//

iPhone 4 met Vodafone nu verkrijgbaar

iPhone 4 met Vodafone nu verkrijgbaar discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Denk er wel aan, Vodafone ondersteunt VOIP niet!!!! dus byebye skype, fring en whatsapp (iig niet gratis) verder super ontvangst en dat zou de enige ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-11-10, 11:00
kikkejan kikkejan is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Denk er wel aan, Vodafone ondersteunt VOIP niet!!!! dus byebye skype, fring en whatsapp (iig niet gratis) verder super ontvangst en dat zou de enige reden voor mij zijn om over te stappen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-11-10, 11:53
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Huh? Heb nu ook vodafone met weliswaar bb abbo in mijn iphone 3g en dit werkt gewoon?
Ik whatsapp mij helemaal zat en kost mijn niets extra?
Heb gister net een iphone4 gereserveerd, nog niets getekend en deze kan ik volgende maand halen met dus vodafone abbo..Hoezo kan ik dan niet whatsappen?
  #23  
Oud 19-11-10, 12:07
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie Bekijk bericht
Hoezo kan ik dan niet whatsappen?
Moet geen probleem zijn hoor in mijn 3G had ik ook een bb abonnement en nu heb ik weer Vodafone maar zonder bb abonnement in mijn iPhone 4 zitten en geen enkel probleem of extra kosten met whatsapp
  #24  
Oud 19-11-10, 12:27
kikkejan kikkejan is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Lees de omschrijving van de iPhone abo op vodafone site
  #25  
Oud 19-11-10, 17:06
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kikkejan Bekijk bericht
Lees de omschrijving van de iPhone abo op vodafone site
Dat is onzin. Al die diensten gaan gewoon via het 3G netwerk van Vodafone. Ik gebruik zowel Skype, Whatsapp, Ping Chat, etc, zonder enig probleem.
__________________
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi
  #26  
Oud 19-11-10, 17:28
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

@twcoolen...Mijn idee..Dat doe ik ook wat whatsapp betreft..Gaat idd gewoon via 3G toch?
Lijkt mij geen probleem dan bij mijn nieuwe abbo..
  #27  
Oud 19-11-10, 17:30
kikkejan kikkejan is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Dit is wat er staat, en alleen hierdoor denk ik/dacht ik dat het niet kan en dat was wat mijn keuze ook moeilijk maakte:

Tarief- en tegoedinformatie
Er wordt afgerekend in hele belminuten. Gebruik je een deel van een minuut, dan betaal je een volledige minuut.
Je betaalt € 0,30 per minuut en sms buiten je bundel. Voor mobiel internet betaal je € 0,30 per 10 MB buiten je bundel.
Beltegoed is maximaal 2 maanden geldig. Je verbruikt eerst het nieuwe beltegoed, vervolgens het oude tegoed.
Je ontvangt standaard een gratis online rekening. Een rekening per post kost € 2,75 per keer.
Voor een nieuw abonnement betaal je € 24,50 activatiekosten. Bij een verlenging betaal je geen aansluitkosten.
De databundels voor Mobiel internet leveren een downloadsnelheid tot 7,2 Mbps en 1,4 Mbps uploadsnelheid. De databundel is een maand geldig en kan alleen in Nederland gebruikt worden.
Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP, SMoIP of als modem voor een pc, laptop of tablet. Wil je toch gebruikmaken van VoIP en SMSoIP? Activeer dan de 'Internet Bellen BloX' (beschikbaar voor abonnementen van € 39,50 en meer).

nou als iemand de Iphone abonnement van vodafone heeft en hiermee Voip diensten gebruiken kan, dan tja

bron ; Abonnementen voor iPhone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email met vodafone Op de iphone! ivoborkus Vodafone 121 21-09-10 04:13
Iphone 4 bereik met Vodafone mrscheer Vodafone 2 19-07-10 20:15
Iphone met Vodafone wendy1983 Vodafone 14 09-03-10 16:18
is 3G internetten op de iphone sneller met vodafone dan met t-mobile Amien Vodafone 3 16-12-08 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.