//

Ervaring van Leliveld Services

Ervaring van Leliveld Services discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KoNi Precies zelfde probleem hier sinds kort Opeens deed mijn sleep/wake button niet meer. Nu moet ik hard indrukken voordat die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 04-04-11, 13:19
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoNi Bekijk bericht
Precies zelfde probleem hier sinds kort Opeens deed mijn sleep/wake button niet meer. Nu moet ik hard indrukken voordat die wat doet....
Ik zit in dezelfde situatie als jou, factuur heb ik maar ook niet op mijn naam. Maar ik ga deze week eens ff bellen en kijken hoe het precies zit.
Ik heb hem afgelopen woensdag naar ze gebracht, geholpen door een vriendelijke jongen die mij vertelde dat het ongeveer een week ging duren (ga er niet van uit eigenlijk, denk eerder 2/3 weken) en dat ze hem of gaan repareren of ik krijg een nieuwe (refurbished neem ik aan)..

Ik ga het rustig afwachten, hoe vervelend het ook is zonder m'n iPhone. Ik ga niet niet continu bellen of mails sturen met het risico dat ze laks worden en het nog langer gaat duren.

Toevallig dat jij precies hetzelfde hebt. Overigens deden ze totaal niet moeilijk over het feit dat de factuur op naam van een ander staat. Hij keek heel even om te kijken wanneer de aankoopdatum was en klaar. Dus dat is geen probleem

Ik moest eerst inderdaad ook heel hard drukken voordat ie wat deed, maar het ging met de dag moeizamer en op t laatst moest ik echt extreem hard drukken en dan hopen dat ie wat deed. Erg onhandig dus heb hem maar meteen weggebracht en nu hopen dat ik snel bericht krijg.. ze zouden me mailen als er een nieuwe voor me klaar lag of als ie is gerepareerd. Hoop op een nieuwe natuurlijk

Laatst gewijzigd door Benny; 04-04-11 om 13:32.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 06-04-11, 14:17
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Vandaag mail gehad dat hij is gerepareerd.. heeft precies 1 week geduurd

Ik ga nu naar Utrecht om hem te halen..

edit: ik heb een nieuwe gehad althans, refurbished zeggen ze maar hij ziet er echt compleet nieuw uit. Hij komt uit Frankrijk.

Geweldig bedrijf Leliveld services ! precies 1 week moeten wachten en een gloednieuwe gehad !

Laatst gewijzigd door Benny; 06-04-11 om 17:15.
  #103  
Oud 07-04-11, 13:07
DirtyHarry DirtyHarry is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman Bekijk bericht
Ik moest net weer bellen voor mijn repratatiestatus. Krijg ik te horen dat hij buiten de garantir valt, namelijk meer dan 1 jaar oud. Je hebt toch 2 jaar garantie op Italiaande iPhones?

Victor
Nee hoor, op een iPhone zit echt maar 12 maanden fabrieksgarantie.
  #104  
Oud 21-04-11, 19:39
KoNi KoNi is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Ik heb hem dinsdag verstuurd naar Leliveld en zag via track&trace dat zij de iphone woensdag binnen hadden.
Mijn sleep button was dus kapot maar sinds kort ook is mijn home button ook kapot deze deed het af en toe wel.... 1 op de 30 keer deed die het

Moet ik nu bellen hoe het met mijn iphone gaat of moet ik gewoon wachten op een reactie van hun?
  #105  
Oud 10-05-11, 15:24
JohnDoe77 JohnDoe77 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 32
Standaard

Geen updates?
  #106  
Oud 12-05-11, 18:52
terwijde terwijde is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Smile Iphone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Licko Bekijk bericht
Geen idee of dit het juiste subforum is, maar goed

Enkele weken geleden had ik plots problemen met mijn iPhone 4. Het bereik viel op random momenten zo maar weg en was met geen mogelijkheid meer terug te krijgen (ook geen 2G). "Geen service" waar ik dat voorheen wel had.

Zelf van alles geprobeerd natuurlijk, maar geen succes. Gelukkig kwam er het nieuws dat je met je buitenlandse iPhone voortaan terecht kon bij 2 service centers in Nederland. Welkom nieuws uiteraard

Zo gezegd zo gedaan. Contact met ze opgenomen en uitgelegd. Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon en ik kon hem opsturen. Begeleidende brief erbij en naar het postkantoor. Ze proberen alle gevallen binnen 5 werkdagen af te handelen, wat bijna is gelukt in mijn geval. Mobistar had het zelf over 2 tot 3 weken....

Toen de iPhone bij hen binnen was gekomen meteen contact met ze gehad en ze hadden al een nieuwe in bestelling staan. De klacht bleek gegrond

Enige minpuntje was de verzending van hun kant; de koerier, de man die de pakketjes naar het postkantoor bracht voor verzending, was ziek....mijn toestel lag twee dagen te wachten, reeds klaar voor verzending. Blijkbaar heb je skills nodig om een pakketje naar het postkantoor te brengen... Ik heb het wel eens eerder gedaan maar goed Ik moet eigenlijk niet zeuren want al met al ben ik zeer tevreden over Leliveld.

Vond het vermelden van ervaringen wel op z'n plaats. Hoeven niet altijd alleen maar klachten te zijn natuurlijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirtyHarry Bekijk bericht
Nee hoor, op een iPhone zit echt maar 12 maanden fabrieksgarantie.

op een iphone hebt altijd 2 jaar garantie. als je een bon of een factuur hebt.


met groeten
  #107  
Oud 20-05-11, 12:13
ssh0rty ssh0rty is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Modbreak:
Reacties van dit account verwijderd: Er is door iPhoneclub.nl geen toestemming gevraagd en/of gegeven voor commerciële deelname van webcare-accounts aan dit forum. Als dit alsnog gewenst is, dan kan contact worden opgenomen via ons contactformulier t.a.v. Jean-Paul Horn.

  #108  
Oud 20-05-11, 16:17
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #109  
Oud 27-06-11, 13:17
Jiskefet Jiskefet is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Mijn ervaringen zijn niet echt positief. Nadat ik mijn iPhone 3GS had opgestuurd, bleef het een week stil. Ik heb maar eens gebeld en ze gaven aan dat ze nog niet helemaal bij waren met de administratie. Een week later heb ik weer gebeld en was het toestel nog niet ingeboekt, een week later heb ik weer gebeld en werd mij gevraagd of ik wilde aantonen dat het toestel verstuurd was. Ik heb toen het ontvangstbewijs opgestuurd en meteen weer gebeld. Plotseling bleek het toestel toch ingeboekt...
"binnen enkele dagen kunt u een offerte verwachten" werd mij verteld.
Opnieuw veel mailtjes gestuurd en uiteindelijk, na bijna 4 weken en voortdurend bellen kreeg ik een offerte.
Ik ben hierop ingegaan en mij werd verteld dat ik een verzoek tot betaling krijg op het moment dat zij het (vervangende) toestel hebben ontvangen. Dit gaat ongeveer drie weken duren, zeggen ze.
Ik ben benieuwd of ze nu wél woord houden; de manier waarop ik de afgelopen 6 weken aan een lijntje werd gehouden doet mij het ergste vrezen...
  #110  
Oud 27-06-11, 17:28
NotSoSteady NotSoSteady is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Kebab-op-de-hoek
Berichten: 80
Standaard

Wat een lef hebben die gasten zeg, dit verhaal staat er op hun website. Mijn toestel is bij Dixons online gekocht, en die was gewoon simlock vrij. En op hun site staat er ook geen woord over toestellen van KPN.

Citaat:
Als Authorized Apple Service Provider heeft Van Leliveld Services B.V. onlangs de extra autorisatie gekregen om service te verlenen aan iPhones. Uitgesloten hiervan zijn de iPhones verkocht door T-Mobile omdat zij een eigen reparatiedienst daarvoor hebben.
Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Uw toestel zouden wij gaarne aan u willen retourneren.

Uw toestel kunnen wij helaas niet behandelen, aangezien dit toestel door KPN Nederland of door T-Mobile Nederland en/of door Vodafone Nederland aan u geleverd is.

Met dit toestel die nog onder garantie valt, dient u naar een van de bovenstaande bedrijven toe te gaan, omdat Apple met deze bedrijven eigen afspraken heeft gemaakt over reparaties.

U kunt het apparaat kosteloos ophalen. Als u het liever opgestuurd wilt hebben bedragen de Kosten € 11,85 incl BTW en dienen vooruit betaald te worden.

Dit bedrag kunt u overmaken o.v.v van de case nummer op bankrekening 65.17.40.738 t.n.v. Van Leliveld Services B.V. te Utrecht. Zodra we uw betaling ontvangen hebben wordt het apparaat verzonden.

Met vriendelijke groet,
Van Leliveld Services
Hij is zelfs al een keer bij die gasten geweest voor reparatie.
  #111  
Oud 21-07-11, 19:18
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Dinsdagmiddag mijn iPhone 4 bij Van Leliveld Services gebracht in Utrecht.
Vandaag (donderdagmiddag) een mailtje gehad dat er een nieuwe voor me klaar ligt.

Gelijk opgehaald en ziet er helemaal top uit.
Binnen 2 dagen dus een nieuwe iPhone 4, ben er superblij mee!

Bedankt Van Leliveld Services
  #112  
Oud 06-08-11, 13:34
jaweljawel jaweljawel is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ongever hetzelfde, woensdag mijn iphone binnen gebracht, gisteren heb ik nieuwe opgehaald. Kwam een vriendelijke jongen die mij goed geholpen heeft. Dankjewel!
  #113  
Oud 07-08-11, 11:10
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Wow, top, die laatste 2 reacties

Ik zit er over te denken om ook mijn iPhone (microfoon is kapot..) heen te brengen.

Zijn de nieuwe toestellen altijd refurbished eigenlijk?
  #114  
Oud 07-08-11, 14:22
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Wow, top, die laatste 2 reacties

Zijn de nieuwe toestellen altijd refurbished eigenlijk?
Ja, wat ik van ze begreep wel.
  #115  
Oud 09-08-11, 20:11
Simm Simm is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: In de EU
Berichten: 44
Standaard refurbished

refurbished, dat wil ik ook wel eens weten?
Is dat nieuw. Of andersmans toestel die weer is opgelapt.
  #116  
Oud 09-08-11, 20:26
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Simm Bekijk bericht
refurbished, dat wil ik ook wel eens weten?
Is dat nieuw. Of andersmans toestel die weer is opgelapt.
Yip een toestel waar iets mee was die weer gemaakt is.
Daarna helemaal doorgelicht, getest en geupdate, enz.

De voorkant en achterkant, of te wel de body is altijd compleet nieuw.

Dus in principe krijg je een nieuwe iPhone.
  #117  
Oud 09-08-11, 20:38
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Ja, ik las ergens anders (ik weet niet meer waar) dat alle defecte onderdelen uiteraard worden vervangen, en verder een compleet nieuwe behuizing en batterij. Dus in feite is het gewoon een nieuwe.
  #118  
Oud 09-08-11, 21:14
Simm Simm is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: In de EU
Berichten: 44
Standaard

Is er dan ook niet een punt waar dat op vooraad ligt zodat je niet weken wacht, maar het ter plaatse kan omruilen, als je klacht gegrond is.
  #119  
Oud 09-08-11, 21:23
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Simm Bekijk bericht
Is er dan ook niet een punt waar dat op vooraad ligt zodat je niet weken wacht, maar het ter plaatse kan omruilen, als je klacht gegrond is.
Lees hierboven, je hoeft geen weken te wachten.

In het buitenland gekochte iPhone's kan je in Center O bij de Apple Store in Oberhausen omruilen voor een nieuwe.
In Nederland kan dit niet.

Laatst gewijzigd door krano; 09-08-11 om 21:36.
  #120  
Oud 09-08-11, 21:32
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krano Bekijk bericht
In het buitenland gekochte iPhone's kan je in Center O bij de Apple Store in Dusseldorf omruilen voor nieuwe.
In Nederland kan dit niet.
Serieus, een gloednieuwe uit de verpakking? En gelijk dezelfde dag of..?

En heb je er een site van?
Reageren

Labels
garantie, geen service, iphone 4, leliveld



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Location Based Services ? Rickymundo iPhone Apps 0 01-03-10 10:07
Services of iToggle op 1.1.3 ? MNG iPhone algemeen 11 24-04-08 16:07
openSSH en services .app sic139 Unlock [archief] 15 02-12-07 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.