//

Word de 3gs 16gb niet meer gemaakt?

Word de 3gs 16gb niet meer gemaakt? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoneclub! Ik heb hier een topic gelezen over de levertijden van de 16gb iPhone. Al een jaar wacht ik tot mijn vodafone abbo afloopt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-10, 15:47
JanHoos JanHoos is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Word de 3gs 16gb niet meer gemaakt?

Hallo iPhoneclub!

Ik heb hier een topic gelezen over de levertijden van de 16gb iPhone. Al een jaar wacht ik tot mijn vodafone abbo afloopt om een iPhone te nemen! Nog blijer werd ik toen ik zag dat ik 'm bij vodafone kon halen!

Net op de dag dat mijn abbo afloopt is de 16gb uitverkocht bij iVoordeel (en dus bij Vodafone).

Ik ben op bijna alle websites geweest en NERGENS is de 16gb te vinden. Zelfs niet bij T-Mobile.

Zijn er mensen die uit officiele bronnen hebben gehoord dat de 16gb niet meer gemaakt word of geleverd word? Anders neem ik uit armoe maar de 8 gb. Is toch maar voor een jaartje (daarna neem ik via het abbo van mn vriendin de 4 of zelfs 4gs als die uit is tegen die tijd )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs 16gb lcd verlichting werkt niet meer renszuid iPhone algemeen 2 06-01-11 14:35
Mijn iphone 3gs 16gb 4.0.1 synchroniseert niet meer srgnn-38 iTunes 2 07-09-10 11:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
Garantie 16GB iphone 3G nu deze niet meer gemaakt wordt zgmatty iPhone algemeen 6 28-07-09 17:13
Youtube Werkt Niet Meer Ik Word Gek! SSSSS Archief 2 11-04-08 11:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.