//

Ervaring van Leliveld Services

Ervaring van Leliveld Services discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg zojuist een mail waarin stond dat mijn Iphone gereed was. Ik wil echter weten wat de openingstijden zijn om eventueel mijn Iphone op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 09-02-11, 13:33
ZoepC ZoepC is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 15
Standaard

Ik kreeg zojuist een mail waarin stond dat mijn Iphone gereed was. Ik wil echter weten wat de openingstijden zijn om eventueel mijn Iphone op te kunnen halen, en anders op te kunnen laten sturen naar een ander adres.

Weet iemand, omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, wat de openingstijden zijn?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 09-02-11, 18:05
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Dit nummer van hun werkt: (030) 244 12 99 alleen ze zijn volgens mij de hele tijd in gesprek. Ook heb ik geen zin om 5 min te wachten op een medewerker. Heb gister en vandaag een mail naar ze gestuurd en ik heb op beide geen reactie gekregen. Erg raar dit. Victor
  #63  
Oud 09-02-11, 20:07
partysnipes partysnipes is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 010
Berichten: 40
Standaard

Ok het heeft even geduurd maar ik heb gelukkig niks te klagen (nieuwe Iphone gekregen). Ik heb hem vandaag opgehaald. Openingstijden is tot 5 uur maar meesteal zijn ze er tot ongeveer kwart voor 6 (volgens de heer Leliveld).

Ik wens iedereen succes! Ik ben in elk geval weer blij met mijn Iphone~!
  #64  
Oud 09-02-11, 20:28
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Vandaag te horen gekregen (per telefoon) dat ze hopen begin volgende week m'n nieuwe iPhone 4 te leveren.
  #65  
Oud 09-02-11, 20:30
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Begin eerst maar eens voor je eigen deur te keren voor dat je de rapen laat gaar koken.

Jij hebt fout 1013 veroorzaakt door te knoeien met je hosts bestand, en niet Leliveld, of Solid Vision of wie dan ook. Die 1013 fout ligt dan ook niet aan de iPhone maar aan jouw verknoeide PC.

Heel irritant, die "Mensen Van Het Grote Gelijk" die iedereen de schuld geven van alles en nog wat behalve zichzelf.
En hoe weet jij dat? Waarom zou ik bestanden in m'n iPhone e.d. gaan aanpassen? Alsof je helderziend bent ofzo. Slaat nergens op....

Weet het niet hoor.... maar dat doe ik niet met m'n dure spullen
  #66  
Oud 09-02-11, 20:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
En hoe weet jij dat? Waarom zou ik bestanden in m'n iPhone e.d. gaan aanpassen? Alsof je helderziend bent ofzo. Slaat nergens op....

Weet het niet hoor.... maar dat doe ik niet met m'n dure spullen
Nee, ik ben niet helderziend maar ik weet wat foutcode 1013 betekent en ik weet hoe die fout ontstaat. Jij blijkbaar niet

Dan gebruik maar eens de zoekfunctie van dit onvolprezen forum en zoek naar "Foutcode 1013". Als je al die berichten gelezen hebt mag je heel bescheiden verbaasd staan
  #67  
Oud 09-02-11, 21:08
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee, ik ben niet helderziend maar ik weet wat foutcode 1013 betekent en ik weet hoe die fout ontstaat. Jij blijkbaar niet

Dan gebruik maar eens de zoekfunctie van dit onvolprezen forum en zoek naar "Foutcode 1013". Als je al die berichten gelezen hebt mag je heel bescheiden verbaasd staan
Als dat zo was dan had ik geen garantie gehad hoor. Bij zowel Solid vision en Leliveld.
  #68  
Oud 09-02-11, 21:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Als dat zo was dan had ik geen garantie gehad hoor. Bij zowel Solid vision en Leliveld.
"Wat baeten kaersch ende bril als den uyl niet zienen wil".
  #69  
Oud 10-02-11, 16:56
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Daar wordt serieus nooit opgenomen, ben nu al tijdje bezig, rond halfuur? Nog even en ik ga er met de auto heen.

Net iemand aan de lijn gehad, onbeschofte vrouw, heb haar mijn imei etc doorgegeven en zij zal het doorsturen naar de directeur.

Ze konden mn iphone niet vinden in systeem.

Hoop echt dat die directeur mij even terug belt, vind dit echt niet kunnen, eerst 40min aan de telefoon zitten wachten, en daarna nog een 20min met die vrouw, niks bereikt, lijkt nergens naar.

Laatst gewijzigd door Patrickk; 10-02-11 om 17:28.
  #70  
Oud 10-02-11, 19:00
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Als dat zo was dan had ik geen garantie gehad hoor. Bij zowel Solid vision en Leliveld.
1013 is wel jouw fout, dit ligt niet aan een bestand op de iphone maar op jouw pc, zoek maar eens op het forum.
  #71  
Oud 10-02-11, 19:03
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Vreemd... Hoe kan ik die bestanden wissen dan? Of zijn dat de reservekopies van de iPhone die gemaakt zijn?
  #72  
Oud 10-02-11, 19:05
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Vreemd... Hoe kan ik die bestanden wissen dan? Of zijn dat de reservekopies van de iPhone die gemaakt zijn?
C:/windows/system32/drivers/etc/

Daar staat het hosts bestand, die openen met kladblok en de 2 lines waar apple in staat even weghalen en het bestand weer opslaan en itunes opnieuw starten.

Dan werkt het weer.
  #73  
Oud 10-02-11, 19:07
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrickk Bekijk bericht
C:/windows/system32/drivers/etc/

Daar staat het hosts bestand, die openen met kladblok en de 2 lines waar apple in staat even weghalen en het bestand weer opslaan en itunes opnieuw starten.

Dan werkt het weer.
Ik beschik niet over Windows maar een MacBook Pro ;-) dus Mac OS X
  #74  
Oud 10-02-11, 19:15
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Ik beschik niet over Windows maar een MacBook Pro ;-) dus Mac OS X
Hosts File in Macbook The Macintosh Webmaster forum at WebmasterWorld

Daar staat uitgelegd over het bewerken van de hosts file.

en daar die lines van apple weghalen, in dat bestand.
  #75  
Oud 10-02-11, 19:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Ik beschik niet over Windows maar een MacBook Pro ;-) dus Mac OS X
/etc/hosts op een Mac.
  #76  
Oud 11-02-11, 09:50
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Ik beschik niet over Windows maar een MacBook Pro ;-) dus Mac OS X
Is het gelukt?
  #77  
Oud 11-02-11, 16:39
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Gister is mijn iPhone 4 pas ingeboekt in hun systeem en vandaag is handmatig een nieuwe iPhone 4 besteld.

Ik had 'm vorige week maandag (31-01-11) opgestuurd, die dag erna kwam hij daar aan, dag erna (woensdag 2 februari) is hij nagekeken door een medewerker en die zou er voor zorgen dat ik een nieuwe kreeg, niet dus.

Goed dat ik gister heb gebeld, anders zat ik over 2 weken nog zonder een nieuwe iPHone 4.
  #78  
Oud 11-02-11, 18:42
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrickk Bekijk bericht
Is het gelukt?
Nee, want er staan geen Apple regels in.

Heel drama vandaag weer. Ik belde vanmiddag rond 13:00 en tot mijn verbazing is er nog steeds geen nieuwe iPhone voor mij besteld. Charlotte deelde mij mee dat dit ontiegelijk veel werk is omdat ze allemaal per stuk in te voeren en te bestellen. Ook vroeg ik hoe lang het nog ging duren ik zei: "Nog een week of twee??" en toen zei ze: "Ja, ga daar maar van uit" Kom op zeg! M'n iPhone is al twee weken weg (totaal nu 6 weken i.c.m. Solid Vision) en nog steeds geen nieuwe toestel besteld!? Met een beetje geluk heb ik dan 8!! weken zonder iPhone gezeten! (het zal wel 12 weken worden in totaal)

En afgelopen woensdag is door Kees medegedeeld te hopen dat ze begin volgende week m'n nieuwe iPhone 4 kunnen leveren!

Op mails naar zowel rene@leliveld.nl (directeur) po@leliveld.nl, reparatie@leliveld.nl, info@leliveld.nl en verkoop@leliveld.nl wordt niet gereageerd. Overal moet je als klant zelf achteraan. Hopelijk leest de directeur zelf ook mee, want die moet zich echt doodschamen wat hier gebeurt en dat zelfs de directeur de mails negeert!

Laatst gewijzigd door Goudvis12; 11-02-11 om 18:46.
  #79  
Oud 11-02-11, 18:45
Patrickk Patrickk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudvis12 Bekijk bericht
Nee, want er staan geen Apple regels in.

Heel drama vandaag weer. Ik belde vanmiddag rond 13:00 en tot mijn verbazing is er nog steeds geen nieuwe iPhone voor mij besteld. Charlotte deelde mij mee dat dit ontiegelijk veel werk is omdat ze allemaal per stuk in te voeren en te bestellen. Kom op zeg! M'n iPhone is al twee weken weg (totaal nu 6 weken i.c.m. Solid Vision) en nog steeds geen nieuwe toestel besteld!? En afgelopen woensdag is door Kees medegedeeld te hopen dat ze begin volgende week m'n nieuwe iPhone 4 kunnen leveren!

Het is niet te geloven hoe dat bedrijf om gaat met de klanten hoor. Ze hopen a.s. woensdag de iPhones pas te bestellen. Dit is toch niet te geloven.

Op mails naar zowel rene@leliveld.nl (directeur) po@leliveld.nl, reparatie@leliveld.nl, info@leliveld.nl en verkoop@leliveld.nl wordt niet gereageerd. Overal moet je als klant zelf achteraan. Hopelijk leest de directeur zelf ook mee, want die moet zich echt doodschamen wat hier gebeurt en dat zelfs de directeur de mails negeert!

Ze heeft voor mij vandaag handmatig een nieuwe iphone besteld, raaaar.

Heb ook gezegd van ja stuur mij gelijk een mail dat ik moet betalen voor verzendkosten zodat ie direct verstuurd kan worden als hij er is. Hoop over 2 weken een nieuwe te hebben.

Laatst gewijzigd door Patrickk; 11-02-11 om 18:49.
  #80  
Oud 11-02-11, 18:51
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrickk Bekijk bericht
Ze heeft voor mij vandaag een nieuwe iphone besteld, raaaar.

Heb ook gezegd van ja stuur mij gelijk een mail dat ik moet betalen voor verzendkosten zodat ie direct verstuurd kan worden als hij er is. Hoop over 2 weken een nieuwe te hebben.
Daarom snap ik dat hele bedrijf niet. Iedereen doet en zegt wat anders daar bij Leliveld. Communicatie is daar heel slecht. Maandag hang ik weer aan de lijn, waarom bij sommige wel handmatig wordt besteld, en bij de ander niet. En dan zegt ze nog tegen mij: "Het is veel werk, en daarom doe ik dat niet."
Reageren

Labels
garantie, geen service, iphone 4, leliveld



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Location Based Services ? Rickymundo iPhone Apps 0 01-03-10 10:07
Services of iToggle op 1.1.3 ? MNG iPhone algemeen 11 24-04-08 16:07
openSSH en services .app sic139 Unlock [archief] 15 02-12-07 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.