//

Ervaring van Leliveld Services

Ervaring van Leliveld Services discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen idee of dit het juiste subforum is, maar goed Enkele weken geleden had ik plots problemen met mijn iPhone 4. Het bereik viel op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-09-10, 20:00
Licko Licko is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Thumbs up Ervaring van Leliveld Services

Geen idee of dit het juiste subforum is, maar goed

Enkele weken geleden had ik plots problemen met mijn iPhone 4. Het bereik viel op random momenten zo maar weg en was met geen mogelijkheid meer terug te krijgen (ook geen 2G). "Geen service" waar ik dat voorheen wel had.

Zelf van alles geprobeerd natuurlijk, maar geen succes. Gelukkig kwam er het nieuws dat je met je buitenlandse iPhone voortaan terecht kon bij 2 service centers in Nederland. Welkom nieuws uiteraard

Zo gezegd zo gedaan. Contact met ze opgenomen en uitgelegd. Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon en ik kon hem opsturen. Begeleidende brief erbij en naar het postkantoor. Ze proberen alle gevallen binnen 5 werkdagen af te handelen, wat bijna is gelukt in mijn geval. Mobistar had het zelf over 2 tot 3 weken....

Toen de iPhone bij hen binnen was gekomen meteen contact met ze gehad en ze hadden al een nieuwe in bestelling staan. De klacht bleek gegrond

Enige minpuntje was de verzending van hun kant; de koerier, de man die de pakketjes naar het postkantoor bracht voor verzending, was ziek....mijn toestel lag twee dagen te wachten, reeds klaar voor verzending. Blijkbaar heb je skills nodig om een pakketje naar het postkantoor te brengen... Ik heb het wel eens eerder gedaan maar goed Ik moet eigenlijk niet zeuren want al met al ben ik zeer tevreden over Leliveld.

Vond het vermelden van ervaringen wel op z'n plaats. Hoeven niet altijd alleen maar klachten te zijn natuurlijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-10, 22:23
Hanky Dussen Hanky Dussen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik heb laatst 2 iMacs (met AppleCare) laten repareren bij Leliveld: door hun opgehaald en binnen 3 dagen waren ze weer terug, volledig werkend ! Prima service.
  #3  
Oud 01-10-10, 00:01
mimi31 mimi31 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 17
Standaard

Ik heb ook goede ervaringen met Leliveld services. IK heb mijn iphone 3gs bij hun laten repareren. Binnen een week had ik mijn iphone terug en helemaal tiptop in orde. IK heb nu mijn iphone 4 en zag dat ik voor mijn garantie ook bij hun moest zijn, Goede zaak voor mij
  #4  
Oud 05-10-10, 18:04
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Vandaag mijn defecte iPhone 4 UK bij Leliveld BV gebracht. Werd netjes ontvangen en na een kleine 2 minuten wist ik ook dat mijn defect onder garantie viel! Binnen een week heeft u een nieuw simlockvrij toestel werd mij verteld Nu dus even 7 dagen met me 3gs vermaken....
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl
  #5  
Oud 01-12-10, 14:56
martijnbeks martijnbeks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Mijn ervaringen zijn niet zo rooskleurig. Mijn defecte (in Engeland gekochte) iPhone 4 zelf naar Van Leliveld gebracht. Schatting was dat hij binnen 'n week gerepareerd zou zijn. Na 5 werkdagen heb ik geïnformeerd of er al 'n bezorgdatum bekend was, bleek dat er nog niets met de telefoon gedaan was!

Paar dagen later nogmaals geprobeerd te informeren naar de status. Heeft dus drie dagen geduurd voordat ik iemand aan de telefoon kreeg! Misschien wel 50 telefoontjes aan besteed, telkens werd er niet opgenomen of werd ik weggedrukt.

Na drie dagen kreeg ik dus een medewerker aan de lijn, bepaald niet de klantvriendelijkste. Hij kon me niets vertellen. Ik: "Jullie hadden beloofd om hem binnen een week te repareren." Hij: "Nou ja, dan is 't wat langer." Ik: "Hoe lang dan?" Hij: "Dat weet ik niet." Telkens erg bot en kortaf.

Heb uiteindelijk gevraagd om 'n collega te spreken, dat lukte. Deze was wat vriendelijker en vertelde me dat de iPhone niet te repareren was en dat er een nieuwe besteld was.

Dat was vorige week, inmiddels niets meer gehoord. Heb afgelopen dagen geprobeerd te bellen, maar krijg wederom niemand aan de lijn. Ik ben nu al ruim drie weken niet mobiel bereikbaar, terwijl ik aan collega's en vrienden had doorgegeven één week niet bereikbaar te zijn. Voor mij de laatste keer Van Leliveld, that's for sure!

Laatst gewijzigd door martijnbeks; 01-12-10 om 14:59.
  #6  
Oud 01-12-10, 16:08
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Volgende x naar Engeland sturen het kan door verschillende oorzaken altijd wat langer duren. Maar meer dan 2weken is indd wel erg lang. anders een x ZES Goes proberen.
  #7  
Oud 01-12-10, 16:12
martijnbeks martijnbeks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Erg toevallig, maar vanmiddag is m'n iPhone bezorgd. En zoals te verwachten viel, er zat wel 'n papiertje 'Let op simkaart' bij, maar van de simkaart zelf ontbrak ieder spoor. Krijg Van Leliveld Services nog steeds niet te pakken. Overweeg nu een nieuwe kaart te gaan halen bij de Vodafonewinkel, mocht ik deze week nog willen kunnen bellen .

Conclusie, van mij mag het bedrijf omgedoopt worden tot Van Leliveld Non-Services.
  #8  
Oud 01-12-10, 16:43
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Dat is ook bijna vragen om problemen, een simkaart meesturen. Waar zouden ze die voor nodig hebben?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #9  
Oud 01-12-10, 16:54
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

Leliveld voert alleen een screening uit of de telefoon binnen of buiten garantie valt. Het omruilen (swappen) gebeurd bij Apple deze stuurt een refurbished exemplaar terug naar Leliveld. Grote kans dat je simkaart in breda ligt bij de logistieke afdeling van Apple.
  #10  
Oud 01-12-10, 17:07
martijnbeks martijnbeks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Heb m'n telefoon destijds persoonlijk afgegeven en heb toen in overleg m'n simkaart in het toestel laten zitten. Bij één van de belletjes hebben ze mij gezegd dat ik 'n nieuw toestel kreeg, ik heb toen ook gevraagd of ze de simkaart wel uit het oude toestel hadden verwijderd. Daar werd toen bevestigend op gereageerd, ze zouden hem meesturen met 't nieuwe toestel.

Probleem is inmiddels opgelost, heb 'n nieuwe simkaart bij Vodafone gehaald.
  #11  
Oud 02-12-10, 16:57
MrGizMo MrGizMo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnbeks Bekijk bericht
Erg toevallig, maar vanmiddag is m'n iPhone bezorgd. En zoals te verwachten viel, er zat wel 'n papiertje 'Let op simkaart' bij, maar van de simkaart zelf ontbrak ieder spoor. Krijg Van Leliveld Services nog steeds niet te pakken. Overweeg nu een nieuwe kaart te gaan halen bij de Vodafonewinkel, mocht ik deze week nog willen kunnen bellen .

Conclusie, van mij mag het bedrijf omgedoopt worden tot Van Leliveld Non-Services.

Wanneer heb jij jou iPhone naar Leliveld Services verstuurd?
  #12  
Oud 10-12-10, 20:54
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard Slechte service van leliveld services & apple

slotje graaag

Laatst gewijzigd door evilg; 20-12-10 om 18:34.
  #13  
Oud 10-12-10, 21:00
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Gelocked voor elke NL provider? Lijkt me wat veel, zal er maar 1 zijn. Als dat T-Mobile is zou ik zeker proberen om de winkel het te laten regelen.

Ik had dat geld nooit betaald en eerst maar eens vragen wat ze aangetroffen hebben en wat er mis was, wellicht dat je dat alsnog kan doen.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #14  
Oud 10-12-10, 21:04
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

De computer zij het is buiten garantie met de telefoon was niks gebeurd
geen jailbreak of beschadigingen gewoon orgineel.
Ik was naar the phone house geweest en daar hadden ze voor mij alle simkaarten getest van tmobile tot kpn maar ze werkte allemaal niet
  #15  
Oud 10-12-10, 21:14
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Wat gaven ze op als zijnde probleem dat buiten de garantie viel dan?

Als geen van die simkaarten werkte heb je ook geen NL simlock. Heb je de doos erbij? Dan kun je op de doos aan het serienummer zien welke provider hem geleverd heeft.
  #16  
Oud 10-12-10, 21:15
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

ik denk dat het ook gewoon een trucje was om 232 euro van mij te stelen ik ga maandag ook aangifte doen van diefstal.

Laatst gewijzigd door evilg; 10-12-10 om 21:17.
  #17  
Oud 10-12-10, 21:17
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

nee was zonder doos wel heb ik het serie nummer van de nieuwe telefoon
dat is 83026qa9a4t de gaven geen reden alleen dat ie buiten garantie was en moest dat geld betalen anders kreeg ik niks meer terug.
  #18  
Oud 10-12-10, 21:20
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Denk niet dat een officieel reparatiepunt van Apple je zo zal oplichten, ik zou ze morgen nogmaals bellen, desnoods vragen naar een manager en het hele verhaal vertellen, kijken wat ze zeggen.

Kun je zien welk modelnummer je hebt? Bijv. MC319LL.

Volgens mij krijg je altijd je foon terug, ook al repareren ze hem niet. Ze mogen hem volgens mij niet zomaar houden. Maar omdat je een nieuwe hebt gekregen mogen ze hem wel houden. Maar neem toch aan dat ze wel weten wat ze opsturen. Maar dat je zoveel moest bijbetalen zonder dat ze willen zeggen wat ermee mis was is belachelijk natuurlijk.
  #19  
Oud 10-12-10, 21:23
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

ja het lijkt toch wel op oplichting heb me verhaal al 10 x ofzo verteld aan de manager maar ze verzint elke keer een stom smoesje dat ze het nummer van apple niet hebben enzo code is mc605dn
  #20  
Oud 10-12-10, 21:31
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Volgens google heb je een duitse, oostenrijkse of Nederlandse simlock:

DN – Oostenrijk, Duitsland, Holland ( t-mobile)

Ik zou bellen en vragen om hoger te gaan dan de manager. Probeer het eerst met de winkel zelf op te lossen voordat je aangifte gaat doen van diefstal cq oplichting.
Reageren

Labels
garantie, geen service, iphone 4, leliveld



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Location Based Services ? Rickymundo iPhone Apps 0 01-03-10 10:07
Services of iToggle op 1.1.3 ? MNG iPhone algemeen 11 24-04-08 16:07
openSSH en services .app sic139 Unlock [archief] 15 02-12-07 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.