekensommetje zijn de kosten daar: 169 (aanschaf, éénmalig) + 24 * 29,95 = € 887,80.
Koop je het toestel los in België of Frankrijk met sim-only Vodafone (TVgids of ANWB aanbeiding), dan kost het: 629 + 24*12,95 = € 939,80.

VF aanbod is dan: 300 minuten óf sms + internet.
Tmobile is: 150 minuten én 150 sms + internet.

Dat zijn vergelijkbare abonnementen dus (minuten en sms), alleen VF heeft sneller internet. TMobile is dan dus over 2 jaar genomen € 52 goedkoper.

In jouw geval moet je bij Tmobile nog de € 120 unlockkosten betalen en ben je dus duurder uit dan los toestel halen en VF nemen. Enige wat je moet doen is naar België of Frankrijk om het toestel te halen.

Voor mij gaf de doorslag dat ik thuis waardeloos Tmobile bereik heb en dus naar VF overstap. Dat is me wel € 50 per 2 jaar waard.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Omgezet naar prepaid bij verlenging? I Xyzyx I Odido (T-Mobile) 2 29-11-10 09:39
Korting op iphone 4 bij verlenging _kay_ Odido (T-Mobile) 14 12-11-10 16:38
Verlenging T-mobile binnen 4 maanden alleen bij T-shop? Dyna20 Odido (T-Mobile) 11 10-09-10 13:38
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 22:48
Verlenging bij Vodafone Maaike_20 Vodafone 125 19-02-09 17:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.