iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Ervaring van Leliveld Services (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/73522-ervaring-leliveld-services.html)

Chrisl 10-12-10 20:31

Volgens google heb je een duitse, oostenrijkse of Nederlandse simlock:

DN – Oostenrijk, Duitsland, Holland ( t-mobile)

Ik zou bellen en vragen om hoger te gaan dan de manager. Probeer het eerst met de winkel zelf op te lossen voordat je aangifte gaat doen van diefstal cq oplichting.

evilg 10-12-10 20:37

Oke bedankt voor de tip maar ik heb gesproken met mevrouw van leliveld dat is de hoogste baas daar.

Ik ben radeloos voel me zo opgelicht.
ik heb nu maar 1 of andere simpel telefoontje wat ik al ruim een maand gebruik met prepaid omdat me microsim in geen ander toestel past. Ik heb ook geen geld voor een nieuwe ik had een half jaar voor de iphone 4 gespaard

Chrisl 10-12-10 20:42

Ben je in de gelegenheid om langs de winkel te gaan om verhaal te halen? Desnoods zeg je dat je niet eerder de winkel zult verlaten voor er een passende oplossing is.

Laat ze alles maar uitleggen, als ik het zo hoor heb jij gelijk, dus ben benieuwd hoe ze zich er uit willen l*llen.

evilg 10-12-10 20:46

ik vroeg of ik langs kon komen om me 232 terug te krijgen en dan deze telefoon in te leveren toen zij ze dit via mail

Als u het er niet mee eens bent moet u zelf contact met Apple opnemen.Wij kunnen u NIET uw geld teruggeven!!! Het heeft dus zeker geen zin om bij ons langs te komen.


Met vriendleijke groeten,
Sjanie van Leliveld

Chrisl 10-12-10 20:49

Dat kan ze wel heel leuk zeggen, feit blijft dat jij een product en/of dienst van hun afneemt, niet van Apple, ze regelen het maar gewoon voor je. Als ik jou was was ik er al langs geweest.

Lijkt me trouwens ook dat je binnen zoveel dagen deze nieuwe iPhone gewoon weer in kan leveren en dan je eigen weer terug kan krijgen, maar dit weet ik niet helemaal zeker.

evilg 10-12-10 20:50

Ja ik zal het maandag doen maar ik denk dat ze me dan door de politie laten oppakken want het zijn mensen die geen service bieden alleen grote bekken geven.

Chrisl 10-12-10 20:54

Heel toevallig heb ik vanmiddag iemand uit die zaak aan de lijn gehad en die was heel vriendelijk.

Ik denk dat als je binnen loopt en het verhaal keurig uit de doeken doet dat er dan best over te praten valt.

Maar als je stennis gaat schoppen zal het 112 worden gok ik idd..

evilg 10-12-10 21:17

kijk maar uit schijn bedriegt ik zou je telefoon maar naar dat andere reparatie punt brengen.

Chrisl 10-12-10 21:19

Nou, ik heb geen reparatie nodig, iemand van Apple vertelde mij dat deze zaak officiele unlocks aanbood, vandaar dat ik ze belde.

evilg 10-12-10 21:20

hahaha als dat zo was hadden ze me probleem wel binnen 5 minuten kunnen oplossen:P

Chrisl 10-12-10 21:24

Sneller zelfs, wist binnen 30 seconden dat ze hier niet aan deden.......

martijnbeks 14-12-10 16:45

Er is al een discussie over Van Leliveld (Slechte) Services BV. Iets is daar inderdaad niet pluis.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-services.html

martijnbeks 14-12-10 16:54

Even een update. De nieuwe iPhone die ik op 1 december thuisgestuurd heb gekregen bleek een defect te hebben (niet werkende screenlock-toets). De fout hiervan mag misschien bij Apple liggen, maar de manier waarop Van Leliveld er weer mee omgaat verdient niet de schoonheidsprijs.

Ik heb mijn iPhone vorige week maandag naar Van Leliveld gebracht. Toen ik daar was hoorde ik vaak de telefoon overgaan, niemand nam op. "Neemt er eigenlijk nog iemand op of doen we dat tegenwoordig helemaal niet meer?" hoorde ik één van de medewerkers tegen zijn collega's zeggen. Het niet kunnen bereiken van Van Leliveld is hiermee dus verklaard...

Vorige week vrijdag heb ik geïnformeerd naar de status van m'n telefoon. Tot mijn verrassing werd mij toen verteld dat de telefoon al bij TNT Post was. Track & Trace-nummer gekregen, maar dat nummer bleek niet te kloppen. Na het weekend dus maar even gebeld. "Ja, er is een probleem want de baas heeft alle Track & Trace-nummers mee naar huis genomen." Euhm, oke? "Ik bel je vanmiddag terug," zei 'n medewerkster me gisteren. Inmiddels weer 24 uur verder, niets gehoord. Telefoon wordt wederom niet opgenomen.

Omdat ik zelf geen andere mobiel voor 'n microsimkaart heb, ben ik dus inmiddels al opgeteld 4 weken niet mobiel te bereiken. Hoop dat hier snel 'n einde aan komt, want m'n bloed begint steeds heter te worden.

KSH 15-12-10 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martijnbeks (Bericht 614823)
Even een update. De nieuwe iPhone die ik op 1 december thuisgestuurd heb gekregen bleek een defect te hebben (niet werkende screenlock-toets). De fout hiervan mag misschien bij Apple liggen, maar de manier waarop Van Leliveld er weer mee omgaat verdient niet de schoonheidsprijs.

Ik heb mijn iPhone vorige week maandag naar Van Leliveld gebracht. Toen ik daar was hoorde ik vaak de telefoon overgaan, niemand nam op. "Neemt er eigenlijk nog iemand op of doen we dat tegenwoordig helemaal niet meer?" hoorde ik één van de medewerkers tegen zijn collega's zeggen. Het niet kunnen bereiken van Van Leliveld is hiermee dus verklaard...

Vorige week vrijdag heb ik geïnformeerd naar de status van m'n telefoon. Tot mijn verrassing werd mij toen verteld dat de telefoon al bij TNT Post was. Track & Trace-nummer gekregen, maar dat nummer bleek niet te kloppen. Na het weekend dus maar even gebeld. "Ja, er is een probleem want de baas heeft alle Track & Trace-nummers mee naar huis genomen." Euhm, oke? "Ik bel je vanmiddag terug," zei 'n medewerkster me gisteren. Inmiddels weer 24 uur verder, niets gehoord. Telefoon wordt wederom niet opgenomen.

Omdat ik zelf geen andere mobiel voor 'n microsimkaart heb, ben ik dus inmiddels al opgeteld 4 weken niet mobiel te bereiken. Hoop dat hier snel 'n einde aan komt, want m'n bloed begint steeds heter te worden.


Ik wil niks goed praten m.b.t. de service van Leliservice, maar ik adviseer je om het volgende te doen: Koop een microsim-adapter, plaats daar je SIM in en je kan elk toestel gebruiken ter vervanging. Je bereikbaarheid laten afhangen van een reparatiebedrijf is gewoon niet handig.

Met een smartphone kan je verwachten dat er problemen gaan ontstaan. Zorg dan in ieder geval voor een Plan B. Die microsim-adapters zijn via ebay of marktplaats makkelijk te verkrijgen. Ik heb helaas ook al een keer m'n iphone moeten inleveren, dus vandaar dat ik je probleem wel herken.

martijnbeks 15-12-10 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KSH (Bericht 615104)
Ik wil niks goed praten m.b.t. de service van Leliservice, maar ik adviseer je om het volgende te doen: Koop een microsim-adapter, plaats daar je SIM in en je kan elk toestel gebruiken ter vervanging. Je bereikbaarheid laten afhangen van een reparatiebedrijf is gewoon niet handig.

Met een smartphone kan je verwachten dat er problemen gaan ontstaan. Zorg dan in ieder geval voor een Plan B. Die microsim-adapters zijn via ebay of marktplaats makkelijk te verkrijgen. Ik heb helaas ook al een keer m'n iphone moeten inleveren, dus vandaar dat ik je probleem wel herken.

Thanks voor je bijdrage. Ik ben op de hoogte van deze adapters, maar besloot daar niet voor te gaan omdat mij de indicatie werd gegeven dat de reparatie in 'n week gefixt zou zijn.

Ik wil Van Leliveld zeker niet de schuld geven van mijn defecte iPhone (althans, een twijfelgeval is de 'gerepareerde' iPhone die al kapot uit de doos kwam), maar dat ze hun beloftes niet nakomen en dan dagen achtereen, week na week, weigeren de telefoon op te nemen... Doe het jezelf niet aan en ga naar 'n ander bedrijf.

yocko 15-12-10 16:31

Niets dan goeds over van leliveld. Steengoeie service vriendelijke mensen. Heb twee keer met ze te maken gehad. Altijd gedaan wat ze zeiden.

martijnbeks 16-12-10 00:44

Na al mijn kritiek van de afgelopen week nu een positief bericht.

Tijdens het avondeten kreeg ik een belletje; meneer Van Leliveld himself. Hij had hoogte gekregen van mijn klachten. Duizend maal excuses en de belofte om er meteen iets aan te doen. Eén en ander had hij al in werking gezet, zal niet in details treden hierover. Zowel zijn excuses als zijn voornemen om het te verbeteren klonken oprecht. Om de daad bij het woord te voegen heeft hij zelfs een koerier van Utrecht naar Eindhoven laten rijden, zodat ik nu weer met mijn iPhone herenigd ben. Da's dan weer een topactie!

Ik hoop dat de problemen met de bereikbaarheid opgelost worden en mijn verhaal als een incident gezien mag worden. M'n klacht is opgelost, ik vond het wel zo netjes om dat ook te melden. Eind goed, al goed.

syb03 17-12-10 12:36

Telefoon
 
Telefonisch zijn ze zeer slecht of niet bereikbaar.
Via de mail reageerde ze weer snel en werd later zelfs teruggebeld zonder dat ik hier om gevraagd had.

Tensiondream 24-01-11 12:56

Bevindingen Leliveld
 
Begin december mijn Franse (Simlock-vrije) Iphone opgestuurd na contact te hebben gehad met de Franse Apple support. Tot op heden komen ze hun terugbel afspraken zeer slecht na. Op dit moment heb ik na een aantal weken een omgeruilde Iphone gekregen maar na controle bleek het een duitse T-mobile model te zijn. Vorige week een mail gestuurd naar van Leliveld en hun gevraagd te reageren. Wordt vervolgd.

Een week later nog geen reactie gehad, daarnaast zijn ze weer slecht te bereiken. Misschien wordt het tijd dat ik er eens met een Apple rechtstreeks over ga praten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.