iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Ervaring van Leliveld Services (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/73522-ervaring-leliveld-services.html)

ZoepC 09-02-11 08:10

Ik heb nog niet gebeld na jullie berichten. Ik wilde namelijk bellen om te zeggen dat ze de Iphone moeten opsturen naar mij als ie aankomt. Is het handig om dat vooraf te zeggen, of kan ik t beste gewoon wachten totdat ik bericht krijg?

Guest-20180925190238 09-02-11 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 636621)
Ben benieuwd wanneer ik mijn toestel terug heb, maar als ik weer de 1013 code krijg in iTunes dan zijn de rapen gaar. Dan wil ik echt een hoger iemand spreken van het bedrijf.

Ik houd jullie op de hoogte.

Begin eerst maar eens voor je eigen deur te keren voor dat je de rapen laat gaar koken.

Jij hebt fout 1013 veroorzaakt door te knoeien met je hosts bestand, en niet Leliveld, of Solid Vision of wie dan ook. Die 1013 fout ligt dan ook niet aan de iPhone maar aan jouw verknoeide PC.

Heel irritant, die "Mensen Van Het Grote Gelijk" die iedereen de schuld geven van alles en nog wat behalve zichzelf.

jvandijk 09-02-11 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door partysnipes (Bericht 639340)
Laten we ons niet gek maken krijg nu net een bericht binnen:

Geachte heer Hendriks,
Er is een storing aan de telefooncentrale waardoor wij niet bereikbaar zijn. Ik ga na wat de status is en kom erop bij u terug.
Met vriendelijke groet,
René van Leliveld

Toch vreemd, ik ben ook benieuwd naar de status van mijn iPhone, maar beide nummers die op de site staan doen het niet, Nu mail gestuurd via de website, zal mij benieuwen, heb er toch een raar gevoel bij, hoop dat het meevalt.

ZoepC 09-02-11 12:33

Ik kreeg zojuist een mail waarin stond dat mijn Iphone gereed was. Ik wil echter weten wat de openingstijden zijn om eventueel mijn Iphone op te kunnen halen, en anders op te kunnen laten sturen naar een ander adres.

Weet iemand, omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, wat de openingstijden zijn?

Vsteegman 09-02-11 17:05

Dit nummer van hun werkt: (030) 244 12 99 alleen ze zijn volgens mij de hele tijd in gesprek. Ook heb ik geen zin om 5 min te wachten op een medewerker. Heb gister en vandaag een mail naar ze gestuurd en ik heb op beide geen reactie gekregen. Erg raar dit. Victor

partysnipes 09-02-11 19:07

Ok het heeft even geduurd maar ik heb gelukkig niks te klagen (nieuwe Iphone gekregen). Ik heb hem vandaag opgehaald. Openingstijden is tot 5 uur maar meesteal zijn ze er tot ongeveer kwart voor 6 (volgens de heer Leliveld).

Ik wens iedereen succes! Ik ben in elk geval weer blij met mijn Iphone~!

Goudvis12 09-02-11 19:28

Vandaag te horen gekregen (per telefoon) dat ze hopen begin volgende week m'n nieuwe iPhone 4 te leveren.

Goudvis12 09-02-11 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 639650)
Begin eerst maar eens voor je eigen deur te keren voor dat je de rapen laat gaar koken.

Jij hebt fout 1013 veroorzaakt door te knoeien met je hosts bestand, en niet Leliveld, of Solid Vision of wie dan ook. Die 1013 fout ligt dan ook niet aan de iPhone maar aan jouw verknoeide PC.

Heel irritant, die "Mensen Van Het Grote Gelijk" die iedereen de schuld geven van alles en nog wat behalve zichzelf.

En hoe weet jij dat? Waarom zou ik bestanden in m'n iPhone e.d. gaan aanpassen? Alsof je helderziend bent ofzo. Slaat nergens op....

Weet het niet hoor.... maar dat doe ik niet met m'n dure spullen :O

Guest-20180925190238 09-02-11 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 (Bericht 639915)
En hoe weet jij dat? Waarom zou ik bestanden in m'n iPhone e.d. gaan aanpassen? Alsof je helderziend bent ofzo. Slaat nergens op....

Weet het niet hoor.... maar dat doe ik niet met m'n dure spullen :O

Nee, ik ben niet helderziend maar ik weet wat foutcode 1013 betekent en ik weet hoe die fout ontstaat. Jij blijkbaar niet :confused::confused::confused:

Dan gebruik maar eens de zoekfunctie van dit onvolprezen forum en zoek naar "Foutcode 1013". Als je al die berichten gelezen hebt mag je heel bescheiden verbaasd staan :D:D:D

Goudvis12 09-02-11 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 639924)
Nee, ik ben niet helderziend maar ik weet wat foutcode 1013 betekent en ik weet hoe die fout ontstaat. Jij blijkbaar niet :confused::confused::confused:

Dan gebruik maar eens de zoekfunctie van dit onvolprezen forum en zoek naar "Foutcode 1013". Als je al die berichten gelezen hebt mag je heel bescheiden verbaasd staan :D:D:D

Als dat zo was dan had ik geen garantie gehad hoor. Bij zowel Solid vision en Leliveld.

Guest-20180925190238 09-02-11 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 (Bericht 639933)
Als dat zo was dan had ik geen garantie gehad hoor. Bij zowel Solid vision en Leliveld.

"Wat baeten kaersch ende bril als den uyl niet zienen wil".

Patrickk 10-02-11 15:56

Daar wordt serieus nooit opgenomen, ben nu al tijdje bezig, rond halfuur? Nog even en ik ga er met de auto heen.

Net iemand aan de lijn gehad, onbeschofte vrouw, heb haar mijn imei etc doorgegeven en zij zal het doorsturen naar de directeur.

Ze konden mn iphone niet vinden in systeem.

Hoop echt dat die directeur mij even terug belt, vind dit echt niet kunnen, eerst 40min aan de telefoon zitten wachten, en daarna nog een 20min met die vrouw, niks bereikt, lijkt nergens naar.

Patrickk 10-02-11 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 (Bericht 639933)
Als dat zo was dan had ik geen garantie gehad hoor. Bij zowel Solid vision en Leliveld.

1013 is wel jouw fout, dit ligt niet aan een bestand op de iphone maar op jouw pc, zoek maar eens op het forum.

Goudvis12 10-02-11 18:03

Vreemd... Hoe kan ik die bestanden wissen dan? Of zijn dat de reservekopies van de iPhone die gemaakt zijn?

Patrickk 10-02-11 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 (Bericht 640272)
Vreemd... Hoe kan ik die bestanden wissen dan? Of zijn dat de reservekopies van de iPhone die gemaakt zijn?

C:/windows/system32/drivers/etc/

Daar staat het hosts bestand, die openen met kladblok en de 2 lines waar apple in staat even weghalen en het bestand weer opslaan en itunes opnieuw starten.

Dan werkt het weer.

Goudvis12 10-02-11 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrickk (Bericht 640274)
C:/windows/system32/drivers/etc/

Daar staat het hosts bestand, die openen met kladblok en de 2 lines waar apple in staat even weghalen en het bestand weer opslaan en itunes opnieuw starten.

Dan werkt het weer.

Ik beschik niet over Windows maar een MacBook Pro ;-) dus Mac OS X

Patrickk 10-02-11 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 (Bericht 640275)
Ik beschik niet over Windows maar een MacBook Pro ;-) dus Mac OS X

Hosts File in Macbook The Macintosh Webmaster forum at WebmasterWorld

Daar staat uitgelegd over het bewerken van de hosts file.

en daar die lines van apple weghalen, in dat bestand.

Guest-20180925190238 10-02-11 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 (Bericht 640275)
Ik beschik niet over Windows maar een MacBook Pro ;-) dus Mac OS X

/etc/hosts op een Mac.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:42.