//

Heeft iemand hier ervaring met Ziinga veilingen?

Heeft iemand hier ervaring met Ziinga veilingen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook meegedaan met gratis biedingen en inderdaad heel snel iets gewonnen. (ipod schuffle, goede truck) heb daarna een klein bedrag betaald. Daarna moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-02-12, 17:15
Lady Ann Lady Ann is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook meegedaan met gratis biedingen en inderdaad heel snel iets gewonnen. (ipod schuffle, goede truck) heb daarna een klein bedrag betaald. Daarna moet je inderdaad je creditkaart gaan copieren, je paspoort en een rekening. Dit ging me echt te ver. Maar zit inmiddels wel aan een abonnement vast. Heb wel snel opgezegd, maar krijg te horen dat ik nu 31 euro moet betalen voor het opbreken van het contract. Ik weet niet of ze inmiddels abbonnementsgeld hebben genomen van mijn rekening. Kunnen ze dat uit eigen bewegen doen eigenlijk omdat ik een keer met creditcard heb betaald?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-02-12, 17:34
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Als een ieder zich nou voor iets betalen eerst eens verdiept in de historie van een site via b.v. Google, dan zou dit soort ellende gewoon voorkomen kunnen worden!

ziinga - Google zoeken
  #23  
Oud 30-08-12, 07:19
cosyoc cosyoc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard ziinga

Ik onlangs iets gekocht bij ziinga voor € 7,- Tot nu toe is er via mijn creditcard € 125,- extra afgeschreven zonder dat ik hier iets aan kan doen. Mijn SNS bank wil de bedragen niet zo maar terugboeken.
Dit is een ordinaire oplichtings bende

Als iemand een andere ervaring heeft laat mij dat svp weten
  #24  
Oud 30-08-12, 11:02
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Het inscannen van voor en achterkant van de creditkaart is niet een gigantische ramp. Als consument ben je verzekerd tegen misbruik van je credit kaart. Het gaat er gewoon om dat je die gegevens niet stuurt naar personen c.q. bedrijven waar je je vanaf het begin al vraagtekens bij zet.

Uiteindelijk werkt gezond verstand het beste. En een beetje wantrouwig zijn is nooit verkeerd.
__________________
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft iemand ervaring met deze site? Gerardus106 Koopinformatie Nederland 5 22-01-11 11:19
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? thongpoon iPhone algemeen 2 27-08-10 10:27
Heeft iemand ervaring met dixcase.com Bastimans1 Koopinformatie Nederland 3 07-08-10 00:26
Heeft iemand ervaring met cd-media Maes39 Koopinformatie Nederland 102 20-08-08 17:10
Heeft iemand ervaring met marketshop-online? -kriis Koopinformatie Nederland 11 09-01-08 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.