//

Saturn Antwerpen

Saturn Antwerpen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren samen met mijn collega een Iphone4 16Gb en 32Gb gaan kopen in Saturn Antwerpen-centrum. Ze hebben daar blijkbaar geen reservatie-lijst en hadden daar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-10, 11:39
uhans uhans is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Schoten
Berichten: 17
Standaard Saturn Antwerpen

Gisteren samen met mijn collega een Iphone4 16Gb en 32Gb gaan kopen in Saturn Antwerpen-centrum.

Ze hebben daar blijkbaar geen reservatie-lijst en hadden daar een viertal toestellen binnengekregen

Eindelijk gelukt na drie maanden wachten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-10, 16:57
hawke hawke is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Klopt -
levering was net toegekomen en ze hadden nog een drietal 16GBs en vijftal 32 GBs;

Saturn Wilrijk werkt met reservatielijsten, Saturn Antwerpen niet;

In Antwerpen verkopen ze wel maar één toestel per persoon en je kan ook geen toestel opzij laten leggen voor iemand (strict beleid)

Blijkbaar zijn de Iphone 4 toestellen gisteren overal massaal geleverd, want ook de Mobistar winkel op de Meir [schuin over de Saturn] had net een grote levering binnengekregen, waarmee ze hun volledige reservatielijst hebben weggewerkt en zelfs enkele toestellen op overschot hadden.

Sounds like there is beterschap coming voor wat betreft the levering van those darn Iphones !!
  #3  
Oud 27-09-10, 18:23
beketom beketom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Ik had mijn Iphone 4 bij Phone House besteld. Toen ik deze topic gisteren lag ben ik vandaag even bij Saturn binnengesprongen. Er lagen een 30tal Iphone 4 16G aan de desk telecom. Heb er 1 opzij laten leggen en ben hem een 2uur later gaan betalen. Er schoot niets meer over van die 30 iphone's. Mss nog een 5tal van mensen die gebeld hadden om er 1 opzij te laten leggen. Maar ik heb er nu dus 1. De volgende levering wisten ze niet maar ze werken dus zonder wachtlijst. Maw gewoon elke morgen telefoneren als je er 1 wil.
  #4  
Oud 04-10-10, 14:50
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Mijn bevindingen met saturn Antwerpen zijn niet zo goed.

Vanochtend, na het lezen van dit topic belde ik naar saturn in de hoop dat er nog een iphone beschikbaar zou zijn. Na even wachten aan de telefoon kreeg ik eindelijk een verkoper aan de telefoon. Ik vraag hem vriendelijk of er nog een iphone op voorraad is voor mij en ja hoor hij had nog 4 32gb versies liggen zij hij. Ik vroeg hem dus vriendelijk of hij er niet 1 langs de kant kon leggen voor mij en ik zij erbij dat ik die dan binnen het uur kon komen ophalen. De verkoper tegen mij, ok ik zal het noteren.
Ik natuurlijk hals overkop in de auto gesprongen en richting Antwerpen vertrokken (woon in Gent dus is al even rijden). Kom ik daar toe in de saturn en vind ik de betreffende verkoper. Ik legde hem dus uit wie ik was en dat ik gebeld had. Hij tegen mij, ja sorry meneer er liggen geen iphones meer in de kast. Ik al een beetje boos tegen hem: hoe maar een uur geleden had u mij beloofd dat u er een langs de kant zou houden? Hij dan tegen mij, ja dit mag niet van mijn baas en 10 minuten nadut u gebeld had waren er al 4 klanten geweest die een iphone wilden.

Ik natuurlijk teleurgesteld terug vertrokken naar huis.
  #5  
Oud 04-10-10, 20:43
xprog xprog is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: BE
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennvho Bekijk bericht
Mijn bevindingen met saturn Antwerpen zijn niet zo goed.

Vanochtend, na het lezen van dit topic belde ik naar saturn in de hoop dat er nog een iphone beschikbaar zou zijn. Na even wachten aan de telefoon kreeg ik eindelijk een verkoper aan de telefoon. Ik vraag hem vriendelijk of er nog een iphone op voorraad is voor mij en ja hoor hij had nog 4 32gb versies liggen zij hij. Ik vroeg hem dus vriendelijk of hij er niet 1 langs de kant kon leggen voor mij en ik zij erbij dat ik die dan binnen het uur kon komen ophalen. De verkoper tegen mij, ok ik zal het noteren.
Ik natuurlijk hals overkop in de auto gesprongen en richting Antwerpen vertrokken (woon in Gent dus is al even rijden). Kom ik daar toe in de saturn en vind ik de betreffende verkoper. Ik legde hem dus uit wie ik was en dat ik gebeld had. Hij tegen mij, ja sorry meneer er liggen geen iphones meer in de kast. Ik al een beetje boos tegen hem: hoe maar een uur geleden had u mij beloofd dat u er een langs de kant zou houden? Hij dan tegen mij, ja dit mag niet van mijn baas en 10 minuten nadut u gebeld had waren er al 4 klanten geweest die een iphone wilden.

Ik natuurlijk teleurgesteld terug vertrokken naar huis.
Ik ben namelijk 1 van die klanten, heb ook gebeld en zeiden ook dat er nog 4 van 32GB lagen, maar ik zelf ben van Antwerpen en was er dus zeer snel bij.
  #6  
Oud 13-10-10, 18:27
nguyen87 nguyen87 is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Saturn in Antwerpen schijnt gisteren een levering binnen
te hebben gekregen, ik was er vandaag even langs gegaan

ben ze net misgelopen want hij zei dat ze net verkocht waren
en ze krijgen volgens de medewerker elke week een levering

ze werken niet met wachtlijsten dus elke week proberen?
  #7  
Oud 14-10-10, 09:46
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Ja ik ben ze ook misgelopen jammer genoeg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gejailbreakte Iphone4 bij Saturn? SpeedDemon Archief 7 23-03-11 22:47
Saturn Wilrijk Rdammert Orange 4 15-10-10 18:44
Saturn Kortrijk Vincent82 Orange 7 16-09-10 23:24
Saturn Brugge drive_a_legend Koopinformatie Nederland 5 05-09-10 19:28
Saturn of switch Scooter iPhone accessoires en onderdelen 2 10-08-10 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.